برند OREAL  در شبکه های اجتماعی

|
0 دیدگاه

 

برند OREAL  هم پس از انقلاب دیجیتال متحول شد. Oreal، نخستین و بزرگ ترین تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیاست و یکی از نام های تجاری موفق در استفاده از بازاریابی دیجیتال است.

این نام تجاری که در بیش از ۱۳۰ کشور فعالیت می کند، امروزه سومین تبلیغ کننده جهانی به شمار می رود.. Oreal با تخصیص ۱۵٫۷درصد از بودجه خود به تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۴ (۹۲۵ میلیون دلار) یکی از برند های پیشرو در این زمینه است.

«لوبامیرا روشه»، از سال ۲۰۱۴ مدیر بازاریابی و عضو کمیته اجرایی Oreal است. تیم حرفه ای او که به عنوان یک کاتالیزور در بخش بازاریابی شرکت فعالیت می کنند.او می گوید که فناوری دیجیتال در Oreal به ما این امکان را می دهد که گرایشات و تمایلات جدید مشتریان را به سرعت شناسایی کنیم و در راستای رفع نیاز مشتری محصولات و خدمات خود را ارائه دهیم.

حضور دائم و مؤثر در شبکه های اجتماعی مانند وبلاگ ها، یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک و توییتر برای تعامل با مشتریان، روی نحوه توزیع و نوع محصولات و خدمات تأثیر می گذارد.

ایجاد ارتباط و تعامل میان مشتری و شرکت، رویکرد Oreal برای استفاده از فضای مجازی، اینترنت و تکنولوژی به نفع هم مشتری و هم شرکت است. برقراری تعاملات میان مشتری و متخصصان از جمله متخصصان پوست و زیبایی از جمله فعالیت های تیم حرفه ای لوبامیراست. یکی دیگر از ابتکارات لوبامیرا در زمینه تجارت الکترونیک، ارائه آینه مجازی برای کاربران اپل روی صفحه آی پد بود.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.