راه های برند شدن پوشاک ایرانی

|
0 دیدگاه

 

مهدی پور قاضی کارشناس اقتصادی  در خصوص برندسازی پوشاک کشور گفت: در سال های اخیر برخی از شرکت های تولید پوشاک در بازار مطرح شدند اما صرفا داشتن یک برند، نمی تواند سهم بازاری برای این بخش از صنعت ایجاد کند بلکه دو شاخص قیمت و کیفیت نیز تاثیر بسزایی در این امر می گذارند.

پور قاضی تصریح کرد: باید توجه داشت که بسیاری از کارگاه های تولید پوشاک در داخل کشور  قادر به تامین منابع لازم جهت ارتقای کارکنان و یا انجام پروژه های پژوهشی نیستند؛ بنابراین، ضروری است که در خصوص صنعت پوشاک، تجدید نظر کلی صورت گرفته و راهکار هایی جهت رقابتی شدن صنعت نساجی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکار های برندسازی در صنعت نساجی، حمایت دولت از تولید کنندگان است، افزود: عواملی چون کیفیت و ورود به عرصه رقابت، دو عامل اساسی برای ثبات یک برند در بازار محسوب می شود.

این کارشناس اقتصادی در پایان بیان کرد: صنعت نساجی نیازمند آسیب شناسی کلی است و امیدواریم بهبود و پیشرفت در این صنعت زمینه را برای ایجاد برندهای داخلی جدید و ثبات آنها در بازار داخلی فراهم کند.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.