راه های  فروش در روزهای شلوغی مرکز خرید  

|
0 دیدگاه

مرکزی خریدی که پاخور خوبی داشته باشد بهتر از مرکز خریدی است که افراد کمتری به آنجا مراجعه می کنند اما  در یک نگاه ساده عوامل زیادی  در خرید موثر هستند که   اگر مدیران برندها و فروشگاه ها رعایت کنند  شانس بیشتری برای فروش کالاهای خود در روزهای شلوغ مرکز خرید دارند مراکز خرید  امروز به محلی برای تفریح و لذت تبدیل شده اند بنابراین نباید انتظار داشت  همه کسانی که به این  مراکز می روند خرید کنند . گاهی شهربازی ، سینما فود کورت و رستوران و یا  ویترین گردی باعث می شوند که یک مرکز خرید پاخور مناسبی داشته باشد . صاحبان واحدهای تجاری  و مدیران برندها در مراکز خرید باید  از این فرصت استفاده کنند و زمینه ها را برای خرید فراهم نمایند .

همه می دانند مرکزی خریدی که پاخور خوبی داشته باشد بهتر از مرکز خریدی است که افراد کمتری به آنجا مراجعه می کنند اما  در یک نگاه ساده عوامل زیادی  در خرید موثر هستند که   اگر مدیران برندها و فروشگاه ها رعایت کنند  شانس بیشتری برای فروش کالاهای خود دارند .

نور مغازه بیسار مهم است . مغازه تنگ و تاریک  طبعا دلگیر  است و کسی رغبت نمی کند به آن سری بزند اما فروشگاه هایی که به درستی نورپردازی شدند  میل افراد را به دیدن کالا بیشتر می کنند بنابراین یکی از مواردی که باید رعایت شود اصول نوردهی و نورپردازی فروشگاه ها در مراکز خرید است .

نکته دوم دیزاین و طراحی  داخلی است . امروز به دلیل  این که برندها و فروشگاه در رقابت به سر می برند هر کدام که بتوانند  طراحی و دیزاین متاسبی برای عرضه کالا به شکل حرفه ای داشته باشند امکان فروش بیشتری دارند .  چیدمان مناسب کالا در فروشگاه ، ویترین زیبا با طراحی شیک ،  دسترسی مناسب مشتری به کالا ، ایجاد تنوع  با در نظر گرفتن رنگ  کالا  و قفسه بندی مناسب می تواند  نظر مشتری را برای خرید جلب کند .

مسیردهی کالاها در دست مشتریان  هم یکی از مواردی است که  مدیران فروشگاه ها در مراکز خرید باید رعایت کنند .  بخش های مختلف فروشگاه خود را از نظر دسترس بودن مشتری رتبه بندی کنید. محل های مهم را به محصولاتی بدهید که  خواهان  بیشتری دارد و محصولات ضعیف تر را در محل هایی با رتبه کمتر قرار دهید. اجازه دهید پر فروش تر ها بیشتر جلوی چشم باشد.

در روزهایی که مرکز خرید پاخور بیشتری دارد مدیران فروگاه ها باید از این فرصت برای  تبلیغ کالا و فروش  آن در روزهای کم رونق تر استفاده کنند . شما می توانید  با اطلاع رسانی مناسب در زمان  شلوغی مرکز خرید ، مردم را از تخفیفات و آفرهای ویژه در  روزهای غیر شلوغ  مطلع کنید .

و چند نکته کوچک  برای  فروش بیشتر در روزهای  شلوغ در مراکز خرید  :

دستگاه کارتخوان را جلوی دست مشتری قرار دهید. این مسئله اعتماد مشتری را افزایش می دهد.فروشنده باید بسیار شیک و مرتب ظاهر شود.خوش برخوردی  فروشنده مهمترین اصل است.کاری کنید تا مشتریان شما خیلی برای پرداخت پول در صف قرار نگیرند. روی نام فروشگاه تان مانور دهید. برندسازی نام فروشگاه تاثیر زیادی بر روی فروشتان دارد.

یادتان باشد که همه مراکز خرید پاخور خوبی ندارند اما شما که هر روزانه صدها نفر  از جلوی فروشگاه شما رد می شوند کاری کنید که میل مردم به دیدن  ویترین شما و خرید کالا  بیشتر شود . این یک فرصت  طلایی است .

 

1 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.