سرایت بی‌نظمی ایرلاینها به شرکتهای خدمات هوایی

|
0 دیدگاه

در حالی پیش از این مسافران دغدغه تاخیرات پروازی را داشتند که بی‌نظمی ایرلاینها به شرکتهای خدمات هوایی سرایت کرده، در جدیدترین نمونه مسافران پرواز مشهد-تهران کاسپین در فرودگاه مهرآباد در به در به دنبال بارهای خود می‌گردند و منتظر تحویل آن هستند.

یکی از مسافران پرواز شماره ۲۵ مشهد-تهران هواپیمایی کاسپین با اشاره به این‌که حدود یک ساعت است که مسافران از هواپیما پیاده شده‌اند، اظهار کرد:‌این در حالی است که مسافران همچنان در انتظار دریافت بارهای خود در فرودگاه هستند.

وی با بیان این‌که ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از مشهد به سمت تهران پرواز کرد، تصریح کرد:‌ حدود ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه هواپیما در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و حدود ۲۰ دقیقه‌ای مسافران منتظر آمدن اتوبوس بودند.

وی با انتقاد از بی‌نظمی شرکتهای خدمات هوایی (هندلینگ) مستقر در فرودگاه‌های کشور گفت: تا پیش از این نگرانی ما بابت تاخیرات بیش از حد ایرلاینها بود، اما حال باید دغدغه شرکتهای خدمات هوایی و تاخیر در تحویل بارها را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به ضعف نظارت شرکتهای هواپیمایی بر شرکتهای خدمات هوایی طرف قرارداد، افزود: متاسفانه سازمان هواپیمایی کشوری نیز به این روند نظارت نمی‌کند و آنرا مانند تاخیرات پروازی ایرلاینها رها کرده است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.