توجه : روزنامه آسیا هیچگونه فعالیتی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و غیره ندارد و هر گونه صفحه ای منتسب به این روزنامه جعلی است .
کانادایی‌ها، زندگی مصور ابن سینا را منتشر کردند

آشنایی کودکان انگلیسی زبان با دانشمند ایرانی

|
0 دیدگاه

انتشاراتی کانادایی به‌تازگی داستان مصوری برای کودکان منتشر کرده است که با تصاویری زیبا ماجرای زندگی ابن‌سینا را روایت می‌کند.

انتشاراتی کانادایی اخیراً داستان مصوری برای کودکان منتشر کرده است که با تصاویری زیبا ماجرای زندگی ابن‌سینا را روایت می‌کند. «کشفیات شگفت‌آور ابن‌سینا»، زندگی این حکیم ایرانی را از زمان کودکی، که کتاب‌خوانی سیری‌ناپذیر بوده است، تا تحقق بخشیدن به مهم‌ترین کار زندگی‌اش، درمان‌گری، دنبال می‌کند.

این کتاب اثر نویسندۀ لبنانی، فاطمه شرف‌الدین و تصویرگر عراقی ساکن ایران، انطلاق محمد‌علی است. آن‌ها می‌خواهند نشان دهند چطور پسربچه‌ای با کنجکاوی سیری‌ناپذیر به یکی از درمانگران بسیار بزرگ جهان تبدیل شد.

در مسیر تلاش هزاران‌ساله بشر برای شناخت بدن انسان، نقاط عطفی در تاریخ پزشکی وجود دارد؛ اما تنها معدودی از شخصیت‌ها توانسته‌اند به اعتباری در حد ابن‌سینا برسند. وی در غرب اغلب با نام اَوِسینا شناخته می‌شود.

این حکیم ۴۵۰ اثر معروف دارد که در حوزه‌های متنوعی چون فیزیک، فلسفه، نجوم، ریاضیات، منطق، شعر و پزشکی نگاشته شده‌اند.

این زندگی‌نامه شورانگیز که راوی آن اول شخص است، با تصاویر شگفت‌انگیزی که یادآور نقاشی‌های نسخ خطی باستانی اسلامی است، زندگی ابن‌سینا را از کودکی تا زمانی که دانشمندی پرآوازه می شود را روایت می‌کند.

کشفیات شگفت‌آور ابن‌سینا را نشر کانادایی گراندوود بوکس روانه بازار کرده است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.