ثروتمندترین برندهای جهان کدامند؟

|
0 دیدگاه

کارشناسان بر اساس یک بررسی جدید بار دیگر اپل را به عنوان ثروتمندترین برند جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی برگزیدند.

این روزها کالاهای الکترونیکی بیش از دیگر انواع محصولات مورد توجه مردم جهان قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث شده است شرکت‌های فعال در عرصه فناوری بیش از دیگر رقبای جهانی درآمد کسب کنند.

نشریه فوربز بر اساس آخرین بررسی‌های جهانی خود لیست ارزشمندترین و ثروتمندترین برندهای جهان را برای سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کرد و بر اساس آن توضیح داد برای سیزدهمین سال متوالی میزان درآمدهای فصلی اپل افزایش یافته است تا این شرکت رتبه نخست لیست مذکور را به خود اختصاص دهد.

لیست ارزشمندترین برندهای جهانی در سال ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب زیر اعلام شده است:

۱- شرکت اپل – ارزش برند: ۱۵۴٫۱ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۲۳۳٫۷ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۱٫۸ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

۲- شرکت گوگل – ارزش برند: ۸۲٫۵ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۶۸٫۵ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۳٫۲ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

۳- شرکت مایکروسافت – ارزش برند: ۷۵٫۲ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۸۷٫۶ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۱٫۹ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

۴- شرکت کوکاکولا – ارزش برند: ۵۸٫۵ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۲۱٫۹ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۴ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: نوشیدنی

۵- شرکت فیسبوک – ارزش برند: ۵۲٫۶ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۱۷٫۴ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۲۸۱ میلیون دلار – حوزه فعالیت: فناوری

۶- شرکت تویوتا – ارزش برند: ۴۲٫۱ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۱۶۵٫۱ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۳٫۶ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: خودروسازی

۷- شرکت آبی‌بی‌ام – ارزش برند: ۴۱٫۱ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۸۱٫۷ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۱٫۳ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

۸- شرکت دیزنی – ارزش برند: ۳۹٫۵ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۲۸ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۲٫۶ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فیلمسازی

۹- شرکت مک‌دونالد – ارزش برند: ۳۹٫۱ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۸۲٫۷ میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: ۷۱۹ میلیون دلار – حوزه فعالیت: تغذیه

۱۰- شرکت جنرال الکتریک – ارزش برند: ۳۶٫۷ میلیارد دلار – درآمدهای برند: ۹۲٫۳ میلیارد دلار – حوزه فعالیت: لوازم کاربردی

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.