توجه : روزنامه آسیا هیچگونه فعالیتی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و غیره ندارد و هر گونه صفحه ای منتسب به این روزنامه جعلی است .

مصرف تولیدات داخلی شرط تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

|
0 دیدگاه

مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مشاور وزیر و سخنگوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور گفت: در بخش تولید مشکلی نداریم به طوری که تولیدات داخلی در انبار ها انباشته است ، مشکل اساسی در بازار مصرف است و باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.

منوچهر طاهایی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف کالاای مورد نیاز خانوارها گفت : طرح حمایت از کالای ایرانی به ویژه صنایع کوچک و راه‌اندازی کمپین حمایت از تولیدات داخلی با کمک بانوان کارآفرین می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات تولید و روان‌سازی بازار مصرف کالای ایرانی باشد.

وی به نقش تاثیر گذار  نعمت‌زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت به عنوان یک چهره بین المللی در عرصه  تولید و صنعت کشور اشاره و تصریح کرد: در دوره ۳ ساله تصدی ایشان در وزارت صنعت،معدن و تجارت ، رشد بخش صنعت از منفی ۱۲ درصد به مثبت ۴٫۲ درصد رسیدو زنجیره تولید ات فولاد، مس و آلومینیوم تکمیل شد.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس مناسب فعالیت های وزارتخانه و سایر دستگاه های متولی در بخش تولید و صنعت توسط روابط عمومی ها ، از تدوین و تهیه  کارنامه سه ساله فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید برای مطالعه و آشنایی بیشتر نخبگان و گروه های تاثیر گذار با فعالیت دولت یازدهم خبر داد.

طاهایی تقویت نشاط و امید در جامعه و بازتاب درست دستاوردهای دولت را که در واقع دستاورد انقلاب محسوب می شود از مهم ترین اهداف روابط عمومی وزارت صنعت ،معدن و تجارت برشمرد و گفت : اجرای  طرح های “همیار تولید” و ” شبکه ایران کالا ” با هدف معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی در همین راستاست.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.