اجرای فاز دوم طرح ۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی پرشیاخودرو

|
0 دیدگاه
1-1

شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران طرح بازدید رایگان پاییزی خودروهای خود را از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان را در تمامی نمایندگی های خود کلید زد.

طرح ۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی که در سال جاری با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان پرشیا خودرو و دارندگان ب.ام.و کلید خورد با استقبال مشتریان این برند روبه رو شده است و به همین دلیل اجرای آن در فصل پاییز وارد فاز دوم شد.

براساس این گزارش، شرکت پرشیا خودرو در سال گذشته به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان، موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.

این مجموعه در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اکنون با نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی فعال در سراسر کشور در تمام ۳۶۵ روز سال، آماده خدمت رسانی به BMW سواران است.

بر این اساس خودروهای عرضه شده توسط پرشیاخودرو، دارای ۵ سال یا ۱۵۰,۰۰۰ کیلومتر گارانتی به همراه ۲ سال سرویس رایگان (BSI Plus) بوده که این مهم، تفاوت بارز خرید از پرشیاخودرو نسبت به فروشندگان غیر رسمی است.

خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجرب پرشیاخودرو نیز دارای گارانتی ۲ ماهه یا ۳۰۰۰ کیلومتری است. خدمات رایگان فصلی، تخفیفات ویژه برای قطعات و همچنین روغن موتور رایگان در روزهای جمعه در نمایندگی های پرشیاخودرو از دیگر خدمات ویژه ما برای مشتریان خود بوده و در کنار تمام این خدمات، مشاوره فنی شبانه روزی به نگهداری هر چه بهتر از این خودرو ها کمک کرده تا BMW سواران بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودروها را تجربه کنند.

بر اساس اعلام پرشیا خودرو تعمیرگاه های این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ و پنجشنبه ها از ۸ تا ۱۷ به مشتریان ب.ام.و سوار خدمت ارائه می کنند و البته این مجموعه حتی جمعه ها نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.