هزینه ۲٫۶ میلیاردی تجهیز دفتر کار یک مدیر بیمه‌ای

|
0 دیدگاه
1-1

براساس اعلام دستگاه‌های نظارتی هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و یک عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بیش از ۲.۶ میلیارد بوده است.

به تازگی مشخص شده است که هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و همچنین یکی از اعضای هیات مدیره یکی از شرکت‌های بیمه‌ای سر به فلک کشیده است.

براساس اطلاعات موجود از سوی دستگاه‌های نظارتی مشخص شده است که تجهیز این دو دفتر کار حدود ۲۶۰ میلیون تومان خرج روی دست این شرکت بیمه‌ای گذاشته است.

این در حالی است که از این رقم حدود ۳۲ میلیون تومان اجناس داخلی بوده و حدود ۲۲۸ میلیون دیگر تجهیزات خارجی بوده است.

صرف نظر از اینکه یک دفتر کار شامل چه تجهیزاتی است که این میزان هزینه روی دست بیت المال گذاشته است باید این سوال را پرسید که آیا با این مدیران ویژه خوار و متخلف برخوردی خواهد شد یا خیر؟

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.