منظور زیرساخت چیست؟

|
0 دیدگاه
1-1

شرکت ارتباطات زیرساخت در تیزری نمایشی اقدام به ارائه توصیه‌های ارتباطی به زائران اربعینی کرده است که منظورش در یکی از تیزرها مشخص نیست.

هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) و سفر میلیون‌ها زائر ایرانی به عتبات عالیات، شرکت ارتباطات زیرساخت با ساخت تیزرهایی نمایشی اقدام به ارائه توصیه‌های ارتباطی به زائران کرده است.

این شرکت دولتی در یکی از تیزرهای خود خطاب به زائران اربعین گفته است که “زائر اربعین اگر می‌خواهید سفرتان به عراق کم هزینه باشد، پیامک‌های تبلیغاتی گوشی‌تان را غیرفعال کنید و مطمئن شوید که آخرین قبض موبایل‌تان را پرداخت کرده‌اید”.

این تیزر به گونه‌ای القا کرده که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای مردم هزینه به دنبال دارد در حالیکه اپراتورهای موبایل چند سالی است به صراحت اعلام می‌کنند دریافت پیامک در کشور دیگر رایگان است و هزینه‌ای در بر ندارد.

از سوی دیگر پیامک‌های تبلیغاتی کلا هزینه‌ای برای مشترکان در پی ندارد و پیامک‌هایی که منجر به کسر هزینه از اعتبار مشترکان یا درج در صورتحساب آنها می‌شود، پیامک‌های ارزش افزوده است.

اغلب اپراتورهای ارتباطی طبق سنوات گذشته در زمان ازدیاد بار ترافیکی اقدام به مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی برای زائران اربعینی می‌کنند.

امسال هم پیش‌بینی می‌شود با ازدیاد ترافیک شبکه اپراتورها، نرخ ارسال پیامک تبلیغاتی در شبکه آنها کاهش یابد زیرا درآمدی که از محل رومینگ ارتباطی کسب می‌کنند به مراتب بیشتر از درآمدزایی شرکت‌های تأمین کننده محتوای ارزش افزوده و تبلیغاتی است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور اول
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.