گاف “روزنامه ایرانی” جهانی شد!

|
0 دیدگاه
u6akv5qo

نشریه آمریکایی “آبزرور” (Obsever) با انتشار گزارشی در صفحه آنلاین خود، به اعلام عجولانه خبر پیروزی “هیلاری کلینتون” در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط یک روزنامه ایرانی توجه نشان داده است.

روزنامه “خبر جنوب” چهارشنبه گذشته با انتشار تصویر هیلاری کلینتون در صفحه نخست خود از پیروزی او در انتخابات خبر داده بود!

 

جشن زودهنگام اصلاح‌طلبان برای کاندیدای ناکام+عکس

تیتر صفحه نخست روزنامه خبر جنوب

 

“آبزرور” در گزارشی تحت عنوان “کلینتون ترامپ را شکست داد! البته در یک روزنامه ایرانی” به انعکاس این خبر پرداخت.

 

این نشریه آمریکایی نوشت: «در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی ترامپ، قطعا موجب تعجب و شاید نگرانی بسیاری از روزنامه‌ها شد؛ اما دست‌کم یکی از روزنامه‌ها نتیجه انتخابات را انکار کرد.»[!]

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: «روزنامه خبر جنوب که در شهر شیراز ایران چاپ و منتشر می‌شود، در صفحه اول خود به‌سادگی این حقیقت را که ترامپ پیروز انتخابات است، انکار کرده و عنوان کرد “کلینتون اولین رئیس جمهور زن آمریکا شد.”»

 

3 پسندیده شده
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.