چطور اشتباه دستگاه خودپرداز را پیگیری کنیم؟

|
0 دیدگاه

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اعلام کرده در یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانکی، عملیات انتقال پول انجام داده ولی وجه، به حساب مقصد واریز نشده. عملیات گسترده بانکی و تراکنش هایی که به خصوص در روزهای پایانی سال انجام شد، باعث می شود بعضا خطاهای اندکی در سیستم بانکی کشور رخ دهد.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره گلایه کرده: در مورخه ۲۸ اسفند سال قبل با کارت یکی از بانکها به خودپرداز بانک دیگری مراجعه نمودم ومبلغی پول را به آن بانک انتقال دادم و انتقال انجام نشد بعد از یک روزکه فردای ان روز بود کارت را زدم تا پول بگیرم ولی متاسفانه پولی نبود مبلغ کم شده بود وتاحالا که ۱۰روز می گذرد نه بانک جواب می دهد ونه امداد شتاب و هیچ کس هم پاسخگو نیست! حالا چه کنم؟در پاسخ به این مخاطب ارجمند باید ذکر کنیم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دستورالعمل مفصل ۱۵ صفحه ای را ۱۳ سال پیش به تصویب رسانده که در آن، نحوه پیگیری خطا در دستگاه های خودپرداز تشریح شده است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور دوم
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.