مروری بر چهار روز حضور سامسونگ در نمایشگاه الکامپ

|
0 دیدگاه

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران که از روز جمعه ۳۰ تیرماه آغاز شده بود، روز دوشنبه به پایان رسید، در این دوره از نمایشگاه، سامسونگ الکترونیکس همچون سال‌های گذشته با تازه‌ترین راهکارهای تجاری-نمایشی خود شامل نمایشگرهای اسمارت ساینیج و مانیتورهای تجاری و گیمینگ در الکامپ بیست‌وسوم حاضر شده بود.

در طی این چهار روز مدیران، صاحبان کسب‌وکارها و علاقه‌مندان بسیاری با مراجعه به غرفه سامسونگ از نزدیک با تازه‌ترین راهکارهای تجاری-نمایشی این شرکت آشنا شدند.

غرفه سامسونگ که با رنگ‌ سفید طراحی شده بود، به کمک قاب‌های مشکی نمایشگرهای اسمارت ساینیج به گالری زیبایی از تابلوهای رنگارنگ شبیه شده بود.

حضور نمایشگرهای  E-boardدر ابتدای غرفه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌داد تا نوشته‌ها و نقاشی‌های زیبایی را بر روی صفحه نمایش آنها به تصویر بکشند. نمایشگرهای E-board راهکار مدرن سامسونگ برای مدارس، مراکز آموزشی و سالن‌ جلسات و کنفرانس است تا آموزشی مدرن، هوشمند و کارآمد را ارائه دهند. این نمایشگرها با داشتن ویژگی‌هایی همچون ۶ لمس همزمان در نرم‌افزار MagicIWB، رابط کاربری روان و جذاب و صفحه نمایش فول‌اچ‌دی به عنوان تخته سفید تعاملی برای سالن‌های کنفرانس و کلاس‌های آموزشی شناخته می‌شوند.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور دوم
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.