گروه اشترومن،برترین برند راهکارهای جایگزینی دندان جهان در ایران

|
0 دیدگاه

در چند دهه گذشته، پیشرفت چشمگیری در صنعت دندانپزشکی کشورمان صورت گرفته است. شاخه‌ای از پزشکی با بیش از ۳۰۰۰ مرکز و کلینیک خدمات دندانپزشکی، حدود ۴۶ دانشگاه و دانشکده و مراکز تحقیقاتی پویا که هرروزه به تعداد آنها  افزوده می‌شود.

این رشد روزافزون باعث شده تا شرکت‌های بزرگ دنیا در این حوزه تمایل به حضور در بازار ایران داشته باشند. گروه اشترومن، شرکت سوئیسی و شناخته‌شده در جهان، که طی ۲۳ سال گذشته از طریق شرکت توزیع‌کننده داخلی خود، تأمین‌کننده راهکارهای ایمپلنتی در ایران بوده، دیروز در یک نشست خبری از ورود مستقیمش به کشورمان، سرمایه‌گذاری و سیاست‌های بلندمدت خود گفت. تخصص اصلی این شرکت، ارائه راهکارهای جایگذاری دندانی، ایمپلنت است.

یکی از این اقدامات افتتاح دفتر مرکزی و خدمات پس از فروش این شرکت در دی ماه سال ۱۳۹۵ در تهران است. دندان‌پزشکان، کلینیک‌ها، لابراتوارهای دندان‌پزشکی و نمایندگان دانشکده‌های دندان‌پزشکی در این مکان قادر خواهند بود تا به‌صورت مستقیم درزمینه‌های مختلفی همچون ارائه راهکارهای جایگزینی دندان، با این شرکت بین‌المللی در ارتباط باشند.

بنا بر گزارش‌های آماری،  ۲۸۰۰۰ دندان‌پزشک در ایران مشغول به کار هستند. همچنین بهداشت دهان و دندان و نیز صنعت دندان‌پزشکی در ایران توجه بسیاری به خود جلب کرده است. بنابراین با حصول پیشرفت‌های چشمگیر، اعلام حضور مستقیم این شرکت بین‌المللی، جای تعجب باقی نمی‌گذارد. اشترومن خاورمیانه (سهامی عام) پس از تأسیس و به‌واسطه سرمایه‌گذاری‌های صد درصد خارجی، دفتر مرکزی مجهز و بسیار مدرن خود واقع در خیابان گاندی را با مساحتی بالغ‌بر ۴۰۰۰ فیت مربع افتتاح کرده است. هدف از افتتاح این مرکز، هدایت ‌مستقیم نیازهای بازار ایران با ارائه بالاترین کیفیت محصولات و نیز خدماتی نظیر بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و کلاس‌های آموزش و تمرینی بوده است.

در این مراسم که در مرکز کنفرانس بین‌المللی رایزن با حضور رسانه‌ها و مسئولین رده‌بالای این شرکت برگزار شد، ولفگانگ بکر مدیر توزیع گروه اشترومن در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا و بازارهای نوظهور اعلام کرد: «طی ۲۳ سال گذشته، اشترومن به‌صورت غیرمستقیم از طریق شرکت نمایندگی در بازار ایران حضورداشته است. اکنون ما شرکت تابعه با سهامداران ۱۰۰% سوئیسی را در ایران افتتاح کرده ایم تا ازاین‌پس متخصصین به‌صورت مستقیم با ما در ارتباط باشند. ارزش بازار ایران و پتانسیل علمی و آموزشی جامعه دندانپزشکی این کشور برای ما روشن است. ما دندان‌پزشکان ایرانی را شرکای تجاری خود می‌دانیم و علاقه‌مندیم تا شریک انتخاب‌های آنها بوده و  همکاری‌های بلندمدتی شکل دهیم».

نازنین ادیبی مدیرعامل شرکت اشترومن خاورمیانه نیز گفت: «حضور مستقیم در بازار ایران برای گروه اشترومن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل در حوزه‌هایی همچون راهکارهای دیجیتال و برندهای مقرون‌به‌صرفه در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. به‌علاوه ما در حال بررسی و تحقق فرصت‌های موجود برای تولید داخلی در آینده نزدیک هستیم». شایان ذکر است برند اشترومن طبق سیاست های شرکت مادر نه تنها هرگز در ایران بلکه در هیچ سایت تولیدی دیگر بجز سایتهای موجود در سوئیس و امریکا تولید نخواهد شد. لاین تولید در ایران یک برند جدید و ۱۰۰% ایرانی با نامی غیر از نام اشترومن خواهد بود.

شرکت اشترومن خاورمیانه با حضور مستقیم خود در ایران در نظر دارد تا حد امکان قیمت ها را کاهش دهد و به این ترتیب امکان استفاده از محصولات با کیفیت بالا را برای اکثریت اقشار جامعه فراهم آورد. در همین راستا برندهای خریداری شده توسط این کمپانی که برای اقشار کم در آمد جامعه نیز قابل خریداری می باشد از طریق همین دفتر و یا شرکت های توزیع کننده عرضه خواهد شد. ضمنا کمپانی اشترومن به منظور تسهیل روند امور و درمان بی دندانی محصولات تکمیلی مانند اسکنرهای دهانی، CADCAM پرینترهای سه بعدی، بایومتریالها و و جایگزینهای استخوانی را به بازار عرضه نموده است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور دوم
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.