رتبه سوم خدمات پس از فروش به رامک یدک رسید

|
0 دیدگاه

رتبه سوم ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز در بین واردکنندگان خودرو به رامک یدک رسید.

 در آخرین ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودرو ساز توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI) شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در ایران موفق شد رتبه سوم در بین وارد کنندگان خودرو را کسب کند.

بر اساس این گزارش گروه صنعتی رامک خودرو تنها شرکت واردکننده خودرو محسوب می شود که سازمان مجزا در مبحث خدمات پس از فروش (رامک یدک) دارد، نکته‌ای که به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل رشد کیفیت خدمات آنها باشد.

گزارش شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI)  نشان می دهد شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه‌های اصلی کسب این موفقیت بوده است.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور دوم
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.