صنعت پوشاک ایران نیازمند برندسازی است

|
0 دیدگاه

یک تاجر فعال در صنعت پوشاک ایران گفت، هرچند تولید کنندگان منسوجات و پوشاک ایران تولیدات واقعا با کیفیتی دارند، اما عدم برندسازی و بازاریابی مناسب همچنان آنها را متضرر می کند.

 به نقل از ترند، یک تاجر فعال در صنعت پوشاک ایران گفت، هرچند تولید کنندگان منسوجات و پوشاک ایران تولیدات واقعا با کیفیتی دارند، اما عدم برندسازی و بازاریابی مناسب همچنان آنها را متضرر می کند.

به گفته آقازاده، همچنین مکانیزم های ناشناخته ای وجود دارد که هزینه تولید در ایران را بسیار بالا می برد و این نیز تاثیر منفی ای بر موفقیت این صنعت در ایران دارد.

وی افزود: «ما نگران قیمت های در حال نوسان مواد خام و واردات لجام گسیخته هستیم. عرضه مواد خام به صنعت ما در انحصار یک شرکت است و این شرکت می تواند هر مقدار که دلش خواست قیمت ها را بالا و پایین کند.»

«همچنین در خصوص واردات، ما تنها کشوری نیستیم که با چنین مشکلی مواجه است. برای مثال ترکیه را ببینید، به دلیل سیاست های ضد دامپینگ، آنها توانسته اند صنعت منسوجات خود را شکوفا کنند.»

این فعال صنعت منسوجات گفت: «اگر دولت از تولید کنندگان حمایت کند و موانع را برطرف سازد، تولید کنندگان ایرانی منسوجات نیز می توانند کسب و کار رو به رشدی داشته باشند.»

گزارش های رسمی نشان می دهد، صنایع منسوجات و پوشاک ایران قربانی قاچاق سالانه ۲٫۵ میلیارد دلار پوشاک و منسوجات خارجی است. بیش از ۲۵۰ برند بین المللی پوشاک در ایران دارای شعبه هستند.

0 پسندیده شده
روزنامه آسیا اپراتور دوم
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.