اقتصادصنعت و تجارت

تاثیر استفاده از انرژی های نو به جای سوخت های فسیلی در اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت تهویه نیا در سمینار تخصصی سیستم‌های گرمایشی وایلانت با معرفی جدیدترین محصول گرمایشی این برند بر لزوم استفاده از انرژی‌های نو به جای سوخت‌های فسیلی تاکید کرد.

در پی سمینار تخصصی که با حضور مدیران شرکت تهویه نیا،مدیران شرکت وایلانت،میهمانان و اصحاب سانه درمجموعه هتل ارم تهرات برگزارشد، مهندس صدری، با اشاره به وظیفه همگانی در قبال اتلاف بی رویه انرژی و آلودگی هوا و تبدیل آن به یک فرهنگ اجتماعی، از ارائه سیستم‌های پیشرفته، باکیفیت و بازدهی بالا توسط شرکت تهویه نیا و شرکت آلمانی وایلانت خبر داد.

مدیرعامل شرکت تهویه نیا رسالت و اولویت کاری این شرکت را ارائه سیستم‌های برودتی و حرارتی با نگاه به کیفیت خوب، راندمان بالا و مصرف کم انرژی عنوان کرد و افزود: پکیج های وایلانت با برخورداری از سیستم‌های پیشرفته، باکیفیت، بازدهی بالا و ارائه خدمات پس از فروش مناسب گام موثری در صرفه جویی اقتصادی مصرف انرژی و آرامش خیال مشتریان برداشته است.

وی با اشاره به سابقه ۱۴۰ ساله این شرکت آلمانی در تولید آبگرمکن و پکیج های آبگرم در سراسر دنیا و حضور ۸۰ ساله در بازار ایران گفت: طبیعتا در طول این سالها کیفیت و دوام محصولات وایلانت به اثبات رسیده و هم اکنون به محبوبترین برند گرمایشی در نزد ایرانیان تبدیل شده است.

مهندس صدری افزود: شرکت وایلانت با استفاده از واحدهای تحقیق و توسعه خود موفق به تولید پکیج هایی با بازدهی ۹۳ درصدی و پکیج های چگالشی یا بازدهی بالای ۱۰۳ درصد شده است.

وی یکی از فاکتورهای اصلی صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از آلودگی آب را استفاده از انرژی خورشیدی عنوان و خاطرنشان کرد: امکان اتصال این پکیج ها به صفحات خورشیدی موجب می‌شود در طول روزهای آفتابی بدون نیاز به سوخت گاز، سیستم‌های گرمایشی و آبگرم مصرفی مورد نیاز در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد، در نتیجه با عدم انتشار گاز co2 و صرفه جویی در مصرف گاز به حفظ محیط زیست کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت تهویه نیا با تاکید بر لزوم استفاده از انرژی‌های نو به جای سوخت‌های فسیلی اظهار کرد: این مدل پکیج ها در مقایسه با سیستم‌های گرمایشی مرکزی از استقلال بیشتری برخوردارند و به دلیل نزدیک بودن منابع مصرف، هدررفت انرژی کمتر و صرفه جویی بیشتری را به همراه دارند.

صدری یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع پکیج را قابلیت تنظیم مصرف گاز بین ۹ تا ۲۴ کیلووات عنوان کرد که نسبت به متراژ فضای مورد استفاده مصرف کننده قابل تغییر است.

در ادامه این سمینار آقای کلیمت، مدیرعامل و مسوول فروش محصولات شرکت وایلانت در ایران با ابراز خرسندی از پیوستن این شرکت به خانواده بزرگ تهویه نیا به صادرات محصولات شرکت وایلانت به بیش از ۶۰ کشور اشاره کرد و افزود: تا به امروز بالغ بر ۳۰ میلیون محصول وایلانت در سراسر دنیا به فروش رفته است و ۲۱ هزار فروشنده در دنیا محصولات این برند را به مشتریان عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت وایلانت در سال ۱۸۷۴ توسط یوهان وایلانت در شهر رمشاید آلمان تاسیس شده است، گفت: این شرکت در حال حاضر ۱۱۰ کارخانه در تمام نقاط دنیا دارد و در سال ۲۰۱۶، ۲/۴ میلیارد یورو گردش مالی داشته است.

کلیمت با ابراز امیدواری از افزایش سهم ۲۰درصدی فروش محصولات وایلانت در خارج از بازارهای اروپا گفت: ۸۰ درصد محصولات وایلانت در خارج از کشور آلمان به فروش می‌رود و انتظار می‌رود در آینده صادرات این محصولات به بازارهای آسیایی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت وایلانت از هدفگذاری این شرکت در افزایش ۲۷ درصدی تولید محصولات دوستدار محیط زیست تا سال ۲۰۳۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی این شرکت بر روی حداکثرسازی میزان بازدهی، تولید محصولات چگالشی و کاهش میزان آلایندگیهای محیط زیست است.

نوشته های مشابه

بستن