آی سی تیخدماتویژه ها

کار تپ سی و اسنپ به شکایت کشید

شورای رقابت موضوع شکایت تپ سی از اسنپ را مورد بررسی قرار داد

در سیصد و هجدهمین دستور جلسه شورای رقابت بحث تاکسی‌های آنلاین مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این دستورجلسه شکایت شرکت پیشگامان فن آوری آرامیس (تپ سی) از شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ)  مورد بررسی اعضای شورای رقابت قرار گرفت

در حالیکه اعضای شورای رقابت به پرونده شکایت یکی از تاکسی های آنلاین از رقیبش ورود کرده‌اند، دلیل این شکایت مشخص شد.

گویا دلیل این شکایت محدود کردن رانندگان از استفاده انحصاری خدمات اسنپ است؛ براساس ادعای تپسی ظاهرا شرکت رقیبش به رانندگان این اجازه را نمی‌دهد که به صورت دلخواه اقدام به استفاده از سرویسهای تاکسی آنلاین کنند.

ظاهرا این کار به واسطه دسترسی به گوشی رانندگان و مشاهده اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی آنان صورت می‌گیرد؛ بنابراین رانندگانی که بخواهند به صورت هم‌زمان از چند اپلیکیشن تاکسی آنلاین استفاده کنند باید حداقل دو گوشی داشته باشند.

شورای رقابت که وظیقه برقرار کردن شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور را دارد، در حال حاضر به بررسی این پرونده ورود کرده و باید منتظر نتیجه تصمیمات بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن