صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
کد خبر: 2504
گزارشگر: 213
۲۸۱۵
۰
۰
۲
با یک استایلیست درباره لباس پوشیدن کاندیداهای انتخابات آمریکا

ترامپ ساده می پوشد؛ جو بایدن نه!

ترامپ ساده می پوشد؛ جو بایدن نه!
نحوه ورود کاندیداها به صحنه های انتخاباتی و نوع لباس پوشیدن آنها، از نکاتی است که غیر از سوابق، پیشینه، چگونگی سخنرانی یا تحصیلات و خلق و خو، حایز اهمیت است و در نظر گرفته می شود.. در این باره و در خصوص حدود توجه به لباس پوشیدن دونالد ترامپ و جو بایدن، کاندیداهای انتخاباتی جدید آمریکا، با فرامرز فرمانی، طراح لباس و استایلیست گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

فرامرز فرمانی معتقد است که ترامپ تلاش زیادی در تغییر شکل لباس های خود ندارد و لباس های راحت و همیشگی خودش را پوشیده و حتی سعی نداشته لباس را آهار بدهد که بخواهد قدرتش را با شانه ها نشان بدهد، ولی جو بایدن که تصورش این است که شاید روزی صاحبخانه شود، باید شیک تر می پوشید و این کار را هم انجام داده است.

 

از نظر شما نوع لباس پوشیدن کاندیداها در انتخابات آمریکا چه تاثیری در جذب آرا دارد؟

لباس پوشیدن و نوع لباس در همه چیز تاثیر دارد. اگر انسان امروز را در نظر بگیرید، فقط چهره اش پوشیده نشده و بقیه دیگر لباس است و طبیعی است که استایل، اندام و لباس و اعتماد بنفس ظاهر شخص را تشکیل می دهد..این تصور را داشته باشید که وقتی میهمان به خانه دعوت می کنید، بیشتر شیک می شوید، یا وقتی به میهمانی می روید؟

معمولا وقتی به میهمانی می رویم...

دقیقا درست است و من می بینم که آقای ترامپ تلاش زیادی در تغییر شکل لباس های خود ندارد و لباس های راحت و همیشگی خودش را پوشیده و حتی سعی نداشته به لباس را آهار بدهد که بخواهد شانه ها را پهن و قدرتش را با شانه ها نشان بدهد. به همین دلیل ایشان را میزبان می بینم، چون تلاشی نکرده.. ولی آقای جو بایدن وقتی می خواهد مهمان باشد و تصورش هم این باشد که شاید روزی صاحبخانه شود، باید شیک می پوشید و دقت می کرد و با طراح لباس و استایلیست مشورت داشت که این کار را هم انجام داده است ‌و من این مساله را در ایشان حس می کنم و می بینم

پس با تحلیل شما نتیجه می گیریم که آقای ترامپ با اعتماد بنفسی که در رفتارش هست، احساسش این است که صاحبخانه است و خانه پیشاپیش مال اوست و معتقدید که جو بایدن باید شیک تر بپوشد

بله دقیقا همین طور است..

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/1Jo
اخبار مرتبط
موضوع فروش و بازاریابی شبکه ای، مساله ای قابل توجه در عصر امروز به شمار می آید؛ چرا که فروش در تولید اهمیت بالایی دارد و تولیدکنندگانی هستند که قادر به فروش کالاهایشان نیستند. به همین بهانه با غلامرضا عطاران که سال هاست در عرصه بازاریابی شبکه ای در ایران فعالیت مستمر دارد و به گونه ای به «پدر» بازاریابی شبکه ای شهرت یافته است ، گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می آید:
آغاز مُد در جهان از قرن بیستم پاریس بوده که با احداث خانه های مُد در جهان شروع شد و در ایران هم از زمان فتحعلی شاه قاجار...در این باره با امیر علی تویسرکانی، مترجم کتاب «همه چیز درباره مد» گفت و گو داشتیم. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و دکترا با موضوع سیاستگزاری عمومی است و کارشناس رشته طراحی مُد، «کت واک» و «فشن ران وی». تویسرکانی همچنین مجموع دوره های آموزشی فشن را در شهر نیویورک گذرانده است. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
اتفاق های پرسر و صدای هفته گذشته و صلح اعراب و امارات و مراودات نزدیک به صلح چند کشور عربی با اسراییل، سبب شد با محسن فرشاد، سخنگوی جبهه ملی ایران گفت و گویی داشته باشیم..وی که عضو هیات رهبری و اجرایی جبهه ملی است، در رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و سپس مدرک فوق لیسانس و دکترای دولتی حقوق خصوصی را از دانشگاه "اکس مارسی" فرانسه گرفته است. مدرس و مشاور دانشگاه ها و سازمان های مختلف، از جمله فعالیت ها در کارنامه کاری اوست.. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
شیرین نوری؛ اقتصاددان و پژوهشگر، درباره دلایل تصمیم دولت مبنی بر پیش فروش اوراق نفتی و تبعات آن به موضوعاتی اشاره کرده است و عدم هماهنگی میان شورای عالی اقتصادی را نیز از اشتباهات دیگر چنین تصمیمی برشمرد.
اقتصاد موسیقی را در هفته های اخیر مروری کردیم و در بخشی هم به اقتصاد ساز رسیدیم که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.در هفته گذشته پارکی در تهران به نام «استاد ابراهیم قنبری مهر»نامگذاری شد. وی از استادان صاحبنام ویولون در ایران است و ویلن هایی که ساخته تا یک میلیون دلار در بازارهای دنیا به فروش رفته است..از شاگردان برجسته استاد قنبری مهر، هوشنگ اکبری را می شناسیم که غیر از به ساخت حرفه ای ویولون مشغول است.با وی در دفتر روزنامه آسیا گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:
فرامرز فرمانی، طراح لباس و استایلیست از آن دسته طراحان لباس در کشورمان است که براساس ذوق و سلیقه و نگاه خاصی که به طراحی لباس و به قول خودش اهمیت زیبایی پارچه و رنگ دارد، شاید بتواند جای ایرج پاکزاد را پر بکند یا غیر از ایران، کارش را در عرصه بین المللی عرضه کند. با وی گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:
مراسمی به بهانه روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران عرصه شهری و اقتصادی، روز گدشته با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه و امور شورای شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 تهران در "عمارت مسعودیه" برگزار شد.
نوسانات قیمت طلا و بازار سکه و جواهر در ایام اخیر سبب شد تا با دکتر هومن زنگنه، عضو هیات رییسه اتحادیه انجمن طلا و جواهر کشور گفت و گویی کوتاه در روزنامه آسیا داشته باشیم. زنگنه با توضیحاتی اختصاصی درباره وضعیت کسب و کار طلا و جواهر، از خبرهای خوبی درباره این صنف در چند ماه آینده صحبت کرد که در ادامه می خوانیم:
مسعود حبیبی، نوازنده دف و پیانو و مولف کتاب ها و مقالات متعدد در حوزه موسیقی، بیش از یک ربع قرن سابقه ساز سازی نیز دارد و از جهاتی در این زمینه در کشور پیشگام و صاحب سبک و برند به شمار می آید. این موسیقیدان، کارگاه «تولید دف» را با ساز و کاری تازه ایجاد کرده است و تاکنون نیز در بیش از ۳۰ موسیقی فیلم و ۱۵۰ آلبوم موسیقی نواخته و در بالغ بر ۳ هزار اثر موسیقیایی در صدا و سیما، صدای دف او می آید. گفت و‌ گو با او درباره فعالیت هایش و وضعیت اقتصاد موسیقی در حوزه تولید ساز را بخوانید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید