صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
کد خبر: 2507
گزارشگر: 213
۹۹۰
۰
۰
۲
تحقیقات فدرال آمریکا بررسی می کند

جزییات نامه سمی مشکوک به ترامپ

جزییات نامه سمی مشکوک به ترامپ
یک نامه حاوی ماده سمی ریسین برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شد که اداره تحقیقات فدرال آمریکا، پلیس اف بی ای، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده تا مشخص کند این نامه از کجا ارسال شده است.
یک مقام امنیتی آمریکا روز شنبه از کشف یک نامه حاوی ماده سمی ریسین که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شده بود، خبر داد.

به نقل از آسوشیتدپرس این نامه سمی در تاسیسات دولتی که نامه‌های ارسالی به رئیس جمهوری آمریکا را پیش از رسیدن به مقصد مورد بازرسی قرار می‌دهد، کشف شده است.

نتایج اولیه آزمایش این ماده نشان داده که حاوی میزان زیادی از سم ریسین است.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا، پلیس اف بی ای، تحقیق در این خصوص را آغاز کرده تا مشخص کند این نامه از کجا و توسط چه کسی یا کسانی ارسال شده است.

اف بی ای، سرویس نظارت اداره پست، و سرویس مخفی که مسئولیت حفاظت از رئیس جمهوری آمریکا را به عهده دارد، به طور مشترک بر این تحقیقات نظارت دارند.

اف بی ای در بیانیه‌ای اعلام کرده است، ماموران در حال تحقیق درباره نامه مشکوک دریافت شده در یک مرکز پستی دولت ایالات متحده هستند و هیچ تهدید شناخته شده‌ای برای امنیت عمومی وجود ندارد.

سم کشنده ریسین از دانه‌های کرچک گرفته می شود. این سم از طریق تنفس، خوردن یا آشامیدن وارد بدن انسان می‌شود و قدرت مرگ‌آور بودن آن هزاران برابر بیشتر از سم سیانور است.

در سال ۲۰۱۳ نیز مقام‌های امنیتی آمریکا از ارسال نامه‌هایی حاوی سم ریسین به باراک اوباما، رییس‌جمهوری وقت و یک سناتور خبر داده بودند./
https://www.asianews.ir/u/1Jr
اخبار مرتبط
نحوه ورود کاندیداها به صحنه های انتخاباتی و نوع لباس پوشیدن آنها، از نکاتی است که غیر از سوابق، پیشینه، چگونگی سخنرانی یا تحصیلات و خلق و خو، حایز اهمیت است و در نظر گرفته می شود.. در این باره و در خصوص حدود توجه به لباس پوشیدن دونالد ترامپ و جو بایدن، کاندیداهای انتخاباتی جدید آمریکا، با فرامرز فرمانی، طراح لباس و استایلیست گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:
خبرگزاری رویترز نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قصد دارد با صدور فرمان اجرایی تمهیداتی را برای مجازات ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران اعلام کند.
شنبه و یکشنبه 29 و 30 شهریور است چه اتفاقی در راه است که حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم گفته است با پیروزی ملت ایران همراه است.
مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل، با ارسال نامه‌ای به دبیرکل این سازمان و شورای امنیت، به سخنان اخیر رئیس ‌جمهوری آمریکا اعتراض کرد.
مراسمی به میزبانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، هم اکنون در کاخ سفید در حال برگزاری است. در این توافق عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با اسرائیل امضا و مناسبات رسمی بین کشورها آغاز می‌شود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، همسرش ملانیا و جو بایدن، نامزد حزب دمکرات روز گذشته در ایالت پنسیلوانیا در مراسم یادبود قربانیان سقوط پرواز شماره ۹۳ «یونایتد» حملات تروریستی یازدهم سپتامبر حضور یافتند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، اعلام کرد که به دنبال امارات متحده عربی، بحرین نیز با اسرائیل صلح می‌کند و آن را یک روز موفقیت‌آمیز تاریخی دیگر بیان کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید