صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۸
کد خبر: 2543
گزارشگر: 213
۷۰۰
۰
۰
۱
حسن روحانی در سازمان ملل:

آمریکا جنگ و مذاکره را نمی تواند تحمیل کند!

آمریکا جنگ و مذاکره را نمی تواند تحمیل کند!
حسن روحانی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آمریکا نه می‌تواند مذاکره را بر ما تحمیل کند و نه جنگ را.

حسن روحانی در هفتادو پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل که از طریق تماس ویدیویی سخن می گفت، اظهار داشت: آمریکا نه می‌تواند مذاکره را بر ما تحمیل کند و نه جنگ را.

وی افزود: تصویری که از برخورد پلیس ایالات متحده آمریکا با یک شهروندِ معترض به سراسر جهان مخابره شد، برای ما، آشنا و تکراری بود.

روحانی اضافه کرد: به دروغ ما را متهم به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای می‌کنند و به بهانه اشاعه، این یا آن را تحریم می‌کنند، در حالی‌که جرمِ استفاده از سلاح هسته‌ای در تاریخ بشریت‌ را، تنها به نام خود ثبت کرده‌اند. ما ابزار چانه زنی داخلی و انتخاباتی آمریکا نیستیم؛ هر دولتی که در آمریکا انتخاب شود، به ناچار تسلیم تاب‌آوری ملت بزرگ ایران خواهد شد.

وی تصریح کرد: آمریکا نه می‌تواند مذاکره را برما تحمیل کند و نه جنگ را؛ ملت ایران شایسته تحریم نیست، پاداش مبارزه با افراطی‌گری ترور نیست، پاداش صلح جنگ نیست.

روحانی در پایان گفت: سردار شهید ما، که قهرمان مبارزه با خشونت افراطیون در خاورمیانه بود، از امنیت شهروندان مذهبی و غیرمذهبی در برابر مدعیان یک حکومت قرون وسطایی به خوبی ایستاد و دفاع می‌کرد./

https://www.asianews.ir/u/1K0
اخبار مرتبط
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید