صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 4146
گزارشگر: 213
۹۷۱
۰
۰
۵
فروش رانا با پرداخت علی الحساب

اسامی خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو اعلام شد/جدول

اسامی خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو اعلام شد/جدول
براساس اعلام پیش فروش ایران خودروساز هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود.
بزرگترین خودروساز دولتی کشور پیش‌فروش خود را آغاز کرده که طبق اعلام آن، هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود. بقیه مبلغ این خودرو تا زمان دریافت باید پرداخت شود.

بزرگترین خودروساز دولتی کشور پیش‌فروش خود را آغاز کرده که طبق اعلام آن، هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود. بقیه مبلغ این خودرو تا زمان دریافت باید پرداخت شود.

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز،طـرح پیش‌فروش عادی (حداکثر ۱۲ ماهـه) محصولات ایران‌خودرو (با روش قرعه‌کشی) از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲۵ فروردین شروع و تا روز شنبه ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران‌خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

اما برای خرید این خودروها چقدر نقدینگی نیاز است؟

طبق آخرین گزارش‌ها از بازار قیمت پژو ۲۰۷ دستی در بازار ۲۷۰ میلیون تومان و رانا پلاس ۲۲۰ میلیون تومان است اما باید دید ایران‌خودرو در قیمت نهایی این خودروهای پیش‌فروش چه مبلغی را در آینده به عنوان مبلغ نهایی به مشتریان اعلام خواهد کرد.

اسامی خودروهای پیش فروش ایران خودرو  

https://www.asianews.ir/u/2a1
اخبار مرتبط
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش قیمت انواع خودرو ایرانی در بازار خبر داد.
طی یک سال گذشته بازار خودرو، روزهای ملتهبی را پشت سر گذاشته و مقایسه بعضی خودروهای پرمصرف از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت‌ها حکایت دارند.
رئیس شورای رقابت گفت: اینکه افراد دو خودروی متفاوت را از نظر قیمت مقایسه می‌کنند مسئله جالبی نیست زیرا اگر خودروی با قیمت اعلام شده نمی‌ارزد آن را خریداری نکنند و خودروی دیگری را بخرند.
به گفته رئیس شورای رقابت، قیمت جدید خودروهای تولیدی بر اساس «تورم ۱۴ درصدی زمستان به اضافه تورم بخشی که از سوی بانک مرکزی» اعلام خواهد شد، افزایش نرخ خواهند گرفت.
پژو ۲۰۸ که بهترین خودروی شهری منتخب زنان شده، سال گذشته هم خودروی سال اروپا معرفی شده بود.
سرنوشت قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰، مهم‌ترین پرسش این روزهای سه گروه حاضر در بازار خودرو است. «سمت عرضه»، «واسطه‌ها و تقاضای غیرمصرفی» و همچنین «خریداران مصرفی خودرو» با توجه به تغییر سنتی سطح قیمت‌ها در ابتدای هر سال، اکنون به‌دنبال یک پیش‌بینی درباره شکل تغییر قیمت خودرو در سال جدید هستند. بررسی‌ها درباره عوامل اثرگذار بر بازار خودروی ۱۴۰۰ نشان می‌دهد سه متغیر اصلی سمت و سوی قیمت را مشخص می‌کند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با رد احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید و رشد احتمالی و نسبی تقاضا، گفت: باید قبول کنیم افزایش قیمت خودرو ناشی از تقاضای کاذب و هجوم سرمایه‌های سرگردان به بازار بوده است و در چنین شرایطی حتی احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید نیز وجود ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید