صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۱
کد خبر: 4388
گزارشگر: 213
۱۴۷۴
۰
۰
۱۵
رییس قوه قضاییه برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام کرد

ابراهیم رییسی گفت «برخلاف میل شخصی ام» کاندید شدم

ابراهیم رییسی گفت «برخلاف میل شخصی ام» کاندید شدم
ابراهیم رییسی با انتشار بیانیه‌ای برای حضور در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد و نوشت برخلاف میل شخصی ام در انتخابات شرکت می کنم.

ابراهیم رییسی با انتشار بیانیه‌ای برای حضور در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد و نوشت برخلاف میل شخصی ام در انتخابات شرکت می کنم.

-------------

بیشتر بخوانید:

🔴 سر صفحه با ایرج جمشیدی 🔻 بایدن می‌داند ورود به برجام قبل از انتخابات ایران ممکن نیست

نظامیان کودتا نمی کنند!

زنانی در ایران که تفاوتی با مردان ندارند!/ دو زن برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کردند!
---------------------------------------

در متن این بیانیه آمده است:

«مردم عزیز ایران، در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زد و بندهای جناحی، دردی را دوا نمی‌کند.


مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند.

نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان،دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

----------------------

بیشتر بخوانید:

رای‌دهندگان دلسرد شده اند!
-----------------------------------------------

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می طلبم تا خدمتگذاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. انشاء الله. بعونه و کرمه.»/

https://www.asianews.ir/u/2lF
اخبار مرتبط
شهرام جزایری با یک استوری در پیج اینستاگرامش از فعالیت های ورزشی امیرتتلو حمایت کرد و او را نابغه موسیقی ایران دانست. او از ایرانی ها خواسته و نوشته است که از پیج های تتلو حمایت کنید تا چند ده میلیونی شود؛ چرا ما او را درک نمی کنیم؟!
با اعلام وزیر کشور ثت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد؛ در حالی که ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز تحت‌الشعاع اختلاف حقوقی میان دولت و شورای نگهبان بر سر شرایط و معیار‌های نامزد‌های انتخابات آغاز شد،سردار حسین دهقان و سردار سعید محمد برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور رفتند.
شورای نگهبان شرایط جدید برای داوطلبان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد؛ در این ابلاغیه آمده است که «فرماندهان عالی نیروهای مسلح» هم می‌توانند برای ریاست جمهوری نامزد شوند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران را اعلام کرد و گفت: من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم؛ جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ‌پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند، مبارزه کنم»
سعید محمد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وعده داده است که توسعه بخش کشاورزی و تجدید ساختار حوزه جهاد کشاورزی را از مهم ترین اولویت‌های اقتصادی‌اش بیان کرده است.
انتشار فایل صوتی مصاحبه جنجالی محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با واکنش تند نماینده مشهد در مجلس مواجه شده و او گفته است این مصاحبه خطوط قرمز نظام را به چالش کشیده است.
مصطفی تاجزاده، معاون سابق وزیر کشور و از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان به طور رسمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شد و در بیانیه خود ادعا کرد که در ایران دموکراسی مستقر می کند.
کمتر از سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان ارشد سابق سپاه پاسداران، در مصاحبه‌ها و دیدارهایشان، غیرمستقیم برای نامزدی خود زمینه‌سازی می‌کنند و بازار وعده و وعید گرم است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید