صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۳
کد خبر: 4776
گزارشگر: 213
۶۴۹
۰
۰
۶
بیانیه سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

ممنوعیت ورود به روسیه با گذرنامه های جعلی و بلیط تماشای جام جهانی

ممنوعیت ورود به روسیه با گذرنامه های جعلی و بلیط تماشای جام جهانی
سفارت روسیه با توجه به صدور غیر قانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو ۲۰۲۰) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت های ایرانی، اعلام کرد که افراد با مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را ندارند.

به گزارش آسیانیوز، سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران در خصوص سفر به فدراسیون روسیه بیانیه ای منتشر کرد. 

در متن این بیانیه آمده است:

«اخیراً موارد صدور غیر قانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو ۲۰۲۰) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت های ایرانی افزایش یافته است.

سفارت توجه را به این نکته جلب می نماید که مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را نمی دهند. در صورت پرواز اتباع خارجی به روسیه با این اسناد جعلی از عبور آنها از مرز جلوگیری می گردد و دیپورت خواهند شد.

همچنین این نکته را خاطرنشان می سازیم که هدف واقعی سفر اتباع ایرانی به روسیه با هدف درخواستی آنها غالباً مطابقت ندارد. تلاش برای سفر به روسیه جهت عبور متعاقب از مرز کشورهای اروپایی را نیز خاطرنشان می سازیم که نقض قانون می‌باشد و مسئولیت کیفری به همراه دارد.

خاطرنشان می شویم که به خاطر شیوع عفونت ویروسی کرونا سفر اتباع ایرانی طبق مصوبه دولت فدراسیون روسیه به شماره 635-р طبق گذشته محدود می‌باشد. در صورت تغییر نظام جاری متعاقبا سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی خواهد نمود.»/

https://www.asianews.ir/u/2vn
اخبار مرتبط
در مقاله پیشین با عنوان «افکار ایرانی برای خاورمیانه» به این موضوع پرداخته‌ شد که ایدئولوژی‌ها منجر به ایجاد دوستی و دشمنی واقعی میان حکومت‌ها نمی‌شوند؛ و در این مقاله که به دنبال مطلب پیشین است، هدف این است که آیا ایران بدون انقلاب ۵۷ شبیه ایران پیش از انقلاب باقی می‌ماند؟
هیچ‌گاه ادیان و ایدئولوژی‌ها منجر به ایجاد دشمنی ابدی و واقعی میان کشورها و واحدهای سیاسی در جهان نشدند؛ چرا که دشمن‌ها از طریق تضاد منافع در رقابت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به وجود می‌آیند و ایدئولوژی‌ها نفرت از رقیب و کشور دارای تضاد منافع را توجیه و پیروزی را به یک ضرورت تبدیل می‌کنند.
همراه با واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ کاربران توییتر خبر می‌دهند که این گروه با واکسن کره جنوبی واکسینه شدند؛ در حالی است که پیش از این خبری از واردات واکسن از کره جنوبی نبود.
اقدامات تنبیهی آمریکا مقابل روسیه از جمله اخراج ۱۰ دیپلمات روس تحریم ۳۸ شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه که از چند هفته پیش در دست بررسی بود اولین بخش از اقدامات تلافی‌جویانه دولت جو بایدن در واکنش به فعالیت هکرهای روس است. این تحریم‌ها شامل اقداماتی است که در صورت ادامه اقدامات مخرب روسیه، از جمله در فضای مجازی و مرز اوکراین، مشارکت روسیه در اقتصاد جهانی را دشوارتر می‌ کند.
در حالی که انتقادها به امضای توافق ۲۵ ساله ایران با چین همچنان ادامه دارد، اکنون ارزیابی نهادهایی در آمریکا حاکی از آن است که پکن در مسیر تضعیف ایالات متحده چشم به سرمایه‌گذاری در کشورهای در حال توسعه دارد و با پروژه‌های زیربنایی آن‌ها را به خود بدهکار می‌کند
کمپانی فیسبوک از حذف بیش از صد گروه و حساب کاربری وابسته به دولت ایران، روسیه، مراکش و تایلند خبر داد.
در ادامه واکنش‌ها به سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران، به مسکو ، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در مراسمی گفت: «امید بستن به کاخ کرملین راهبرد درستی نیست».
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور نیز اعتبار واکسن کرونای روسی اسپوتنیک‌وی را رد کرد.
سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران از احتمال خرید واکسن آسترازنکا از مبدا روسیه و هند خبر داد و گفت: «هر واکسنی که مبدا ایالات متحده و انگلیس نداشته باشد در شرایط برابر مورد بررسی قرار می‌گیرد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید