صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۹
کد خبر: 5024
گزارشگر: 213
۸۳۶
۰
۰
۳
پرداخت ادامه سود سهام عدالت

«جزییات» واریز سود سهام عدالت برای «جاماندگان»

«جزییات» واریز سود سهام عدالت برای «جاماندگان»
آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقیم و غیرمستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها امکان واریز سود سهام عدالت برایشان فراهم نشده بود باید با ارائه‌ اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

به گزارش آسیانیوز، آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقیم و غیرمستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها امکان واریز سود سهام عدالت برایشان فراهم نشده بود باید با ارائه‌ اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

»جزییات» واریز سود سهام عدالت در تیرماه

مرحله دوم سود سهام عدالت با «تغییرات» واریز می شود
--------------------------------------------------------------

 

بیشتر بخوانید:

اسرائیل گفت «سازمان گسترش و نوسازی صنایع» در «جام جم تهران» هدف قرار گرفت

--------------------------------------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

بهروز وثوقی گفت بازگشتم به وطن کار «تقدیر» است!

«قطعی شدن همسان سازی» با حضور نماینده بازنشستگان در مجلس

-------------------------------------------------------------

درمان پریودی نامنظم و دلایل آن

مرگ کودکی که «پیر» شده بود!

قتل مداح «معروف» در ماهشهر با کلاشینکف

ماهواره‌ ها «بمب ساعتی» تهران را رصد کردند

اینترنت برای همه اهالی زمین تا دو ماه دیگر

از پربازدیدهای «ساسی مانکن» و «صدف بیوتی» تا سرنوشت انتخابات و فوتبال یورو؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین اگر در فاصله زمانی اسفندماه سال گذشته تاکنون در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند سود سهام آنها به صورت تجمیع شده به میزان ۹۰ درصد پرداخت خواهد شد.
سهامداران می‌توانند برای اطلاع از مبالغ واریزی در مراحل اول و دوم به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه کرده یا با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند./

https://www.asianews.ir/u/32p
اخبار مرتبط
براساس تصمیم مدیران بازار سرمایه مرحله دوم سود سهام عدالت واریز می شود، اما پی گیری‌ها نشان می‌دهد که این واریزی مانند مرحله اول نیست و مبلغ آن تغییر کرده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مورد وضعیت پرداخت سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود؛ با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند و به نفع مشمولان سهام عدالت بود تا در افزایش سرمایه شرکت کنند.
مسئول کارت‌های اعتباری سهام عدالت گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند پس از قابل معامله شدن نمادهای مذکور می‌توانند در بانک منتخب خود درخواست خود مبنی بر دریافت کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت را ثبت کنند.
تیر ماه چهار واریزی برای مردم انجام می شود و واریز مرحله دوم سود سهام عدالت نیز در این ماه صورت می گیرد.
تاکنون درصدی از سود سهام عدالت مربوط به ۵۰ درصد باقیمانده واصل شده و واریز خواهد شد، ولی هنوز سود باقیمانده شرکت‌ها آماده نیست تا بین سهامداران عدالت تقسیم شود.
سود سهام عدالت سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ یک مرحله‌ای به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد؛ در حالی که قرار شد این سود سال ۱۳۹۸ طی دو مرحله به حساب سهامداران واریز شود.
ماه خرداد دو پرداختی یارانه ای دارد که شامل یارانه معیشتی بنزین و نقدی است؛ ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت نیز در این ماه احتمالا واریز می شود.
خبرها حاکی است که از ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت، ۳۰ درصد آن به حساب سهامداران پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد دیگر بعد از تکمیل سودهای واریز شده از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر در اختیار مشمولان قرار خواهد گرفت.
حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت گفت: ۵۰ درصد قسط دوم سود عملکرد سال مالی ۹۸ شرکت ها که در سال ۹۹ تصویب شده، توزیع شده است؛ تعدادی از شرکت ها هنوز مانده مبلغ سود متعلق به سهامداران را به شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت نکرده اند و به طور جدی پی گیر پرداخت این مانده سود هستیم.
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: برای سهام‌دارانی که تاکنون سود سهام عدالت مرحله نخست را دریافت نکردند در این ماه سود سهام‌شان واریز خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید