صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۶
کد خبر: 5079
گزارشگر: 213
۵۶۲
۰
۰
۶
نتیجه معاملات سهام در یک هفته اخیر

قیمت سود و سبد هفتگی سهام عدالت

قیمت سود و سبد هفتگی سهام عدالت
در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسید.

به گزارش آسیانیوز، در هفته گذشته در نهایت سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱٫۵ درصد بازدهی را ثبت کرد و در مجموع ۱۶۲ هزار تومان افزایش قیمت را داشت.

هفته گذشته بازار سهام رشد قابل توجهی داشت. شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد به کار خود پایان داد.

در روز گذشته برخی از تحریم‌های تجاری آمریکا علیه ایران لغو شد. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاهد رشد در برخی از نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام بودیم. البته روند نمادهای شاخص‌سازی چون فولادی و سیمانی کاهش قیمت داشتند. اما به نظر می‌رسد نمادهای سیمانی به دلیل ابلاغیه دولت مبنی بر تعطیلی و کنترل مصرف برق این کارخانه‌ها دچار کاهش قیمت شدند.

اما در هفته گذشته نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت به خصوص نمادهای پالایشی و نفتی با روندی متعادل و با معاملات روان بودند. نمادهای گروه بانکی هم تحت تاثیر اخبار کاهش نرخ سود بین بانکی روند نسبتا متعادلی را ثبت کردند.

در پایان معاملات هفته سوم تیر ۱۴۰۰، سهام عدالت با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان آغاز به کار کرد. در آخرین روز معاملاتی هم ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۱ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان شد. این سهام در مجموع ۱٫۵ درصد رشد معادل ۱۶۲ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسید. این مقدار نسبت به روز گذشته(سه‌شنبه) رشد ناچیزی را ثبت کرد./

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت به رقم شش میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد آن معادل سه میلیون و ۴۱۵ هزار تومان است./


تجارت نیوز
https://www.asianews.ir/u/34b
اخبار مرتبط
براساس اعلام بانک مرکزی همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزان از سهام خود را نفروخته‌اند و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.
آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقیم و غیرمستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها امکان واریز سود سهام عدالت برایشان فراهم نشده بود باید با ارائه‌ اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
براساس تصمیم مدیران بازار سرمایه مرحله دوم سود سهام عدالت واریز می شود، اما پی گیری‌ها نشان می‌دهد که این واریزی مانند مرحله اول نیست و مبلغ آن تغییر کرده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مورد وضعیت پرداخت سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود؛ با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند و به نفع مشمولان سهام عدالت بود تا در افزایش سرمایه شرکت کنند.
مسئول کارت‌های اعتباری سهام عدالت گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند پس از قابل معامله شدن نمادهای مذکور می‌توانند در بانک منتخب خود درخواست خود مبنی بر دریافت کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت را ثبت کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید