صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
کد خبر: 5098
گزارشگر: 213
۱۸۶۹
۰
۰
۱۰
محمدحسین مهدویان از عدم پخش قسمت هفتم سریال خبر داد

چرا پخش سریال «زخم کاری» متوقف شد؟

چرا پخش سریال «زخم کاری» متوقف شد؟
محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری گفت: به دلیل جلوگیری از «آسیب جدی به داستان»، تصمیم به «تعدیل صحنه‌ها» گرفته است، اما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکرده است.
به گزارش آسیانیوز، محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری، از عدم پخش قسمت هفتم این سریال به دلیل سانسور، خبر داده است.

مهدویان در اینستاگرام خود نوشته که از دوازده مورد سانسور قسمت هفتم سریال، ده مورد را انجام داده و در دو مورد دیگر «به خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان»، تصمیم به «تعدیل صحنه‌ها» گرفته است اما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکرده است.

این سازمان کار نظارت بر پخش فیلم و سریال‌های پخش شده در شبکه‌ نمایش خانگی را بر عهده گرفته و می‌گوید مجوزهای صادرشده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به رسمیت نمی‌شناسد.

محمدحسین مهدویان سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و دو فیلم «ماجرای نیمروز» با مضامین امنیتی و نظامی ایران دارد.

علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا نیز در توییتر خود با تایید سانسور قسمت‌هایی از سریال زخم کاری، کارگردان این سریال را به «جنجال پیاپی»، «به عنوان یک تکنیک بازاریابی» متهم کرده است.

مهدویان پیش از این و پس از پخش قسمت ششم سریال زخم کاری هم در اینستاگرام خود به سانسور قسمت هایی از این سریال اعتراض کرده و گفته بود که مدیران «چنان از درک واقعیات حاکم بر جامعه عاجزند که گویی بر چشم‌ها و گوش‌های‌شان مهر زده‌اند».

او درخواست‌های سانسور سریالش را «عموما غیرمنطقی و غیرعرفی» دانسته بود و گفته بود تعامل با صدوسیما «از سر جبر و ناچاری» بوده است./
https://www.asianews.ir/u/34o
اخبار مرتبط
روزنامه کیهان در اعتراض به سریال «زخم کاری» نوشت: در ادامـه تولیـد انبوه ســریال‌هایی بــا رویکرد تخریــب فرهنگ و شاخص‌های اخلاقی و خانوادگی توســط پلتفرم‌ها، این‌بار تولیدکنندگان یکی از این محصولات در مقام شــاکی ظاهر شده و به اصلاحات و ممیزی حداقلی نیز معترض است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید