صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۲
کد خبر: 5626
گزارشگر: 213
۱۰۸۵
۰
۰
۴
اطلاعیه تکذیب دفتر معاون اول رئیس جمهور

تحقق ارزانی مسکن و خودرو؟

تحقق ارزانی مسکن و خودرو؟
با انتشار وعده ارزانی خبری معاون اول رئیس جمهور در شبکه های اجتماعی این خبر توسط دفتر معاون رییس جمهوری تکذیب شد.
 به گزارش آسیانیوز، دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که دولت تمام توان و ظرفیت خویش را برای حل مشکلات معیشتی مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد کشور و مهار قیمت‌ها به کار گرفته و امیدواریم شاهد حل مسائل و مشکلات کشور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با عنوان «ارزانی در راه است، مردم از خرید خانه و ماشین دست نگه دارند چون همه چیز ارزان خواهد شد» و انتساب آن به جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بیان چنین مطلبی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور تکذیب می شود.

شایان ذکر است، همانطور که ملت آگاه و شریف ایران استحضار دارند، دولت مردمی از همین آغازین روزهای فعالیت خود تمام توان وظرفیت خویش را برای حل مشکلات معیشتی مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد کشور و مهار قیمت ها بکار گرفته و امیدواریم به لطف الهیو همراهی مردم عزیز ایران شاهد حل مسائل و مشکلات کشور در آینده ای نزدیک باشیم.

دفتر معاون اول رئیس جمهور/




https://www.asianews.ir/u/3i4
اخبار مرتبط
هیئت دولت با لغو تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.
رئیس‌جمهور گفت: اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق‌الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت؛ این در حالی است که وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان که از دولت قبل به دوفوریتی مجلس رفت، همچنان تصمیمی برای تصویب آن اعلام نشده است.
ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران امروز، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد در مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی کشور سوگند یاد کرد؛ این در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی لاریجانی رییس سابق مجلس در این مراسم حضور نداشتند.
برخی مقام‌های کشورهای مختلف روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد برای شرکت در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران، وارد تهران شده‌اند.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز، سه‌شنبه، ۱۲ مرداد، با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود که شامگاه دوشنبه ۱۱ مرداد پخش شد، با انتقاد دوباره از مصوبه هسته‌ای مجلس گفت به این زودی‌ها توافقی صورت نمی‌گیرد.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید