صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 5926
گزارشگر: 213
۶۰۲۱
۰
۱
۴
ممنوعیت ورود سرمربی استقلال به استادیوم

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.

به گزارش آسیانیوز، فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علینژاد از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعالیتشان صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*هاتف شیخ لاری، مربی فوتبال به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی و سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال محکوم شده است. شیخ لاری از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*محمد زارع گشتی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و محرومیت ده سال از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

 

این در حالی است که ساعتی بعد از خبر محرومیت مجیدی، باشگاه استقلال دلیل محرومیت  سرمربی تیم فوتبال این باشگاه توسط کمیته اخلاق را اعلام کرد. دلیل رأی صادره درباره فرهاد مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در مورد آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.

باشگاه استقلال اعلام کرد: بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق درباره فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی پیرامون دلیل صدور این رأی مطرح شد که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند.

من شکایت نکردم!

همچنین  در همین حال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی به محرومیت فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.

آذری جهرمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام با بیان اینکه شکایتی از مجیدی نکرده است، از کمیته اخلاق خواست نسبت جریمه به سرمربی استقلال گذشت کنند:

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی/31 شهریور 1400 asianews

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. وی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد./

https://www.asianews.ir/u/3qd
اخبار مرتبط
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار و 4 تیم مرحله پایانی این مسابقات حریفان خود را شناختند.
از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در غیاب هواداران به میدان رفتند که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه و ۳۰ دقیقه وقت اضافه گلی نداشت و استقلال با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
بنا بر اعلام رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید