صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
کد خبر: 6638
گزارشگر: 213
۱۱۶۰
۰
۰
۲
فیلم انتقاد تند هنرمند معروف به اظهارات سخیف بازیگر سفارشی

حمیدرضا آذرنگ به بهاره رهنما: خوب است در دهانمان را ببندیم!/نخبه های کشورم آویزان جریان ها نیستند!+فیلم

حمیدرضا آذرنگ به بهاره رهنما: خوب است در دهانمان را ببندیم!/نخبه های کشورم آویزان جریان ها نیستند!+فیلم
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!

به گزارش آسیانیوز، حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی که از خود منتشر کرد، خطاب به صحبت‌های جنجالی اخیر بهاره رهنما کنایه زد و گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!نخبگان سرزمین من شریف ترین مردمان هستند!

 

 

حمیدرضا آذرنگ بازیگر ایرانی است . وی با بازی در سریال نون خ خوش درخشید. حمیدرضا آذرنگ با انتشار یک ویدیو بهاره رهنما را مورد حمله قرار داد . حمیدرضا آذرنگ خطاب به بازیگر پرحاشیه او را مورد انتقاد قرار داد و به خاطر حواشی اخیرش به او کنایه زد .  آذرنگ تاکنون سابقه بازی در چند سریال و تلویزیون داشته است./

 


رکنا
https://www.asianews.ir/u/494
اخبار مرتبط
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید