صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۳
کد خبر: 6796
گزارشگر: 213
۸۶۷
۰
۰
۷
سخنان جنجالی رییس جمهور پیشین آمریکا

جو بایدن خجالت بکش!+ویدیو

جو بایدن خجالت بکش!+ویدیو
ترامپ در گفت و گویی سخنان بسیار جنجالی را درباره عملکرد بایدن به کار برد.

به گزارش آسیانیوز، ترامپ در گفت و گویی تلویزونی، به دستور بایدن برای خروج آمریکا از افغانستان انتقاد کرد و گفت: خجالت‌آورترین لحظه تاریخ کشورمان، ترک کردن افغانستان بود.

وی همچنین به عملکردهای دیگر رییس جمهور آمریکا نیز اعتراض کرد.

ویدیوی سخنان دونالد ترامپ را در ادامه ببینید:

 

 

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که چند هفنه گذشته دونالد ترامپ و اردوگاهش پیروزی گلن یانگکین، نامزد حزب جمهوری‌خواه در رقابت فرمانداری ویرجینیا را به حساب خود گذاشتند.

-------------------

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!

---------------------------------------------

رئیس‌جمهور پیشین در بیانیه‌ای اعلام کرد که مایل است از «پایگاه» خود برای آمدن به صحنه و رای دادن به نامزد ریاست‌جمهوری سپاسگزاری کند.

او با اشاره به بازگشت احتمالی‌ خود به انتخابات ۲۰۲۴ گفت: «جنبش MAGA (عظمت را به آمریکا بازگردانیم) بزرگ‌تر و قوی‌تر از پیش شده است.»

---------------------

بیشتر بخوانید:

بایدن گفت «گزینه های دیگر در مقابله با ایران» به کار می گیریم/گنبد آهنین ارتش اسرائیل به راکت مجهز شد

---------------------------------------------------

آلیشا رحمان سرکار در ایندیپندنت نوشت ترامپ در بیانیه‌ای جداگانه، با نگاهی پیروزمندانه به این شب مهم گفت که حتی لازم نیست برای یانگکین، نامزد جدید ریاست‌جمهوری، گردهمایی راه بیندازد زیرا رقابت تری مک‌آلیف، نامزد دموکرات‌ها، با حضور رئیس‌جمهور پیشین محدود می‌شود.

رئیس‌جمهور سابق گفت: «به نظر می‌رسد تبلیغات تری مک‌آلیف ضد شخص معینی به نام ترامپ به گلن یانگکین کمک بسیاری کرده است. تمام کاری که تری مک‌آلیف کرد این بود که بگوید ترامپ، ترامپ، ترامپ و بازنده شد.»

او افزود: «این به شما چه پیغامی می‌دهد؟ اخبار جعلی؟ به نظر من کسانی که دارند به عنوان دموکرات‌ها رقابت می‌کنند، دیگر چندان ادامه نخواهند داد.»

-----------------------

بیشتر بخوانید:

«جو خواب آلود» چه در سر دارد؟
---------------------------------------------------------

 

بیش از ۶۰ درصد جمهوری‌خواهان کاربر شبکه اجتماعی ترامپ می‌شوند

  ترامپ با وجود حمایت از یانگکین هرگز به ویرجینیا سفر نکرد تا هم‌راستا با پیروز احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات گردهمایی راه بیندازد. در عوض دوشنبه، در شب انتخابات، فراخوانی مجازی بر پا کرد.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

جو بایدن از چشم آمریکایی ها افتاد!
----------------------------------------------------
با این حال یانگکین در کارزارهای تبلیغاتی، فاصله‌ خود را با رئیس‌جمهور پیشین حفظ کرد. هرگز از نام ترامپ در گردهمایی‌های خود استفاده نکرد و موضوع اصلی صحبتش را مسائل کشور مانند تحصیل، مالیات و توالت‌ مخصوص تراجنسی‌ها در مدارس قرار داد.

شکست در ویرجینیا، عقب‌گرد بزرگی برای دموکرات‌ها است که با رزومه‌ای قوی در طول دهه‌ها، چندین بار با پیروزی کرسی را حفظ کرده‌اند.

دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور پیشین، در توییتی به جو بایدن، رئیس‌جمهور، حمله کرد.

او گفت: «وقتی بایدن فردا بعدازظهر بیدار شود، کسی باید به او بگوید که دیگر رسما رئیس فروپاشی حزب دموکرات است.»

مک‌آلیف پیش از انتخابات گفته بود که رئیس‌جمهور پیشین در تلاش برای برای دوره بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری، امیدهایش را به پیروزی جمهوری‌خواهان گره زده است.

سی‌ان‌ان از قول مک‌آلیف گفت: «ترامپ می‌خواهد اینجا پیروز شود تا بتواند برای انتخابات ۲۰۲۴ نامزد شود. این خطرات این رای‌گیری است. او سعی دارد با چراغ خاموش بیاید.»

به رغم اینکه ترامپ بیانیه‌ای رسمی صادر نکرده، با گردهمایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جمعی، درها را به روی دوره انتخابات ۲۰۲۴ باز گذاشته است.

او در چندین گردهمایی‌ از جمله در گردهمایی لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه، از پیش اشاره کرده بود که در انتخابات ۲۰۲۴

شرکت خواهد کرد./
آسیانیوز و خبرآنلاین
https://www.asianews.ir/u/4df
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ گفت: وقتی بایدن فردا بعدازظهر بیدار شود، کسی باید به او بگوید که دیگر رسما رئیس فروپاشی حزب دموکرات است!
نظرخواهی‌های شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داده است که حدود ۷۱ درصد آمریکایی معتقدند که کشور تحت ریاست‌جمهوری بایدن در جهت غلط پیش می‌رود و به بیراهه خواهد رفت.
ترامپ گفت: من کشورمان را دوست دارم؛ فکر می‌کنم مردم آمریکا به زودی در خصوص خبری خیلی خوشحال خواهند شد!
براساس نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا، چنانچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین از حزب جمهوری‌خواه، در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در برابر جو بایدن، برقیب او در انتخابات سال گذشته و رئیس جمهوری کنونی از حزب دموکرات، قرار گیرد، او را شکست خواهد داد.
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در آخرین سخنرانی خود در دولت دوازدهم تایید کرده است که آرشیو هسته‌ای را اسرائیلی‌ها سرقت کردند و پیش ترامپ بردند که او از توافق هسته ای خارج شد.
یک هیئت از ایرانیان خارج از کشور همراه با برخی از مقامات دولت پیشین آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به دلیل صحبت درباره مسایل ایران هفته آینده به اسرائیل می روند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید