صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
کد خبر: 7061
گزارشگر: 213
۲۲۲۷
۰
۰
۳
نظرات مردم درباره رفتار هنری و اجتماعی بازیگر معروف

حواشی انتشار چهره جدید پارسا پیروزفر؛ نظر کاربران: «بی حاشیه و با اصالت»+ویدیو

حواشی انتشار چهره جدید پارسا پیروزفر؛ نظر کاربران: «بی حاشیه و با اصالت»+ویدیو
پس از مدت‌ها عکس جدیدی از پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و بازیگر سریال «در پناه تو» به همراه یک ویدیو متتشر شد.

به گزارش آسیانیوز، شب گذشته پس از مدت‌ها عکس جدیدی از پارسا پیروزفر بازیگر قدیمی سینما و تئاتر و تلویزیون منتشر شد.

این عکس از حضور این بازیگر باسابقه و کم‌حاشیه در اکران مردمی فیلم آتابای بود و با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی و واکنش مثبت اهالی توئیتر فارسی روبه‌رو شد.

 

سینما پلاک
https://www.asianews.ir/u/4kl
اخبار مرتبط
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
درباره خبر ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ توضیحاتی در یک لایو اینستاگرامی داده شده است.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید