صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۰۲:۱۳
کد خبر: 7272
گزارشگر: 213
۱۸۰۱
۰
۰
۳
آرایش شوکه کننده سوپر استار مرد سینمای ایران

چرا محمدرضا گلزار موهایش را بلوند کرد؟+عکس

چرا محمدرضا گلزار موهایش را بلوند کرد؟+عکس
محمدرضا گلزار که این روزها چهره اش را به شکلی نامتعارف تغییر داده است؛ به تازگی تصویری از خود با موهای بلوند شده منتشر کرد.

محمدرضا گلزار که طی روزهای گذشته رنگ مو وریشش را به شکلی نامتعارف تغییر داده بود، این بار هم با انتشار تصویری نشان داد که موهایش را به رنگ بلوند درآورده است.

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون دفعه قبل با انتقادهای بسیاری روبرو شد، اما این بار با ادامه روند تغییر رنگ موی سرش نشان داد که انتقادها برایش مهم نیستند.

چرا محمدرضا گلزار موهایش را بلوند کرد؟+عکس 30 آذر 1400  
علت همکاری چندین ساله محمد رضا گلزار و هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در مقطعی با توجه به جایگاه میان تماشاگران، پیشنهادات زیادی داشت وبرای قبول هر فیلم شرط می کرد که نقش مقابلش را باید فردی خاص بازی کند. اتفاقی که همیشه سابقه داشته اما در مورد او فرقش این بود که او اصرار به استفاده در تمام فیلم ها با هر ژانر و نقش از «یک نفر» داشت و آن یک نفر نیز فرد گمنامی بود که سرمایه تهیه کننده را تهدید می کرد. آن فرد خاص بعدها خود سوپر استار سینما شد.

«محمدرضا گلزار» که در آن مقطع کسی او را نمی شناخت و نوازنده گروه آریان بود./


منیبان
https://www.asianews.ir/u/4q7
اخبار مرتبط
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس، درباره حواشی های پیرامون محمدرضا گلزار خطاب به او نوشت: مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید