صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 7276
گزارشگر: 213
۱۱۶۴
۰
۰
۳
هجوم شیادی بازیگران اینستاگرامی برای فریب عامه مردم

کاسبان فالوئر؛ بازیگرها و نابازیگرها!/تنفر عمومی از صیادان اینستاگرامی

کاسبان فالوئر؛ بازیگرها و نابازیگرها!/تنفر عمومی از صیادان اینستاگرامی
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!

به گزارش آسیانیوز، ریحانه پارسا نابازیگر سابق تلویزیون دوباره با پست جدیدش حاشیه‌سازی کرده است.

--------------------

بیشتر بخوانید:

ریحانه پارسا از کجا آمد؟+ویدیوها/دلایل «دروغ بافی های بازیگری» در رسانه های زرد و اینستاگرام
----------------------------------------

وقت صبح نوشت در حالی که بعضی‌های زیر پست‌های ریحانه پارسا نظرات منفی در مورد وی می‌گذارند، او در تازه‌ترین پستش چنین نوشته است:

ترجیح میدم به خاطر «چیزی که هستم» ازم متنفر باشن!

وقتی ورود به دنیای بازیگری از کف کوچه و بازارهای هر حومه شهر و روستا ممکن است آغاز شود و جلوی دوربین رفتن و به اصطلاح معروف شدن در هر طبقه اجتماعی و با هر پیشینه روانی، قبل از وارد شدن به یک به اصطلاح حرفه، تایید نمی شود، اشخاصی با انواع نقص ها و روحیات متناقض و بیمارگونه ممکن است مدتی ذهن بخشی از افکار عمومی و گروه های ناآگاه و بعضا ساده لوح اجتماعی را به خود مشغول و انرژی فکری آنان را تخلیه کنند.

ریحانه پارسا نیز از افراد ناشناخته ای است که با پیشینه مبهم خانوادگی و اجتماعی مدتی با دروغ بافی و میکس رفتارهای خارج از عرف اجتماعی برای بازی در سریالی از صدها سریال سفارشی و فاقد محتوای تلویزیون آماده شد و مدتی بعد موجبات تعجب برخی را فراهم کرد./آسیانیوز

 

 


چرا ریحانه پارسا را به خندوانه دعوت کردید؟

نکته قابل توجه این است که ریحانه پارسا غیر از جنجال چه نکته دیگری دارد که این گونه اخبار مربوط به او مورد توجه قرار می‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی به شکل گسترده پوشش داده می‌شود؟!

در گذشته شایعه فوت پارسا به دلیل قتل یا خودکشی و… در فضای مجازی چند ساعتی جنجال به پا کرد و عاقبت با خبری که آخر شب از سلامتی خود داد، همه به این نتیجه رسیدند که این هم یکی دیگر از بازی‌های این جماعت صیادان فالوئر (دنبال کننده) است.

پارسا یک نابازیگر بود که در سریالی به نام (پدر) تابستان سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد و در صحنه‌ای از آن پسر جوان نقش اصلی برای فرار از دست ۲ دختر دانشجو، خودش را از پنجره دانشگاه به پایین پرتاب می‌کرد.

در آن زمان این صحنه سریال جنجال زیادی به همراه داشت و نه بازی ریحانه پارسا، اما آنچه که باعث جنجالی شدن ریحانه پارسا شد همزمان با اتمام پخش سریال پدر، ریحانه پارسا عکس‌هایی متفاوت با آن ظاهری که در تلویزیون از او دیده شده بود را تحت عنوان مدل برای یک برند لباس و… در فضای مجازی منتشر کرد.

ژست‌های عجیب در برنامه خبری
بعد از آن فعالیت هنری نداشت تا در سال ۹۸ در فیلم خوب، بد، جلف ۲ (ارتش سری) پیمان قاسم خانی بازی کرد. 

غیر از این یک سریال و یک فیلم از او فعالیت دیگر وجود نداشت. اما در شروع روزهای کرونایی (اسفند ماه سال ۹۸) خبر ازدواج او با مهدی کوشکی (بازیگر) سر و صدای زیادی در فضای مجازی داشت.

دلیلش هم معلوم است اختلاف سنی ۱۸ساله آن‌ها و… و بعد هم رفتن به ترکیه و پیوستن به گروه‌های سایت‌های شرطبندی و… ارتباط با افراد سایت‌های شرطبندی مانند پویان مختاری و… انواع جنجال‌های ریز و درشت از ترکیه تا به این خبر قتل یا خودکشی آخر.

شکی نیست شخصیت فردی هر کس و شرایط تربیتی او در خانواده و… بسیار مهم است اما عواملی هم در کنار این موارد قرار می‌گیرد که نه تنها بی‌تاثیر نیستند بلکه بعضی وقت‌ها سرنوشت ساز می‌شوند.


پرسش این است که پارسا زمانی که در ایران بود و فقط یک سریال بازی کرده بود چرا به برنامه پربیننده آن زمان تلویزیون «خندوانه» دعوت شد؟ که بگویید من اینجوری فکر می‌کنم و هر چه کرده‌ام قبلا به آن فکر کرده‌ام و…!

در فضای مجازی هم هرچه وجود دارد از همین برنامه‌ها و گفتگوهاست تا بعد به مرحله لایو گذاشتن در اینستاگرام می‌رسند. پرسش این است چرا با یک حضور بسیار ساده در یک سریال و یک فیلم او را در جایگاهی قرار دادند که انگار تاریخ سینما وتلویزیون این کشور به قبل از او و بعد از او تقسیم شده است؟

چرا یک پلتفرم اینترنتی برنامه‌ای با اجرای اشکان خطیبی (بازیگر، موزیسین، نوازنده و…) تولید کرد که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را مقابل مخاطب گذاشتند تا از آشنایی و چگونگی ازدواج، زندگی مشترک و… به بینندگان اطلاع‌رسانی کنند!

مگر آن‌ها که هستند و چه کارنامه‌ای دارند که بگویند چه اتفاقاتی در این مدت یک، دو ماه بعد از ازدواج داشته‌اند و مردم چه گفته‌اند و شما چه؟ کدام یک از شما مهربانتره؟ کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟ کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و…! اصلا این زوج گرامی غیر از حاشیه ازدواج مدل کودک همسری چه سابقه هنری دارند و چه کرده‌اند که به چنین جایگاهی ارتقا یافتند؟

این دختر بچه را چه کسی ریحانه پارسا کرد؟

 قابل ذکر است که در سطح جهان هم نمونه‌های مشابه وجود دارد یکی از معروفترین آن‌ها «آماندا باینز» است که از کودکی و نوجوانی در زمینه بازیگری در هالیوود فعالیت داشت و بسیار هم موفق بود اما بعدتر به دلیل اعتیاد و دچار شدن به اختلالات شخصیتی کاملا به ورطه نابودی کشیده شد، اما باز کارنامه هنری آماندا باینز و کسی چون ریحانه پارسا اصلا قابل قیاس نیست او بیش از ۱۰ فیلم سینمایی بین المللی و ۱۰ سریال هالیوودی و چند آهنگ در کارنامه دارد.

کم جوان و نوجوان موفق در این مملکت وجود ندارد، از برندگان مدال‌های طلا و نقره المپیادهای علمی جهانی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر و… در سطح جهان و یا مدال آوردن ورزشکاران رشته‌های مختلف از کشتی و بوکس گرفته تا شطرنج و… کی یک بار یکی از این افتخار آفرینان را به تلویزیون آوردید و یا یک صدم ریحانه پارسا او را مطرح ساختید؟!

برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی چه کردید در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور؟ همین الان این جوانان کشتی‌گیر که یک مدت پیش این افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند را چند بار در تلویزیون آوردید و یا با آن‌ها گفتگویی اینترنتی انجام دادید؟ واقعا اسم مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود تا وقتی که فوت کرد و تازه جامعه فهمید که چه کسی را از دست داده‌ایم!

آیا غیر از این است که همین نمونه پارسا را تشریح کردیم؟!

و این گونه است که در مراحل بعدی کاسبان فالوئر و صیادان فالوئر ساخته می‌شود و پا به عرصه ظهور می‌گذارند./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/4qb
اخبار مرتبط
محمدرضا گلزار که این روزها چهره اش را به شکلی نامتعارف تغییر داده است؛ به تازگی تصویری از خود با موهای بلوند شده منتشر کرد.
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
وقتی ورود به دنیای بازیگری از کف کوچه و بازارهای هر حومه شهر و روستا ممکن است آغاز شود و جلوی دوربین رفتن و به اصطلاح معروف شدن در هر طبقه اجتماعی و با هر پیشینه روانی، قبل از وارد شدن به یک به اصطلاح حرفه، تایید نمی شود، اشخاصی با انواع نقص ها و روحیات متناقض و بیمارگونه ممکن است مدتی ذهن بخشی از افکار عمومی و گروه های ناآگاه و بعضا ساده لوح اجتماعی را به خود مشغول و انرژی فکری آنان را تخلیه کنند.
منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس، درباره حواشی های پیرامون محمدرضا گلزار خطاب به او نوشت: مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید