صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۶
کد خبر: 7313
گزارشگر: 213
۷۷۴۲۳
۲
۵
۷
جدایی بازیگر جنجالی زن از همسر دومش

طلاق بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی واقعیت دارد

طلاق بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی واقعیت دارد
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.

به گزارش آسیانیوز، فرتاک نیوز نوشت اخبار رسیده از جدایی بازیگر معروف ایران با امیرخسرو عباسی حکایت دارد.

رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و کامنت های منفی مردم شد . او در این مدت با شایعه طلاق مجددش نیز روبرو شد.

طلاق بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی واقعی است

 


بهاره رهنما چهره پر حاشیه این روز های اینستاگرام استه! ثروتی که بهاره خانم داره نتیجه سی سال زحمت نیست بلکه نتیجه تنها چند سال فعالیت در اینستاگرام است که با تبلیغات گسترده از هرر چیزی توانست درآمد هنگفتی را به دست آورد.

رهنما که از اینفلوئنسر های ایرانی در خارج از کشور یاد گرفته چنین سوژه ای برای جذب فالوور نتیجه می دهد چرا که نه! این ترفند را هم می زند وگرنه چنین مواردی برای یک فرد عادی به هیچکس مربوط نمی شود اما برای افراد معروفی که تا زیر و بم زندگی زناشوییشان را در اینستاگرام می ریزند چنین موردی مهم و جنجالی نیز می شود که البته سودی هم برای کاربر ندارد و تنها جیب خانم رهنما را پر تر می کند.


بهاره رهنما چند سال پیش برای برند امیرخسرو عباسی (برند آرایشی ژاکسی) تبلیغات کرده بود و مدل معروف این برند شده بود. حاجی و بهاره نیز از همین طریق با هم آشنا شده و ازدواج کردند. اما این وصلت تنها برای عشق و علاقه نبود و یک بیزینس برد برد دو طرفه بود، بهاره رهنما برند آقای عباسی را معروف کرد و حاجی هم از لحاظ مالی و موقعیتی بهاره خانم را بعد از طلاق اولش ساپورت کرد.

طلاق بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی واقعی است

حالا هم بهاره رهنما از برند شخصی و جدید خود رونمایی کرد که البته هنوز هیچ چیزی از آن را توضیح نداده و مشخص نیست محصول او چه چیزی می باشد.

بهاره رهنما متولد 1351 و امیر خسرو عباسی متولد 1353 تهران است.

امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI) را انجام می دهند.

در سال ۹۵ به عنوان جوان کارآفرین برای راه اندازی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شده است. وی در سال 1392 و 1393 موفق به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر شد.

همچنین اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت امیر خسرو عباسی تولید شده است.

امیر خسرو عباسی و بهاره رهنما در 13 مرداد 1396 مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ایشان به عقد یکدیگر در آمدند. این دو طی مراسمی باشکوه در سال ۱۳۹۶ پیوندشان را جشن گرفتند.

گفته اند با تولید بیش از ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)گام های موثری برداشته ایم و یکی از ویژگیهای تولیدات ما این است که با کمترین هزینه کالاهایی با کیفیت بالا چه از لحاظ کمی و چه کیفی تولیدکرده ایم./

https://www.asianews.ir/u/4r9
اخبار مرتبط
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
رضاکیارش
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
0

با پول شاید هرچیزی را بتوان خرید و درست کرد.ولی اصالت و شعور ذاتی است و نه اکتسابی.واقعا بعنوان یک ایرانی از اینکه ایشان بعنوان یک چهره شناخته شده هست بسیار بسیار متاسفام.جای عجب اینکه همسر ایشان که به ظاهر محترم هستند چگونه ایشان را تحمل می کنند.با سپاس و تاسف مجدد.

غزل
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
1

من نمی دونم چی گیرشون میاد اینقدر تو زندگی مردم سرک می کشن زندگی هر کس به خودشششش مربوطهههههه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید