صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
کد خبر: 7348
گزارشگر: 213
۸۳۵
۰
۰
۲
آخرین وضعیت وام ۱۲ میلیون تومانی

واریز وام بازنشستگان تا هفته آینده

واریز وام بازنشستگان تا هفته آینده
نتایج ثبت‌نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، اپراتور مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد که نتایج ثبت‌نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری هفته آینده اعلام می‌شود.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«متناسب‌سازی حقوق» برای همه اقشار/تکلیف همسان سازی مستمری بازنشستگان چه شد؟!

---------------------------------------------------------

اپراتورهای مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد که نتایج ثبت‌نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری هفته آینده اعلام می‌شود.

در آبان ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات به صورت غیرحضوری و اینترنتی ثبت نام کردند که قرار است پس از بررسی و اولویت بندی، ۳۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط در دو مرحله و هر مرحله شش نوبت، وام خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و طی شدن فرآیندهای بانکی و مالی دریافت کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری در آبان ماه با صدور اطلاعیه‌ای، تاکید کرد که ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.

-------------------

بیشتر بخوانید:

اجرای دائمی شدن همسان‌سازی از آبان ماه ۱۴۰۰

-----------------------------------------

در این اطلاعیه آمده است بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند./

https://www.asianews.ir/u/4s6
اخبار مرتبط
دولت در نظر دارد برای کارمندان، حقوق‌بگیران و مستمری بگیران با افزایش پلکانی حقوق‌ها تا ۲۵ درصد را در سال ۱۴۰۱ اعمال کند و افزایش دستمزد ها برای حقوق ها ی بالا کمتر خواهد بود.
دولت باید سهم هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی را در لایجه بودجه در نظر می گرفت؛ در حالی افزایش سن بازنشستگی هم عادلانه و منطبق با قانون نیست و نباید اجرا شود.
دولت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که روی کار آمدند، یکی از بزرگترین بدهکاران کشور محسوب می‌شوند که مهمر‌ترین میراث‌شان برای دولت‌های آینده بدهی به سازمان تامین اجتماعی است.
جزییات و زمان‌بندی پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در آذر ۱۴۰۰ از سوی این سازمان اعلام شد.
رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان تهران درباره افزایش عیدی امسال گفت: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند؛ همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان نیز توضیحاتی ارایه کرد.
بازنشستگان از معطلی طولانی در تصویب لایحه‌ دائمی شدن همسان‌سازی انتقاد کردند.
براساس گزارش های بازنشستگان، واریز پاداش پایان خدمت مستمری بگیران استان تهران آغاز شده است.
قرار داد بیمه تکمیلی درمان مابین شرکت آتیه سازان حافظ و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شد و مدیر عامل این شرکت درباره مبالغ بیمه تکمیلی در قرار داد جدید توضیحاتی داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید