صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۹
کد خبر: 7433
گزارشگر: 213
۴۱۴۳
۰
۰
۳
احوال بازیگرجنجالی زن بعد از جدایی از همسر دومش

طلاق بهاره رهنما از حاج آقا تلخ بود؟/جراحی عجیب+عکس و فیلم

طلاق بهاره رهنما از حاج آقا تلخ بود؟/جراحی عجیب+عکس و فیلم
در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر حواشی طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شده است، وی به تازگی عکسی با عمل جراحی احتمالی را از خود به اشتراک گذاشته است.

بهاره رهنما بازیگر بعد از جراحی زیبایی و میکاپ عکسی از خودش منتشر کرد که حواشی زیادی داشت .

چندی پیش اخباری مبنی بر حواشی طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شده بود که اخیرا به نظر می آید این موضوع واقعیت داشته باشد.

----------------

بیشتر بخوانید:

طلاق بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی واقعیت دارد

---------------------------------------------------------------- 

 به دنبال این حاشیه ها، حواشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد که در ادامه یک رسانه(فرتاک نیوز) با همسر سابق و دختر وی، انیس، گفت وگویی انجام داده و درباره برخی موضوعات خصوصی وی و بهاره رهنما به بیان مسایلی پرداخته اند.

عکس تازه بهاره رهنما در اینستاگرام واکنش جدی از کاربران به دنبال داشته است. بهاره رهنما پیش از این چندین بار نیز تبلیغ مطب و کلینک دکتر های زیبایی را انجام داده بود . اما صورت باد کرده بهاره رهنماحسابی حاشیه ساخت . در ادامه عکس بهاره رهنما را می بینید:/رصد اقتصادی

جراحی بهاره رهنما بعد از طلاق از حاج آقا+عکس

رهنما این روزها حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و کامنت های منفی مردم شد . او در این مدت با موضوع طلاق مجددش نیز روبرو شد.


رهنما که از اینفلوئنسر های ایرانی در خارج از کشور یاد گرفته چنین سوژه ای برای جذب فالوور نتیجه می دهد چرا که نه! این ترفند را هم می زند وگرنه چنین مواردی برای یک فرد عادی به هیچکس مربوط نمی شود اما برای افراد معروفی که تا زیر و بم زندگی زناشوییشان را در اینستاگرام می ریزند چنین موردی مهم و جنجالی نیز می شود که البته سودی هم برای کاربر ندارد و تنها جیب خانم رهنما را پر تر می کند.

 



بهاره رهنما چند سال پیش برای برند امیرخسرو عباسی (برند آرایشی ژاکسی) تبلیغات کرده بود و مدل معروف این برند شده بود. حاجی و بهاره نیز از همین طریق با هم آشنا شده و ازدواج کردند. اما این وصلت تنها برای عشق و علاقه نبود و یک بیزینس برد برد دو طرفه بود، بهاره رهنما برند آقای عباسی را معروف کرد و حاجی هم از لحاظ مالی و موقعیتی بهاره خانم را بعد از طلاق اولش ساپورت کرد.

حالا هم بهاره رهنما از برند شخصی و جدید خود رونمایی کرد که البته هنوز هیچ چیزی از آن را توضیح نداده و مشخص نیست محصول او چه چیزی می باشد.

بهاره رهنما متولد 1352 در روستایی در اراک امیر خسرو عباسی متولد 1353 تهران است./

https://www.asianews.ir/u/4uh
اخبار مرتبط
به تازگی عکس جدیدی از چهره جدید و احیانا جراحی شده بهاره رهنما همراه با بازیگر مرد سینما منتشر شده است.
چندی پیش اخباری مبنی بر طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شد که به دنبال این حاشیه ها، بخشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد و در ادامه گفت و گویی با وی صورت گرفته است.
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید