صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۱
کد خبر: 7911
گزارشگر: 213
۸۳۴
۰
۰
۵
نظر کارشناسان درباره افزایش تمایل به زوجیت در سال جدید میلادی

سال ۲۰۲۲؛ آغاز روابط عاشقانه پرشور/مجردها از پیله ها بیرون می آیند!

سال ۲۰۲۲؛ آغاز روابط عاشقانه پرشور/مجردها از پیله ها بیرون می آیند!
براساس تحقیقات جهانی ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند و به اصطلاح از پیله بیرون بیایند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.

به گزارش آسیانیوز، ۵۰ درصد افراد مجرد آماده‌اند تا سال ۲۰۲۲ را با شروع رابطه‌ای پرشور و عاشقانه آغاز کنند؛ چرا که روندهای آغاز روابط امسال خوب به نظر می‌رسند.

معمولاً این روندها برای آگاه کردن کاربران برنامک‌های دوست‌یابی از عادت‌های بی‌رحمانه موجود در فضای مجازی رواج می‌یابد؛ عادت‌هایی مانند قال گذاشتن دیگری و دانه پاشیدن که عبارت است از فرستادن پیام‌ها و اشاره‌هایی حاکی از علاقه برای آن که به طرف مقابل القا کنیم که به او علاقه‌مندیم، ولی مسئولیت کارمان را نپذیریم، ولی شیوه های جدید دوست‌یابی و تمایل به زوجیت، امسال، روندهای خوبی به نظر می‌رسند و انگار اولین نمونه آن‌ها امید زیادی در دل مجردها به وجود آورده است.

------------

بیشتر بخوانید

نشانه های «نگران کننده» طلاق عاطفی
-----------------------------------
مفهوم جدیدی که مطرح شده است، عبارت است از «از پیله‌دری»

چرا برخی روابط با شور و شوق بیشتری همراه است؟

سوفی مان، کارشناس می‌گوید: «دوست‌یابی بعد از قطع شدن رابطه تشویش‌زا است، اما نباید چنین باشد. دوست‌یابی در اصل باید باعث مسرت خاطر شود، و برای غلبه کردن بر لطمات قطع رابطه، چه چیزی بهتر از اندکی مسرت خاطر؟ افراد بسیاری را دیده‌ایم که دوباره به سراغ دوست‌یابی می‌روند و طبق پیش‌بینی ما، این روند غنیمت دانستن همیشگی فرصت برای «دوست‌یابی» همه‌گیر خواهد شد، زیرا افراد مجرد بسیاری با قوت‌قلب سر قرار دوست‌یابی می‌روند و در پی رسیدن به خواست‌های خود هستند.»

این روند جدید که در پی همه‌گیری کرونا پدید آمده است، چشم‌انداز دوست‌یابی و تاهل را به کلی تغییر منفی داده است.همچنین یافته‌های تحقیقاتی نشانگر آن است که در سال ۲۰۲۰ شمار فزاینده‌ای از افراد متاهل درخواست طلاق داده‌اند.

-------------

بیشتر بخوانید

مردان با چه زنانی نمی توانند ازدواج کنند؟

---------------------------------

شرکت معروف حقوقی استوارتز بریتانیا ۱۲۲ درصد افزایش را در بازه ژوئیه و اکتبر ثبت کرده است و طبق گزارش «موسسه خیریه سیتیزن ادوایس» در سال 2020 نیز جست‌وجو برای مشاوره مجازی راجع به پایان دادن رابطه جهش داشته است./

ایندیپندنت

https://www.asianews.ir/u/57d
اخبار مرتبط
کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی تجربه خود را از تبعیض در محل های اجتماعی با موضوع خالکوبی به اشتراک گذاشته اند.
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
در طلاق عاطفی، زوج ها با اینکه زیر یک سقف زندگی می کنند؛ اما پیوند عاطفی آنها متزلزل و ناپایدار است یعنی مشکلات و افکار دیگری برایشان اهمیتی ندارد؛ در حالی که مسایل نگران کننده دیگری نیز قبل از طلاق عاطفی رخ می دهد که اغلب از آن بی اطلاعیم.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا، از برخورد با افرادی که به گفته او «کشف حجاب» می‌کنند، خبر داد و گفت که قانون‌گذار کشف حجاب را جرم دانسته و برای آن مجازات زندان تعیین کرده است.
در حالی که به گفته تحقیقات پزشکی «پایداری جوانی» و «سن بارداری زنان» افزایش یافته، طبق آمار سازمان ثبت احوال نیز، میانگین سن ازدواج در کشور به نسبت ۵۰ سال گذشته حدود ۱۰ سال افزایش پیدا کرده است و این موضوع در اغلب کشورهای جهان مشاهده می شود؛ همچنانکه استاد دانشگاه تهران معتقد است در ازدواج و فرزندآوری سن زیستی و روانی مهم‌تر از سن شناسنامه‌ای است.
«در پناه تو» به گارگردانی حمید لبخنده نخستین سریال بعد از انقلاب بود که به دلایل بسیاری ساختار شکن و سد شکن محسوب شد و روایت عشق سه مرد به یک دختر را بیان می‌کرد که پس از سانسورهای گسترده، بالاخره در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ پخش شد.
سکوت و حرف نزدن در روابط زوج ها یک رفتار اشتباه آسیب زا است که از آن به عنوان قاتل خاموش هم یاد می شود؛ ولی راهکارهایی برای حل این موضوع ارایه شده است.
نیکی کریمی، هنرمند سینمای ایران درباره کار در سینمای ایران گفت: وقتی در سینما مستقل کار کنی و زن هم باشی قطعا سختی می کشی و «عشق و کاهگل» مهم ترین ایده من بود.
هیچ چیز بهتر از این نیست که یک کتاب باورنکردنی را بخوانی، نخواهی که تمام شود، و بعد بفهمی که بر اساس چیزی است که واقعاً اتفاق افتاده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید