Director and Editor
Online editor
َAsia Newsstartupportaltrade
پرتال تجارت

 

پرتال تجارت با آدرس اینترنتی و منحصر به فرد www.Portal.Trade محور اصلی یک شبکه تجارت الکترونیک است که در آن همه پرتال ها از دامنه Portal همراه با TLD تخصصی صنف خود استفاده می نمایند. به همین منظور تاکنون پرتال‌های Portal.Trade ، Portal.Luxury ، Portal.Watch راه اندازی شده است.

در این شبکه هر کسب و کاری بر اساس نوع فعالیت خود در پرتال مربوطه ثبت می شود؛ پرتال تجارت به عنوان بستر عمومی پذیرای تمام کسب و کارها بوده و هر کسب و کاری با عضویت در این پرتال یک آدرس اختصاصی بر روی اینترنت دریافت خواهد کرد:

https://sample.Portal.Trade

آدرس فوق نمونه سایت اختصاصی یک کسب و کار است که با عضویت ویژه در پرتال تجارت که نیازمند پرداخت هزینه اشتراک سالیانه است مشابه آن را دریافت خواهد کرد. بدیهی است نام تجاری هر کسب و کار در آدرس فوق الذکر جایگزین کلمه sample خواهد شد.

پرتال‌ها به واسطه دامنه منحصر به فرد خود و معماری نرم‌افزاری آن به سرعت توسط موتورهای جستجو ثبت و در نتایج آن نمایش داده می شوند، برای درک صحیح این موضوع پیشنهاد می شود واژه "درگاه طلا" را در گوگل جستجو نمایید. همانطور که مشاهده می فرمایید حداقل دو صفحه اول نتایج گوگل در اختیار پرتال طلا قرار دارد.

پرتال‌ها به همراه آدرس اختصاصی بر روی اینترنت یک سایت مستقل نیز در اختیار اعضای خود قرار می دهند که امکان بارگزاری انواع محتوا بر روی آن وجود داشته و از دیگر امکانات آن می توان به معرفی نامحدود محصولات اعم از کالا و یا خدمت، فروشگاه عمده فروشی B2B فروشگاه خرده فروشی آنلاین B2C امکانات جامع کاریابی، درج آگهی فروش ویژه محصول، برگزاری مزایده آنلاین و ... اشاره کرد.