صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

درباره قبرس شمالی

  • قبرس بهشت توریستهایی هست که مشتاق به ورزش های آبی، آفتاب و هوای معتدل مدیترانه ای هستند.
  • قبرس جزیره ای در شرق دریای مدیترانه می باشد. 
  • این جزیره از دو بخش ترک نشین قبرس شمالی و بخش یونانی‌ نشین قبرس جنوبی تشکیل شده است.
  • ترک‌های قبرس مسلمان هستند.
  • جمهوری قبرس بر اساس جوامع ترک و یونانی در سال ۱۹۶۰ پس از اعلام استقلال از بریتانیا شروع به کار کرد.
  • بخش ترک‌نشین قبرس در سال ۱۹۸۳ اعلام استقلال کرد و نام خود را جمهوری ترک قبرس شمالی گذاشت.
  • قبرس شمالی به عنوان «ناظر» در همایش‌های سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی حضور می‌یابد.

هیچگاه برای تغییر و بهتر کردن شرایط زندگی دیر نیست. ما در تمامی این مسیر مهم زندگیتان همراهتان هستیم!

شهرهای قبرس شمالی

 
 
 
 
فاماگوستا : فاماگوستا یکی از شهرهای قبرس شمالی میباشد که در سمت شرقی این جزیره واقع شده است و دارای زیباترین سواحل جزیره قبرس میباشد و به همین هر ساله طرفداران زیادی از کشورهای اروپایی، اسکاندیناوی، روسیه و آمریکا برای تفریح و ورزش های دریایی به این شهر سفر میکنند.
گیرنه: گیرنه یک شهر بندری و ساحلی در شمال جزیره می باشد. این شهر برای کازینو ها، کلاب ها و هتل های بسیار زیادی که دارد معروف هست و همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.
لفکوشا: لفکوشا پایتخت و بزرگترین شهر جمهوری قبرس شمالی، که در نیمه شمالی شهر نیکوزیا و در ناحیه لفکوشا قرار گرفته‌است.
شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب

آب و هوای قبرس

قبرس دارای هوای مدیترانه ایست و بیش از ۳۰۰ روز آفتابی دارد.

 

آب و هوای جزیره قبرس از ماه می تا اکتبر مدیترانه ای و خشک و در زمستان از دسامبر تا فوریه هوایی معتدل می باشد. در تابستان هوای قبرس شمالی گرم است و به ندرت در آسمان ابر یافت می شود. اما هوای سواحل قبرس بسیار دلپذیر می باشد. در زمستان هم می توان شاهد باران و برف در این کشور بود.

شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

صنعت توریسم عالی

قبرس شمالی دارای تاریخ غنی و طبیعت بکر و زیبا است که توریست های بسیاری را از تمام کشورهای دنیا جذب میکند. در سال ۲۰۱۷ میزان توریست جزیره برابر با ۵.۱۸۰.۰۰۰ بوده است که باعث افزایش درآمد سالیانه جزیره به ۶ میلیون یورو شد.


اقتصاد پایدار

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قبرس با پوند انگلیس صورت میگیرد که یکی از پایدارترین ارزهای جهان می باشد و به همین دلیل همواره بر ارزش ملک و سرمایه گذاری سرمایه گذاران در قبرس شمالی افزوده خواهد شد.


آب و هوای مدیترانه ای

تابستان های گرم و خشک از ماه ژوئن تا سپتامبر و زمستان های معتدل و مرطوب از ماه نوامبر تا مارس که با فصل های پاییز و بهار کوتاه مدت از هم جدا شده اند. خورشید ۳۰۰ روز در سال میدرخشد و زمستان های معتدل با بارش های مناسب پوششی سبز و زیبا بر طبیعت می پوشاند.


مالیات ناچیز

خرید خانه در قبرس به نسبت دیگر کشور ها و به ویژه کشور های حوزه مدیترانه، دارای کمترین میزان مالیات بر ارزش افزوده در مقایسه با دیگر کشور ها است که باعث ایجاد اشتیاق برای سرمایه گذاری در قبرس برای دیگر ملیت ها شده است.


امنیت بالا

قبرس به عنوان یکی از امن ترین کشورهای کوچک جهان معروف می باشد. (پنجمین کشور امن جهان) با خرید خانه در قبرس شما میتوانید زندگی در رفاه کامل و گذران اوقات پر از آرامش را تجربه کنید.


امکان پیوستن قبرس شمالی به اتحادیه اروپا

قبرس شمالی با رویکردی سازنده در حال فراهم ساختن بستری جهت بازگشت به عنوان یک کشور متحد با بخش جنوبی به منظور پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد. در پی این اتفاق، ارزش املاک و مستغلات سرمایه گذاری شده در قبرس شمالی افزایش قابل توجهی پیدا خواهند کرد. این واقعیت که قیمت املاک در قبرس جنوبی نسبت به قبرس شمالی حدود ۴ برابر بیشتر است، یکی از مهمترین نقاط جذب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در پروژه های موجود در قبرس شمالی است.


سهولت در پروسه خرید

از دیگر مزیت های خرید خانه در قبرس شمالی، سهولت در پروسه خرید و به دلیل تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این جزیره زیبا و رونق هرچه بیشتر اقتصاد، صنعت توریسم و گردشگری و همینطور بازار کسب و کار است.


موقعیت های ویژه

از مزیت های خرید خانه در قبرس شمالی، تضمین  سرمایه گذاری در فرصت های عالی با سوددهی بالا و همینطور سرمایه گذاری های با ارزش با بهترین شرایط در یکی از سریعترین کشور های در حال پیشرفت جهان است.


قیمت های مناسب

از دیگر مزیت های خرید خانه در قبرس شمالی، قیمت مناسب املاک و مستغلات در مقایسه با دیگر کشورهای حوزه دریای مدیترانه و همینطور شرایط پرداخت بسیار عالی همراه با اقساط بلند مدت و بدون بهره و یا کم بهره بانکی می باشد.

شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب

شرایط پرداخت

برای پیش خرید و سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی شرایط مختلفی وجود دارد:

به طور کلی، سرمایه گذاران مشتاق با پرداخت ۲۵% تا ۳۰% از کل قیمت ملک، صاحب ملک خود باشند. بسته به پروژه و شرکت سازنده، مقدار باقیمانده ی مبلغ ملک را می توان با شرایط مختلف پرداخت کرد. شرکت های ساختمانی معمولا ۲ تا ۳ سال اقساط بدون بهره ارائه می دهند. همچنین امکان دریافت وام بلند مدت از بانک های محلی وجود دارد.

به عنوان مثال:

۳۰% در زمان عقد قرارداد

۷۰% طی ۵ سال بدون بهره


هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

پرداخت مالیات

هزینه های قانونی شامل مبلغ پرداختی به وکیل بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۵۰ پوند
ثبت قرارداد = نیم درصد قیمت اشاره شده در قرارداد
زمان دریافت کلید ، شما ۵ درصد مبلغ اشاره شده در قرارداد را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می کنید
بعد از دریافت اجازه  برای انجام معامله ی ملکی (۶ تا ۱۲ ماه) ، مالیات خرید ملک را که به آن مالیات دریافت سند نیز گفته می شود را پرداخت می کنید.  این مالیات مبلغی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ پوند می باشد.
اگر هرگونه سوالی در رابطه با املاک قبرس شمالی دارید با ما در تماس باشید. ما بدون شک به شما کمک می کنیم.

شرایط اقامت دائمی قبرس شمالی

زمانی که میخواهید برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنید باید یکی از موارد زیر را ثابت کنید:

مالک یک ملک در قبرس شمالی هستید
یک درآمد ثابت ماهیانه دارید
بازنشسته شده اید

پروسه خرید ملک

انتخاب ملک
پس از بازدید از پروژه ها به همراهی نمایندگان ما، با شرکت فروشنده به مذاکره می پردازیم تا بهترین قیمت های ممکن را دریافت کنیم.
رزرو کردن ملک مورد نظر 
 پرداخت حدود ۱۰۰۰ پوند به عنوان سپرده، جهت رزرو ملک مورد نظر برای یک ماه.
* غیر قابل برگشت
نهایی کردن قرارداد 
 با پرداخت مبلغ اولیه؛ به همراه نماینده و وکیل ما، روند نهایی شدن قرارداد در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی

شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب
 
کشور قبرس شمالی دارای سه دانشگاه معتبر می باشد که همگی از نظر رتبه بندی بین المللی دارای رتبه ی بسیار خوب و قابل قبولی هستند. به همین دلیل این کشور به عنوان یک کشور دانشجویی شناخته می شود. سالانه تعداد زیادی دانشجو برای تحصیل در یکی از دانشگاه های مدیترانه شرقی، بین المللی قبرس، دانشگاه خاور نزدیک وارد قبرس شمالی شده و مشغول به تحصیل می شوند.
از مزایای بسیار مهم قبرس شمالی هزینه ی پایین تحصیل و زندگی و همینطور عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان اشاره کرد و این عاملیست برای اینکه سالانه دانشجویان بسیار در دو ترم مهر و بهمن وارد این کشور می شوند.

درباره شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب

ما که هستیم؟

شرکت سرمایه گذاری هاب متخصص در زمینه ی سرمایه گذاری و فروش املاک مسکونی و تجاری در کشور زیبای قبرس شمالی می باشد. با ۱۶ سال سابقه در خرید، فروش و اجاره ی املاک گوناگون در قبرس شمالی، اکنون دارای تجربه ی بسیار ارزشمندی در این زمینه هستیم.
ما بهترین و مطمئن ترین توصیه ها را به اشخاص حقیقی و حقوقی که به دنبال افزایش اطلاعاتشان در رابطه با قبرس شمالی هستند را ارائه می کنیم. همکاری با گروهی حرفه ای از حامیان ما را قادر می سازد تا به مشتریانمان شرایط سرمایه گذاری بدون ریسک و تضمینی را در کنار بدست آوردن مالکیت کامل ملک خریداری شده ارائه کنیم.
ما دائما در حال جستجو برای افزایش روابط و همکاری هایمان در سراسر جهان هستیم تا ما را برای دستیابی به موفقیت های بیشتر هدایت کند.

خدمات شرکت سرمایه گذاری و املاک هاب

  • خرید مستقیم و بی واسطه از مشهورترین توسعه دهندگان ملک در قبرس شمالی (بدون پرداخت کمیسیون)
  • استقبال و انتقال رایگان در فرودگاه
  • هفت روز اقامت رایگان برای کسانی که برای بازدید از پروژه ها به قبرس شمالی می آیند.
  • بازدید از شهرها و امکانات تفریحی
  • ارائه صادقانه ترین توصیه ها برای خرید ملک، سرمایه گذاری در قبرس شمالی
  • ثبت شرکت و کسب مجوز های لازم مربوط به نوع شرکت
  • دریافت تسهیلات بانکی
  • افتتاح حساب بانکی
  • راهنمایی و دریافت اقامت برای تمامی اعضای خانواده
  • و ...
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.