صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارعلم و تکنولوژی

اخبار علم و تکنولوژی

عایق‌های رطوبتی ما جزو مرغوب‌ترین‌ها در جهان است
مهندس محسنی گل، مدیر مهندسی تولید کامپوزیت مکرر:
در حقیقت می‌شود گفت تولید مجموعه ما نوعی عایق رطوبتی است با نام ایزوبنت یا GCL که یک لایه رطوبتی بنتونیت است. بنتونیت نوعی خاک رس بسیار مرغوب است.
 
راز جوانی ابدی کشف شد
توصیه مهم کارشناسان؛
دوش آب سرد علاوه بر فوایدی که برای سلامت جسمی و روحی بدن دارد و انرژی و نشاط را افزایش می‌دهد، تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی و جوانی پوست دارد.
 
بازاریابی مد در بحران اقتصادی
یادداشت| صدیقه صادقی فیشانی
زمانی‌که به مطالعه تاریخ می‌پردازیم، مشاهده می‌کنیم که در دوران‌های رکود، صنعت مد از زوایای مختلف مورد آسیب قرار گرفته که این امر سبب تغییر و تحولات سریع در طراحی‌های صاحبان برند شده است.
 
روزهای پرشکوه در انتظار اسپیس ایکس
طی سه سال آینده؛
ران بارون، یکی از بزرگ‌ترین میلیاردرهای جهان می‌گوید که اسپیس ایکس باارزش‌ترین شرکت جهان در آینده است.
 
اپل  ۲۵ میلیون دلار جریمه شد
به دلیل استخدام مهاجران؛
اپل ۲۵ میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا درباره رفتار تبعیض‌آمیز و استفاده غیرقانونی از کارگران مهاجر به جای شهروندان آمریکایی و دارندگان گرین‌کارت برای مشاغل خاص، پرداخت خواهد کرد.
 
صدرنشینی بیتل‌ها پس از ۵۴ سال
با کمک هوش مصنوعی؛
ترانه «گاه و بیگاه» بیتل‌ها با هوش مصنوعی پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسید.
 
۱۰ نکته کلیدی در ساخت و نصب تابلو برق های ساختمانی و صنعتی
امنیت تجهیزات برقی
برای ساخت و نصب تابلو برق صنعتی و ساختمانی باید برخی از ویژگی های لازم را همواره در گوشه ذهن خود داشته باشید.
 
نحوه تعمیر اجاق گاز + نکات مهم
نگهداری از اجاق گاز
آشپزی هنر و علمی که به ما امکان می‌دهد انواع غذاهای خوشمزه‌ را در آشپزخانه خود بپزیم و خانواده و دوستان را با طعم‌های لذیذ شگفت‌زده کنیم نیازمند دستگاه همیشه در دسترس و ساده‌ی اجاق گاز است و تعمیر و نگهداری آن در روزهایی که با مشکل مواجه می‌شود، لازم است سریع و در کوتاهترین زمان انجام شود. با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و اجاق‌های گاز مدرن، این دستگاه‌ها همچنان به مرور زمان نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.
 
COP ۲۸ و دورنمای حذف تدریجی سوخت فسیلی
در آستانه نشست جهانی اقلیمی در امارات؛
در آستانه نشست جهانی اقلیمی COP ۲۸ که در ۳۰ نوامبر در امارات عربی متحده آغاز می‌شود، گزارش برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) با ارزیابی شکاف در کاهش تولید سوخت فسیلی و آنچه برای دستیابی به اهداف آب و هوایی لازم است، منتشر شد.
 
پیش‌بینی سودهای نجومی اسپیس ایکس
از کسب‌وکار پرتاب موشک و اینترنت ماهواره‌ای استارلینک؛
شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک، امسال از کسب‌وکار پرتاب موشک و اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، حدود ۹ میلیارد دلار درآمد ثبت خواهد کرد.
 
انواع کابل خودنگهدار سه فاز چیست؟
خرید کابل برق
کابل های خودنگهدار یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی کابل های مسی هوایی برای خطوط توزیع و انتقال نیرو هستند. این کابل ها در واقع زیر مجموعه ای از کابل های هوایی آلومینیومی شمرده می شوند. کابل‌های هوایی اکثرا در سیستم‌های مخابراتی یا برای انتقال برق با ولتاژ زیر ۱۰۰۰ و یا در مناطق با تعداد خانوار یا ساختمان های پایین استفاده می شوند.
 
تکنولوژی؛ ابزار رشد صنعت پخش
یادداشت/ دکتر مهدی کریمی تفرشی
امروز صنعت پخش از حالت سنتی گذشته به عرصه مدرن پا گذاشته است از راهکارهای مهمی ‌که در سال‌های اخیر صنعت پخش برای بهبود وضعیت در پیش گرفته، حرکت به سوی بهره‌برداری صحیح از فناوری‌های روز است.
 
خرید گیفت کارت آیتونز و استیم اورجینال و ارزان از آی گیم
سرویس‌های آنلاین
رشد بسترهای آنلاین و تمرکز کمپانی‌های توسعه‌دهنده ابزارهای هوشمند بر ارائه خدمات نوین، باعث شده است تا طیف متنوعی از امکانات و برنامه‌ها در اختیار کاربران قرار گیرند. شرکت‌های Apple و Valve پلتفرم‌های مجزایی را برای بهره‌مندی کاربران از خدمات سرویس‌های آنلاین به وجود آورده‌اند.
 
بهینه سازی نگهداری پیشگیرانه با استفاده از CMMS
نرم افزار نگهداری تعمیرات
نرم افزار نگهداری تعمیرات آلکا به سازمان‌ها دید کاملی از دارایی‌ها، از جمله تاریخچه تعمیر و نگهداری، جزئیات گارانتی و وضعیت فعلی در لحظه را ارائه می‌دهد. با دسترسی به اطلاعات تعمیر و نگهداری متمرکز و دید بهتر، سازمان‌ها می‌توانند تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهینه‌سازی و بهبود برنامه‌های تعمیر و نگهداری خود، پیش‌بینی و جلوگیری از خرابی تجهیزات و بهبود کارایی کلی تجهیزات اتخاذ کنند.
 
کاربرد هوش مصنوعی در صنعت: رویکردها و نتایج
کاربردهای هوش مصنوعی ؛
این روزها هوش مصنوعی (AI) در حال تغییر شکل جهان است و صنایع مختلف پا به پای آن پیش می‌روند. از مراقبت های بهداشتی و مالی گرفته تا آموزش و پایداری، هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که صنایع بی‌شماری را متحول کند و زندگی ما را به روش‌های متعددی تغییر دهد. کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بسیار زیاد و متنوع است و هر بخش راه‌های منحصر به فردی برای پیاده‌سازی این فناوری برای بهبود فرآیندها، افزایش کارایی و خدمات بهتر به مشتریان پیدا می‌کند.
 
۵ مورد تاثیرگذار در هزینه پشتیبانی سایت ✅
خدمات پشتیبانی وبسایت
هزینه پشتیبانی سایت، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به بررسی ۵ مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. این عوامل عبارتند از: نوع خدمات پشتیبانی، پیچیدگی سایت، حجم ترافیک سایت، زمان پشتیبانی و تجربه و تخصص شرکت پشتیبانی.
 
برای سایت وردپرسی چه هاستی بخریم؟
خرید هاست وردپرس
هاست وردپرس خوب کدام است و چه هاستی را سفارش دهیم که بهترین کیفیت را داشته باشد؟ ایجاد وب‌سایت‌های متعدد و تنوع سیستم‌های مدیریت محتوا موجب شده که این روزها افراد زیادی یک سایت حرفه‌ای را برای فعالیت خودشان به صورت آنلاین در نظر بگیرند. وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان شناخته می‌شود و راه‌اندازی وب‌سایت با کمک این سرویس اوپن سورس رایگان بسیار ساده است.
 
انواع ماکت ماشین
کلکسیون ماشین
از زمان های گذشته تا به امروز بسیاری از افراد علاقمند به جمع آوری انواع ماکت ها به عنوان ایجاد یک کلکسیون بوده اند اما در میان این ماکت ها، ماکت های ماشین همیشه پر طرفدارتر و محبوب تر بوده است از این رو امروز میخواهیم شما را با انوع ماکت ماشین آشنا کنیم. اگر شما نیز جز افرادی هستید که به ماکت ماشین ها علاقه دارید تا انتهای این نوشته همراه ما باشید زیرا ما در ادامه تمامی ملاک های انتخاب یک ماکت خوب را به شما توضیح خواهیم داد.
 
چالش‌های اینترنت ۵G در ایران
در همایش IRAN ۵G برسی می‌شود؛
قریب به دو سال است که از راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت در ایران می‌گذرد، با این‌همه هنوز شاهد فراگیر شدن آن نیستیم.
 
نحوه عملکرد سقف متحرک برقی جمع شونده پارچه‌ای
امکان ایجاد فضای باز اضافی
سقف‌های متحرک برقی جمع شونده که از پارچه ساخته می‌شوند، به دلیل انعطاف‌پذیری و زیبایی طراحی، در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سازه‌ها با استفاده از مکانیزم‌های پیچیده و مواد با کیفیت، به ساختمان‌ها امکان ایجاد فضای باز اضافی و تنظیم میزان نور و تهویه را می‌دهند.
 
نقش رسانه‌ در بازاریابی مد
یادداشت/ صدیقه صادقی فیشانی
امروزه، مد در همه جای زندگی افراد حضور دارد بطوریکه اگر با دقت بنگریم، خواهیم دید که مد فراتر از یک پوشش و لباس است و تقریبا لغت مد، برای هر نوع محصولی صدق می‌کند به‌عنوان مثال می توان از مد ماشین، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، غذا، ادبیات، سفر، موسیقی، دکوراسیون خانه و حتی سلامت نام برد.
 
روند کاهشی نرخ تشکیل استارت آپ‌ها ادامه خواهد داشت؟
یاسر استادحسین,کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات
بنا بر گزارش سایت تحقیقاتی demandsage با وجود سرمایه‌گذاری خطرپذیر در استارت آپ ها، آنها در سال ۲۰۲۲ توانسته اند بیش از ۵۴۰ میلیارد دلار را جذب کنند.
 
راهکاری نوین برای راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکار
یادداشت/ دکتر شاهین غازی بیات
یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف کسب‌وکارها در همه جای جهان این است که فردی که ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار را دارد به ابعاد مختلف شغل خود مسلط نیست و درک درستی از بخش‌های مختلف آن ندارد.
 
عصر ایده‌های استارتاپی و رونق کسب‌و‌کار
یادداشت/دکتر مهدی کریمی تفرشی
در عصر حاضر ایده‌های استارتاپ بسیار زیادی وجود دارند که در همان ابتدای کار مردود شده یا پس از گذشت زمان و پرداخت هزینه زیادی با شکست مواجه می‌شوند.
 
آخرین پرده از نمایش‌های ایلان ماسک
جدال لفظی ایکس و ویکی‌پدیا؛
پست تازه ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس، تازه‌ترین حمله از سوی وی به مالکان ویکی‌پدیا است.
 
هرآنچه که باید از قیمت های یخچال های فروشگاهی بدانید!
یکی از تجهیزات اساسی و حیاتی در صنعت خدمات غذایی؛
همانطور که می دانید امروزه به دلیل تکامل تکنولوژِی و تغییر سبک زندگی مردم، افراد زیادی تمایل به استفاده از غذاهای آماده یا نیمه آماده دارند. بهترین راه تازه و سالم نگهداشتن محصولات فروشگاهی استفاده از یخچال های فروشگاهی منصور هست. یخچال های فروشگاهی یکی از تجهیزات اساسی و حیاتی در صنعت خدمات غذایی هستند که تاثیر بسازایی بر موفقیت و ارتقا عملکرد کسب و کارهای مرتبط با مواد اولیه، غذا و نوشیدنی دارند.
 
نقش و اهمیت اپراتور CNC در صنعت تولید و ماشین‌کاری
استفاده از دستگاه‌های CNC
مقاله حاضر به بررسی نقش و اهمیت اپراتور CNC در صنعت تولید و ماشین‌کاری می‌پردازد. با پیشرفت فناوری و فرآیند اتوماسیون درزمینه تولید و ماشین‌کاری، استفاده از دستگاه‌های CNC به‌عنوان ابزاری برتر برای قطعه‌سازی و ساخت قطعات پیچیده روزبه‌روز افزایش یافته است. افراد شاغل در شغل اپراتور CNC نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح و بهینه این دستگاه‌ها دارند.
 
برندسازی آموزشی؛ گامی برای توسعه فردی و گسترش کسب و کار اقتصادی
دکتر حسین چناری, پژوهشگر و نظریه‌پرداز آموزش
در عصر کنونی خلق و توسعه برند و برندسازی، به عنوان فعالیتهای کلیدی در کسب و کار شناخته شده و بسیاری از رهبران و مدیران کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با توجه به این مولفه، در پی ایجاد ارزشهای مستمر برای کسب و کار خود می باشند.
 
ارتقای برند رهبری با بازی‌سازی
یادداشت/ صدیقه صادقی فیشانی
وقتی به برند اپل فکر می‌کنید، استیو جابز، فردی خلاق با لباس مشکی به ذهن شما می‌آید یا وقتی از برند تسلا نام می‌بریم ایلان ماسک، به‌عنوان یک رهبر (مدیرعامل) افسانه‌ای و کسی که مرد آهنی را زنده کرد در ذهنمان تداعی می‌شود.
 
رتبه C مؤسسه تحقیقات مالی زاکس برای آلفابت
یاسر استادحسین,کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات
آلفابت قرار است که ۲۴ اکتبر گزارش سه ماهه سوم سال۲۰۲۳ خود را منتشر کند انتظار می‌رود که تلاش‌های مستمر آلفابت در ارائه نوآوری ها و بکارگیری تکنیک‌های هوش مصنوعی برای پیشرفت کسب‌وکار جستجوی گوگل، به درآمدهای آن در سه ماهه سوم کمک کرده باشد.
 
کاربردهای گسترده انواع پیچ و مهره در صنعت
اتصالات صنعتی
پیچ و مهره یکی از پرکاربردترین اتصالات در جهان هستند. پیچ و مهره های باکیفیت آرمان پیچ ساز ایرانیان در ساخت و ساز، تولید، خودروسازی و خطوط لوله نفت و گاز و الکترونیک استفاده می‌شوند.
 
آینده ناروشن اقتصاد دیجیتال در ایران
حوزه‌ جدید برای افزایش اشتغال؛
اقتصاد دیجیتال فضای بکری است که می‌تواند مشاغل بسیاری را ایجاد کند و در ایران چند سال است توجه ویژه‌ای به این حوزه می‌شود، در همین رابطه مسؤولیت مهمی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال محول شده است.
 
سیستم گشت و نگهبانی چیست؟
نظارت بر گشت نگهبان
سیستم گشت نگهبانی شامل نرم افزار و اپلیکیشنی است که برای کمک به شرکت‌ها و سازمان‌ها در سازماندهی، ثبت و اجرای گشت‌های نگهبانی در محوطه‌ها استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که نگهبانان وظایف خود را در بازه‌های زمانی از پیش تعریف‌شده انجام می‌دهند.
 
پچ پنل ۲۴ پورت SFTP کالوات
تجهیزات شبکه
در این مقاله به این خواهیم پرداخت که پچ پنل‌ ۲۴ پورت SFTP چیست؟ کجا استفاده می‌شوند و چگونه آن‌ها را نصب کنیم. همچنین برخی از قوانین اساسی پایه را توضیح خواهیم داد.
 
اِعمال حاکمیت در فضای مجازی از نوع ملی!
فرصت چهارماهۀ مرکز ملی فضای مجازی برای تدوین سند راهبردی؛
در خبرها آمده که مرکز ملی فضای مجازی از سوی مجلس موظف شده است تا شاخص‌های اجرایی سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی را ظرف چهارماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، تدوین و به تصویب شورای عالی فضای مجازی برساند.
 
آیا استارلینک به درد ما نمی خورد؟
یاسر استادحسین,کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات؛
طبق گزارش مؤسسه تحقیقاتی Pew Research Center، بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹، استفاده از اینترنت در میان بزرگسالان بالای ۶۵ سال از ۱۴ درصد به ۷۳ درصد افزایش یافته است.
 
راهنمای خرید بهترین آسانسور خانگی
بالابرهای کوچک
آسانسور خانگی یکی از بالابرهای کوچک تلقی می شود که از آن برای جابجایی افراد در منازل شخصی، ویلاها و آپارتمان های مسکونی کم ارتفاع استفاده می شود. این آسانسورها با توجه به ابعاد کوچک، ظرفیت پایینی نیز دارند و بسته به ظرفیت می توانند بین دو تا شش نفر را جابجا کنند. همچنین این آسانسورها با دو نوع سیستم محرکه کششی و هیدرولیکی می توانند کار کنند. با وجود قابلیت هایی که این بالابرها دارند، برای خرید آن ها باید به نکات و معیارهایی توجه کرد.
 
روش‌های انتخاب هارد دیسک مناسب برای سرورهای اچ پی
خرید هارد سرور
هاردهای سرور یا همان "هارد دیسک‌های سرور"، تجهیزات مهم در ساختار یک سرور و مرکز داده هستند. این دستگاه‌ها به عنوان ذخیره‌سازی اصلی اطلاعات در سیستم‌های سروری عمل می‌کنند و وظیفه ذخیره‌سازی دائمی داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز برنامه‌ها و خدمات را بر عهده دارند. در ادامه، به مفهوم هاردهای سرور و اهمیت آن‌ها در ساختار سرورها می‌پردازیم.
 
نیک نویس آغاز به کار کرد! تخصصی‌ترین پلتفرم تولید محتوا متنی
روش های تولید محتوا در سایت ها و وبلاگ ها
محتوای متنی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های تولید محتوا در سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خودش را دارد. این نوع از محتوا بی‌حد و مرز است؛ به عبارت ساده‌تر تفاوتی ندارد که حوزه کاری شما در چه زمینه‌ای باشد؛ می‌توانید با به‌اشتراک گذاشتن محتواهای متنی مناسب، تعداد مخاطبین و مشتریان ثابت خود را افزایش دهید.
 
فروش قطعات بدنه ایساکو عمده و تک
قطعات اصلی ایساکو
با توجه به اعتماد ۱۵ ساله مردم به مجموعه پارس قطعه و در راستای ارائه قطعات اصلی و ارزان تر و حذف واسطه ها ، فروشگاه قطعات بدنه ایساکو پارس قطعه با کد 4102020 افتتاح گردید.
 
مقایسه قیمت پشتیبانی سایت وردپرس و قیمت سئو سایت!
پشتیبان سایت
در این مطلب از پنتازوم می خواهیم به بررسی قیمت پشتیبانی سایت، هزینه سئو سایت و تفاوت این دو با هم بپردازیم + جدول قیمت به روز.
 
بازی‌سازی و بازاریابی
یادداشت/صدیقه صادقی فیشانی
هدف اصلی از به کاربردن تکنیک گیمیفیکیشن در بازاریابی، ارتباط بیشتر با مخاطب و افزایش تعامل با آنان برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی برندها با استفاده از نوستالژی‌، بازی‌سازی هیجان‌انگیز یا موارد مشابه آن است.
 
چطور پدرخوانده سیلیکون ولی جایزه چارلز استارک دریپر را از آن خود ساخت
یاسر استادحسین,کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات
اگر بخواهیم قدردان توسعه دهندگان تکنولوژی هایی چون وای فای و بلوتوث باشیم بی شک باید از شرکت Atheros Communications نام ببریم.
 
نگرانی اروپا از تهدید هوش مصنوعی
نتیجه یک تحقیق دانشگاهی نشان داد:
بر اساس مطالعات دانشگاهی که به شکلی علمی آکادمیک صورت گرفته است، از میان ۳۰۰۰ اروپایی، ۶۸ درصد خواهان مقرراتی برای ساماندهی هوش مصنوعی به منظور حمایت از مشاغل هستند.
 
چگونه دزدگیر خوب انتخاب کنم
خرید دزدگیر
دزدگیر اماکن می‌تواند با ایجاد صدای بلند، ارسال پیامک یا تماس واکنش نشان دهد. دزدگیر اماکن به منظور افزایش امنیت و کاهش خسارت‌های ناشی از سرقت در خانه‌ها، مغازه‌ها، ادارات و سایر محل‌های حساس نصب می‌شود. اما چگونه می‌توان دزدگیر اماکن خوب انتخاب کرد؟ در این مطلب به برخی از نکات مهم در این زمینه می‌پردازیم.
 
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در گوشی‌های عادی متصل می‌شود
از سال ۲۰۲۵ در سراسر جهان؛
برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در گوشی و همچنین ارسال پیامک و ارتباط صوتی، نیازی به تغییر در سخت‌افزار یا نرم‌افزار گوشی نخواهد بود و حتی به اپلیکیشن مخصوصی هم نیاز نخواهید داشت.
 
معایب و مزایای چراغ خطی
انواع چراغ های مدرن
چراغ های خطی یکی از انواع چراغ های مدرن است که برای ایجاد روشنایی در هر محیطی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چراغ ها به صورت یک نوار نوری بلند و باریک روی سقف یا دیوار قرار می گیرند. این چراغ ها ۳ مدل توکار ، روکار و آویز دارند که هر کدام به فرم خود زیبایی چشم گیری به فضای اطراف می‌دهند و در شرایط و فضا های مختلفی کار آمد هستند.
 
تأثیر تکنولوژی های نوین بر مدیریت بهینه محصولات کشاورزی
یادداشت/یاسر استادحسین،کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد FAO یک دهه قبل در گزارشی اعلام کرده بود که تولید غذا برای تغذیه جمعیت جهان در سال ۲۰۵۰ باید ۷۰ درصد افزایش یابد چرا که پیش بینی می شود جمعیت جهانی از ۷.۳ میلیارد نفر به ۹.۷ میلیارد نفر افزایش خواهد یافت.
 
معرفی بهترین داکت اسپلیت ایرانی
نوعی کولر گازی
داکت اسپلیت به نوعی همان کولر گازی است، با این تفاوت که در کولر گازی، یونیت داخلی به صورت دیواری (روکار) اجرا می‌شود. این در حالی است که یونیت داخلی (یا هواساز) در داکت اسپلیت به صورت توکار (درون سقف کاذب) نصب می‌شود و سپس با کانال کشی به سایر قسمت‌های یک ساختمان متصل شده و هوای تازه را بعد از فیلتر کردن و تنظیم دما در آن‌ها توزیع می‌کند.
 
راهنمای خرید بهترین میز گیمینگ مناسب من!
تجهیزات مناسب گیمرها
همه گیمرها می‌دانند که داشتن تجهیزات مناسب می‌تواند تعیین ‌کننده سرنوشت بازی باشد. از کارت گرافیک سطح بالا گرفته تا صندلی ارگونومیک، گیمرها برای دستیابی به یک تجربه عالی از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند؛ اما یکی از مولفه‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود و می‌تواند به طور قابل توجهی بر تجربه گیمینگ شما تأثیر بگذارد، میز گیمینگ است.
 
حوزه فناوری؛ پُردرآمدترین مشاغل جهان
با پیشرفت تکنولوژی
دنیای رایانه و فناوری اطلاعات در تمام وجوه زندگی مدرن نفوذ کرده و به جزء لاینفک زندگی انسان‌ها تبدیل شده است؛ به نحوی که تمام امور زندگی افراد از جمله رانندگی خودرو یا تشخیص بیماری به فناوری گره خورده است.
 
بررسی انواع ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو و مزایای ارزشمند استفاده از آنها
سیستم موقعیت یاب
در دنیای پرشتاب تکنولوژی امروزی، کارایی و راحتی برای کاربران بسیار مهم است. این به هر جنبه ای از زندگی ما، از جمله رفت و آمدهای روزانه و سفرهای جاده ای گسترش می یابد. خوشبختانه، ظهور فناوری GPS (سیستم موقعیت یاب جهانی) شیوه هدایت سفرهایمان را متحول کرده است. در دنیای تکنولوژی این روزها، ما به دنیای ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو می‌پردازیم، انواع مختلف موجود را در این مقاله بررسی می‌کنیم و مزایای بسیاری را که به همراه دارند را به شما می‌گوییم تا خریدی دقیق و حرفه ای داشته باشید.
 
صنعت تهویه مطبوع؛ جولان‌گاه تجهیزات قاچاق و وارداتی
مهمترین چالش پیش روی فعالان؛
رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم‎های تهویه مطبوع با بیان اینکه گردش مالی صنعت تهویه مطبوع کشور طبق برآوردها چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار است، گفت:‌ «مهمترین چالش پیش روی فعالان این حوزه قاچاق گسترده کالا و عدم حمایت‌های جدی مسئولان از تولیدکنندگان داخلی است.»
 
معرفی بهترین پاور بانک های فست شارژ سال ۱۴۰۲
خرید پاور بانک
پاور بانک دستگاهی قابل حمل است که می‌توان در هر لحظه و هر مکان از آن استفاده کرد. پاور بانک‌های زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام از آن‌ها با ویژگی‌های خاصی طراحی شده‌اند. برخی از پاور بانک‌ها به قدری کوچک هستند که می‌توان آن‌ها را در جیب گذاشت. برخی دیگر از پاور بانک‌ها نیز وجود دارد که بزرگ هستند و متناسب با استفاده خود می‌توانید آن ‌را خریداری کنید.
 
توسعه پایدار با رونق شرکت‌های دانش‌بنیان
یادداشت/ دکتر مهدی کریمی تفرشی
شرکت دانش‌بنیان شرکت یا مؤسسه‌ای است که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان به‌ویژه در تولید نرم‌افزارهای مربوط تشکیل می‌شود.
 
مردگان قرار است در جهان متاورس زنده شوند
دیدار با عزیزان درگذشته در دنیای دیگر
بسیاری از مردم دوست دارند با عزیزان فوت شده و درگذشته شان صحبت کنند یا آنان را ببیند، در حالی که نمی دانند یک جهان دیگر این امکان را برای آنها فراهم کرده است.
 
نکات کلیدی در انتخاب مشاور سئو و بهینه سازی موتور های جستجو
ترافیک و رشد کسب و کار شما
خواندن این پست به شما کمک می کند تا با بینش های دقیق و نکات عملی تصمیمی آگاهانه در هنگام استخدام مشاور سئو بگیرید و اطمینان حاصل کنید که با اهداف تجاری و صنعت خاص شما مطابقت دارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اعتبار، تجربه و استانداردهای اخلاقی مشاوران بالقوه را ارزیابی کنید، خطرات را کاهش دهید و بازده سرمایه خود را به حداکثر برسانید.
 
به‌روزرسانی قوانینی که ارسال تراشه‌ها را محدود می‌کند
هشدار دولت بایدن به چین؛
در همین حال، قوانین آتی ایالات متحده می‌تواند به هلدینگ ای‌اس‌ام‌ال (ASMl)، بزرگ‌ترین شرکت هلندی تولیدکننده تجهیزات تراشه پیشرو در جهان ضربه بزند، چرا که سیستم‌های آن حاوی قطعات و اجزای ساخت آمریکا است.
 
تلویزیون سونی X90L یا X90K ؟ با کیفیت ترین تصویر تلویزیون های LED 4K 2023
تلویزیون های هوشمند و بروز
کمپانی خوش نام و چند ملیتی Sony ، در سال های اخیر تمرکز ویژه ای را بر روی تولید تلویزیون های هوشمند و بروز گذاشته است و ظاهرا می خواهد طرفداران و منتقدان خود را با کوله باری از تجربیات جدید همراه کند ، در هر صورت فرقی نمی کند که شما یک TV با امکانات هوشمند و یا با کیفیت تصویر و صدای قدرتمند می خواهید ، در هر حالت ژاپنی های خلاق و خوش فکر تلاش می کنند تا بهترین محصولات را به کاربران خود هدیه دهند.
 
مدیریت سرمایه و منابع با استفاده از تجهیزات آبیاری قطره ای
مدیریت منابع آبی
یکی از چالش‌های اساسی در کشاورزی، مدیریت منابع آبی است که به دلیل کمبود منابع و تأثیرات تغییرات اقلیمی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در ادامه به راهکارهای برای حل این موضوع پرداخته ایم.
 
مزایای وایرال مارکتینگ
یادداشت/ دکتر ملیکا ملک آرا
در حال حاضر جهان روز به روز در حال توسعه و پیشرفت چشمگیر است و در تمامی عرصه ها شاهد پویایی و خبر های شگفت انگیز هستیم به طوری که کم کم تمامی روش های سنتی جای خود را به روش های جدید داده و تمامی مواردی که امکان پویایی نداشته و همچنان با روش های سنتی به راه خود ادامه میدهند رفته رفته از دور رقابت با سایر رقبای پویا از دور خارج خواهند شد و برخی روش های سنتی نیز با توجه به شرایط موجود با تغییر ویا ترکیب با روش های نوین در شرایط کنونی کاربرد دارند‌.
 
ضرورت حرکت به سمت فرآوری باطله‌ها
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: «با توجه به کاهش ذخایر معدنی، باید با استفاده از طرح‌های نوآورانه، به سمت فرآوری معادن جدید که همان باطله‌هاست، پیش برویم.»
 
سایت خارجی ارسال پیامک رایگان | ارسال پیامک ناشناس
پیامک تکی و گروهی، گاهاً ناشناس!
ارسال پیامک تکی و گروهی بصورت رایگان و گاها بصورت ناشناس یکی از امکاناتی است که برخی از وبسایت های خارجی ارائه می دهند. در ادامه برخی از این وبسایت ها را معرفی می کنیم که شناختن آنها، اطلاعات خوبی را در اختیار شما می گذارد. اما باید حتما به این نکته توجه کنید که: این وبسایت های خارجی ارسال پیامک رایگان به شماره های ایرانی (+98) خدمات ارائه نمی کنند.
 
باید نظام آموزشی بین‌المللی و پویا شود
برای همگام شدن با تغییرات تکنولوژیک و اجتماعی جهان امروز؛
به تازگی کتاب تحول آموزش عالی در عصر جامعه ۵.۰ : آغاز راه آموزش عالی بین‌المللی تالیف دکتر حسین چناری منتشر شده است.
 
مکادمی؛ آکادمی مهندسی مکانیک
آموزش نرم افزارهای حوزه مهندسی مکانیک
مکادمی به تولید آموزش‌های بسیار باکیفیت و ارزشمند در حوزه مهندسی مکانیک می‌پردازند. از محبوب‌ترین آموزش‌های مکادمی می‌توان به آموزش نرم افزار سالیدورکس، آباکوس، متلب، کدنویسی المان محدود، سابروتین نویسی در آباکوس و اشاره کرد.
 
آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟
ویروس‌ها و بدافزارهای جدید
آیا می‌دانید که آنتی ویروس (Kaspersky) چه مزایایی دارد؟ تا چه حد با خصوصیات کسپرسکی آشنایی دارید؟ همزمان با رشد فناوری و توجه سیستم‌های جدید به امنیت خود، هکرها و دزدان اینترنتی، ویروس‌ها و بدافزارهای جدیدی را توسعه می‌دهند تا به اهداف خود دست یابند. در این راستا آنتی ویروس‌هایی مانند کسپرسکی هم در تلاش برای ارتقا دادن دیتابیس‌های خود هستند.
 
اینفلوئنسری، صاحب مدرک دانشگاهی شد!
ثبت رشته جدید در جهان؛
دانشگاهی در ایرلند اولین مدرک این کشور در زمینه «اینفلوئنسری» در رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.
 
هشدار جدید ناسا/منفی بافی درباره یوفوها ممنوع!
به دنبال کشف حیات فرازمینی
ناسا با تاکید بر پرهیز از منفیبافی درباره فرازمینی ها قصد دارد گفت و گو درباره یوفوها را از احساس‌گرایی دور کند.
 
دانشمندان موفق شدند روی آب بنویسند
برای اولین بار در تاریخ؛
در این تحقیق علمی پژوهشگران موفق شدند با ضخامت حدود یک‌دهم میلی‌متر روی آب بنویسند خطوط رسم‌شده نیز برای مدت ۱۵ دقیقه در آب دوام آورند.
 
آشنایی با یخدان های یونولیتی سفری و کاربردهای آن
یخدان یونولیتی وحید استار
کاربرد یخدان مسافرتی
 
بهترین برند و جدیدترین مدل کلید و پریز در بازار چیست ؟
انتخاب بهترین برند و جدیدترین مدل کلید و پریز
در این مقاله، به بررسی بهترین برند و جدیدترین مدل کلید و پریز در بازار می‌پردازیم.
 
بررسی اقتصادی چاپ سه بعدی کشورهای پیشرفته در سال ۲۰۲۳
3DPrint Service
سنجش اقتصادی عوامل تاثیرگذار روی قیمت چاپ سه بعدی و مواد مصرفی آن
 
هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک!
پس از بررسی پلتفرم‌ها؛
پس از آن‌که گزارش جدید کمیسیون اروپا نشان داد که شبکه اجتماعی «ایکس» در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳ دارای بالاترین پست‌های حاوی اطلاعات نادرست در میان همه پلتفرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی است، اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد که از قوانین جدید برای ممانعت از انتشار اخبار جعلی و تبلیغات روسی پیروی کند.
 
ویژگی‌های جذاب و جدید با خرید تلگرام پرمیوم
پیام رسان تلگرام
امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین و بهترین پلفترم‌هایی که می‌توان به عنوان یک پیام رسان قابل به حساب آورد، نرم افزار تلگرام است.
 
دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی افتتاح شد
در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛
دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته صبح دیروز چهارم مهرماه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
 
پاکسازی و بهینه سازی اندروید با SD Maid ، Ask AI و Brave
بهبود عملکرد دستگاه اندرویدی
در دنیای پر از فناوری امروزی، بهینه‌سازی و پاکسازی دستگاه‌های اندرویدی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با معرفی سه برنامه مفید SD Maid ، Ask AI و Brave به بهبود عملکرد و امنیت دستگاه اندرویدی خود و همچنین تجربه بهتری در مرور وب می‌پردازیم.
 
طراحی وب سایت با تخصص در ساخت سایت فروشگاه و املاک
هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد!
طراحی وب سایت از جمله فعالیت‌ های مهم و حیاتی در دنیای اینترنت است که در حال حاضر به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در جذب مشتریان و تبلیغات برای کسب و کارها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این روزها، تقریباً هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد تا بتواند فروش خود را افزایش داده و محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان خود عرضه کند. اما طراحی سایت فروشگاهی شگفت ‌انگیز و جذاب کاری زمان ‌بر و پیچیده است که نیاز به تخصص و تجربه دارد.
 
انتشار تصاویری برهنه از دختران جوان توسط هوش مصنوعی
شوک به اسپانیا؛
تاکنون بیش از ۲۰ دختر بین ۱۱ تا ۱۷ ساله ساکن شهر آلمندرالخو به عنوان قربانیان استفاده از هوش مصنوعی که تصاویر آن‌ها را بدون هیچ گونه پوششی تولید کرده،‌ معرفی شده‌اند.
 
ساخت المنت استخری : مراحل ساخت + بهترین تولید کننده
المنت حرارتی
در این مطلب به طور کامل مراحل ساخت المنت استخری را شرح می دهیم. همچنین یکی از بهترین تولید کننده های انواع المنت حرارتی از جمله المنت استخری را معرفی می کنیم.
 
کولرهای گازی جی پلاس با گارانتی گلدیران
اسپلیت
کولرهای گازی جی پلاس به دلیل سازگاری با محیط زیست و قابلیت استفاده در محیط های مختلف آب و هوایی یکی از بهترین و محبوبترین کالاهای موجود در بازار در بین مصرف کنندگان می باشد.
 
غول رسانه‌ای جهان، جای خود را به پسرش می‌دهد!
روپرت مرداک ۹۲ ساله؛
روپرت مرداک، میلیاردر آمریکایی از ریاست دو شرکت رسانه‌ای که شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز زیرمجموعه آن است، کناره‌گیری می‌کند.
 
اولین دوچرخه برقی که نیازی به باتری ندارد
اختراع یک کارآفرین فرانسوی؛
سازندگان دوچرخه جدید می‌گویند هیچ ماده معدنی کمیابی در تولید انرژی برای این دوچرخه استفاده نمی‌شود، زیرا ابرخازن‌ها از کربن، پلیمر رسانا، فویل‌های آلومینیومی و خمیر کاغذ ساخته شده‌اند.
 
خروج بدون نیاز به گذرنامه برای مسافران
طرح جدید فرودگاه شماره یک جهان ؛
ناظران می گویند با توجه به افزایش سفرهای هوایی در جهان، احراز هویت بیومتریک می‌تواند به زودی به بخشی جداناپذیر از صنعت فرودگاهی تبدیل شود.
 
خودروهای الکتریکی با معمولی چه تفاوتی دارند؟
درباب مزیت‌ خودروهای برقی
به نظر می‌رسد که مزیت اصلی خودروهای الکتریکی این است که چون هیچ سیستم اگزوز و درنتیجه آلودگی وجود ندارد، برای محیط زیست بهتر است.
 
با انواع اتوماسیون صنعتی آشنا شوید
ماشین‌ها و سیستم‌های خودکار
اتوماسیون صنعتی به معنی استفاده از ماشین‌ها و سیستم‌های خودکار برای انجام کارهایی که به طور سنتی توسط انسان‌ها انجام می‌شدند است. اتوماسیون صنعتی بهره‌وری، بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید را در پی دارد. اتوماسیون صنعتی یک فناوری مهم در صنعت است که باعث افزایش بهره‌وری، بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید می شود. اتوماسیون صنعتی به موفقیت سازمان ها در بازار رقابتی امروز کمک می کنند. این فرایند از اواخر قرن نوزدهم آغاز شد و از آن زمان به سرعت پیشرفت کرده است.
 
نکات مهم بارداری در سه ماهه دوم که باید بدانید!
فاز دوم بارداری
سه ماهه دوم بارداری که به فاز دوم بارداری نیز شناخته می‌شود شامل هفته‌های ۱۳ تا ۲۸ بارداری یا ماه‌های ۴، ۵ و ۶ بارداری است. رعایت نکات مهم بارداری در سه ماهه دوم می‌تواند سبب شود مادر زایمانی راحت‌تر داشته و نوزادی سالم را به دنیا بیاورید. همچنین رعایت چند نکته ساده در سه ماهه دوم بارداری و آشنایی با تغییرات بدن خود و جنینتان می‌تواند سپری کردن زمان بارداری را برای شما راحت‌تر گرداند.
 
مشاوره سئو چیست؟
خدمات سئو
در واقع هدف از برگزاری جلسات مشاوره سئو این است که مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی با شما آشنا شده و علاوه بر کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو، پتانسیل درآمدزایی کسب و کارتان نیز افزایش یابد.
 
آشنایی با دستگاه استرچ پالت
دستگاه بسته بندی
دستگاه استرچ پالت یک دستگاه صنعتی است که برای بسته‌بندی و حمل و نقل بارهای سنگین و حجیم با استفاده از پالت استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از فیلم استرچ، فضای بین بارهای پالت را پوشش می‌دهد و به این صورت باعث ثبات و استحکام بار می‌شود. فیلم استرچ نیز با ایجاد فشار بر روی بار، از جابجایی و آسیب دیدگی بار جلوگیری می‌کند. استفاده از دستگاه استرچ پالت باعث کاهش هزینه‌های بسته‌بندی و نقل و افزایش سرعت و کارایی در فرآیند بارگیری و تخلیه می‌شود.
 
۲ گرید پزشکی pvc رونمایی شد
همزمان با اختتامیه نمایشگاه ایران پلاست؛
محصول جدید PVC-S70 با گرید مدیکال برای استفاده در صنعت تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور که تولیدی بالغ بر ۳هزار کالا برپایه مواد پلیمری دارد در آخرین روزِ نمایشگاه ایران پلاست رونمایی شد.
 
انسان ــ ماشین یک قدم به واقعیت نزدیک شد!
پروژه‌ جدید ایلان ماسک؛
نئورالینک، استارت‌آپ تولیدکننده تراشه‌های قابل کاشت در مغز اعلام کرد که تأییدیه هیات بازبینی مستقل برای شروع آزمایشات انسانی را کسب کرده است.
 
بهترین دستگاه تصفیه آب صنعتی را با چه قیمتی بخریم؟
تأمین آب با کیفیت
دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی نقش بسیار حیاتی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. این دستگاه با استفاده از فرآیندهای پیشرفته تصفیه، آب را از مواد معلق، آلاینده‌های شیمیایی، میکروب‌ها و املاح مضر پاکسازی می‌کند. دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی توانایی تأمین آب با کیفیت و استانداردهای مورد نیاز در فرآیندهای صنعتی و حتی خانگی را دارا است. این دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟
برندهای شیرآلات
شیرآلات یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات هر خانه محسوب می‌شود و نبود آن، زندگی را مختل می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که در هنگام خرید شیرآلات، باید نهایت دقت را به کار گرفت و نباید بیگدار به آب زد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین شیرآلات ایرانی را به شما معرفی نماییم تا در هنگام خرید، بدانید که به سراغ چه برندهایی بروید.
 
تأثیر خواب بر مغز و قلب
خواب کافی و منظم
سلامت روح و جسم انسان ارتباط مستقیمی با خواب دارد. شاید به همین دلیل باشد که پزشکان بر خواب کافی و منظم تاکید دارند. خواب مانند آب و غذا نیاز اساسی بدن بوده و باید در طول شبانه روز به آن اهمیت داد، در غیر این صورت عملکرد اندام‌های حیاتی بدن مانند مغز و قلب تحت تاثیر قرار می‌گیرد. یعنی خواب ناکافی می‌تواند زمینه ساز بیماری‌های زیادی باشد. در ادامه قصد داریم تاثیر خواب بر قلب و مغز را مورد بررسی قرار دهیم.
 
بررسی پمپ سیرکولاتور و کاربرد آن
چرخاندن مایعات و گاز
در این مقاله می خواهیم در مورد پمپ سیرکولاتور و کاربرد ها و انواع آن مطالبی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
 
مهم ترین تجهیزات استخر و جکوزی چیست ؟!
تجهیزات استخری
لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی شامل تایل یا کفپوش ضد لغزش، گریل و گاتر استخر، سینی شناور استخر، پودر کلر، ضد جلبک استخر، کاهش دهنده ی آهن آب استخر و شفاف کننده استخر ... برای نگهداری استخر می‌باشند.
 
بهزاد قاسمی، هکری جوان با قدمتی دیرینه
هکرهای ایرانی
بهزاد قاسمی در کارنامه‌ی نفوذهای خود مواردی همچون از کار انداختن سرور‌های نشریه «شارلی ابدو» در پی انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم (ص) در سال ۱۳۹۱، هک کردن اراده ثبت اسناد کشور بحرین در سال ۱۳۹۷ و نفوذ به تعدادی سایت در پاسخ به هتک حرمت به قرآن در سال ۱۴۰۲ را دارد.
 
معرفی مرکز عمده فروشی لوله و اتصالات در تهران
خرید لوله و اتصالات ساختمانی
استفاده از لوله‌ها و اتصالات در ساختمان‌ها نقش بسیار مهمی در ساختمان دارند. این موارد به دلیل جایگاه بسیار حیاتیشان در ساختمان، به عنوان یکی از عناصر اصلی در ساخت و سازهای گوناگون استفاده می‌شوند.
در تمامی ساختمان‌ها از لوله‌ها و اتصالات برای انتقال آب و گاز و همچنین انتقال اموال بهره می‌گیرند. برای اینکه اطمینان حاصل شود که سیستم لوله و اتصالات مورد نظر، بدون هیچ‌گونه مشکلی کار خود را انجام دهد، نیاز به استفاده از محصولات با کیفیت و مطمئن داریم.
 
آپدیت آیفون ۱۲ برای جلب رضایت فرانسه
سخنگوی اپل اعلام کرد؛
ژان نوئل بارو، وزیر دیجیتال فرانسه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که شرکت اپل در پاسخ به درخواست رگولاتور فرانسوی، در روزهای آینده، یک به‌روزرسانی برای آیفون ۱۲ منتشر خواهد کرد.
 
بهترین سم برای شته بادام
کنترل شته درخت بادام
یکی از راه های رایج و البته موثر در کنترل شته ­ی درخت بادام کنترل شیمیایی با استفاده از سموم موثر است، شته­ی درخت بادام آفتی است که در صورت کنترل نشدن در زمان درست به سرعت طغیان کرده و خسارت زیادی را به باغات بادام می­تواند وارد کند، در این خبر نامه ضمن معرفی مختصر این آفت راه­های کنترل شیمیایی و غیر شیمایی را به شما آموزش داده و برخی از بهترین و موثر­ترین سموم بر این آفت را به شما معرفی می­کنیم.
 
از کجا مخزن هوای فشرده و کمپرسور اسکرو بخریم؟
کمپرسور صنعتی
برای خرید کمپرسور اسکرو و مخزن هوای فشرده روی کارخانه کمپرسور نوری حساب باز کنید.09190909712
 
آشنایی با مجموعه پادیز مجری پارتیشن شیشه ای در تهران
انواع پارتیشن
استفاده از پارتیشن شیشه ای در مکان های مختلف مثل دفاتر، منازل، رستوران ها و... میتواند علاوه بر زیبایی، دفتر شما را به قسمت های مختلفی تقسیم بندی کند. در حالت کلی پارتیشن شیشه ای، یک دیوار شیشه ای است که برای فضاهای بزرگ که میخواهند به بخش های کوچک تری تقسیم شوند استفاده میشود. این پارتیشن شیشه ای در جاهای مختلفی مثل پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ی منزل و... استفاده میشوند که شما برای خرید هر کدام از این نوع پارتیشن شیشه ای ها میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.
 
افشاگری عجیب در یک گزارش/منشا مبهم یوفوها و اسرار شوکه کننده!
خبر مهم ناسا درباره بیگانگان فضایی
معاون مدیر اداره ماموریت علمی یک آژانس فضایی گفت: یوفوها و پدیده‌های ناشناخته هوایی یکی از بزرگترین اسرار اطراف سیاره ما هستند و منشا آنها مبهم است.
 
ارزان ترین اینورتر جوشکاری! (دستگاه جوش ارزان بخریم یا نه؟)
جوشکاری
شما جزو کدوم دسته ازخریداران هستید؟! کیفیت را فدای قیمت می‌کنید یا بدون توجه به قیمت به دنبال ابزاری با کیفیت هستید. البته به غیر از این دو دسته، دسته دیگری هم وجود دارند که همواره دنبال خرید یک جنس با کیفیت به همراه قیمت مناسب هستند. حال ما می‌خواهیم به شما یک اینورتر ارزان اما با کیفیت را معرفی کنیم.
 
Overclock, the first independent cyber security laboratory of Iran
Overclock Cybersecurity Lab
Overclock Cyber Security Laboratory is one of the research and development units of Overclock Scientific Research Group, which started its activity independently since 2009. This laboratory was founded by Behzad Qasemi and is located in the Innovation Center of Overclock located in Shemiranat.
 
رجیستر آیفون ۱۴ و ۱۵ به بن‌بست خورد!
به دلایل نامشخص؛
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل از ریجستر نشدن آیفون ۱۴ و ۱۵ در کشور خبر داد.
 
Cyber Theory: Cybergeddon is coming
Cyber Secuity
Behzad Qasemi, the chief information security officer (ciso) and the founder of Overclock Cybersecurity Laboratory has presented an analysis regarding the occurrence of the Cybergeddon phenomenon in the not-too-distant future in the cyberspace, which we will discuss.
 
آیا ابزار تعمیرات موبایل در بازار کم شده است؟
خدمات تعمیر موبایل در ایران
به نقل از پارسان استور:در حال حاضر، در بازار خرید ابزار تعمیرات موبایل در ایران، قیمت‌ها پس از یک دوره ی ثبات، نسبتاً ثابت شده است. این امر باعث شده که مشتریان واقعی به دنبال ابزارهای مورد نیاز خود باشند و بدون هیچ مشکلی قادر به تهیه و تماس با ابزارهای مورد نظر خود باشند.
 
کسب درآمد با دستگاه پرکن و بسته بندی (ساشه) + انواع و کاربرد
تجهیزات بسته بندی محصولات
در دنیای صنعتی پر از تولید و بسته بندی محصولات، دستگاه‌های پرکن و بسته بندی (ساشه) به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی معرفی می‌شوند. این دستگاه‌ها نقش بسیار مهمی در فرآیند بسته بندی محصولات ایفا می‌کنند و به کسب و کارهای مختلف از تمام اندازه‌ها و انواع کمک می‌کنند. در این مقاله، به معرفی دستگاه پرکن و بسته بندی (ساشه)، انواع مختلف آن و کاربردهای گسترده آن پرداخته خواهد شد.
 
مشهورترین کمپرسورهای صنعتی کدام‌اند؟ | راهنمای جامع
آشنایی کامل با کمپرسور
امروزه انواع مختلفی از کمپرسورهای صنعتی در بازار وجود دارد که هر کدام آنها مطابق با نیاز مشتریان تولید و عرضه شده‌اند، در این مطلب قصد داریم، مشهورترین مدل های کمپرسورهای صنعتی در ایران را معرفی کنیم، جهت آشنایی کامل تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
 
نجات درخت گردو در حال خشک شدن
معضل خشک شدن درخت
از مشکلات اصلی کشاورزان می‌توان به خشک شدن درخت گردو اشاره کرد، باغدارانی که می‌خواهند درختان خود را از معضل خشک شدن نجات دهند ابتدا باید منشا این مشکل را بررسی کرده سپس اقدامات لازم را سلام برای درمان و پیشگیری از این بیماری انجام دهند، از این رو توصیه می‌شود کشاورزان حتماً از مشاوران نهالستان یا مهندسین کشاورزی کمک بگیرند تا مراحل نجات گردو را کاملاً علمی و تخصصی انجام دهند.
 
بهترین تلگرام بدون فیلتر و سریع با لینک مستقیم!
اطلاعات کامل درباره تلگرام
با خواندن این مقاله، می‌توانید اطلاعات کاملی درباره تلگرام به دست آورید و مطمئن شوید که از بهترین و بدون فیلترترین نسخه آن استفاده می‌کنید.
 
چالش‌ها و خطرات در کار اپراتورهای لیزر
کار با لیزر
در این مقاله‌ به بحث درباره چالش‌ها و سختی کار اپراتور لیزر می‌پردازیم. امروزه لیزر در حوزه‌های مختلف ازجمله پزشکی و صنعت به‌طور گسترده‌ مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال، علم لیزر و استفاده از آن همراه با چالش‌ها و خطراتی است که برای اپراتورها و کاربران آن‌ها ممکن است وجود داشته باشد. در این مقاله، به معرفی این حرفه و چالش‌هایی که اپراتورهای لیزر با آن مواجه هستند، پرداخته می‌شود.
 
آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد+جزئیات
امروز اعلام شد
آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.
 
خرید سیلیکات پتاسیم و مزایای آن از شرکت صنایع سیلیکات ایران
کاربرد سیلیکات پتاسیم
سیلیکات پتاسیم یکی از ترکیبات مهم در کشاورزی و صنعت است که به عنوان یک کود و یا افزودنی به کودهای مختلف به کار می‌رود. این ترکیب شیمیایی شامل پتاسیم و سیلیکات می‌باشد و برای افزایش ساختار و استحکام سلولی گیاهان و همچنین جلوگیری از تنش‌های مختلف محیطی بسیار مفید است. در این مقاله، به مزایای خرید سیلیکات پتاسیم از شرکت صنایع سیلیکات ایران می‌پردازیم.
 
آشنایی با فن کویل زمینی و فن کویل سقفی توکار سرما مارکت
خرید انواع چیلر و فن کوئل
در فصل گرم، فن کویل به عنوان یک سرمایش‌دهنده عمل می‌کند و حرارت را از سیستم سرمایشی جذب کرده و آن را به زمین منتقل می‌کند. فن کویل نیز در این سیستم استفاده می‌شود تا هوا را از محیط جذب کند و آن را از طریق کویل حرارتی عبور دهد. این کویل حرارتی حرارت را از مایع خنک‌کننده دریافت می‌کند و آن را به هوا منتقل می‌کند. برای خرید انواع چیلر و فن کوئل می‌توانید به قسمت محصولات سرما مارکت مراجعه کنید.
 
کسب درآمد از سئو با شرکت دوره جامع سئو
آموزش سئو
دوره آموزش سئو حضوری در تهران با آکادمی دی ام روم
 
چرا یاسمین مقبلی عروسک و غذای ایرانی به فضا برد؟
ناگفته های سفر پرحاشیه اولین فضانورد ایرانی
یاسمین مقبلی اولین فضانورد ایرانی تباری منتخب ناسا گفت که با خود عروسک و غذای ایرانی به فضا می برد.
 
دستگاه تگ زن چیست؟
برچسب های الکترونیکی
دستگاه تگ زن یک دستگاه الکترونیکی است که از تکنولوژی RFID استفاده می کند، که شامل تراشه های الکترونیکی کوچک، آنتن و باتری است. این دستگاه به وسیله برچسب های الکترونیکی بر روی محصولات نصب می شود، به گونه ای که به دستگاه خواننده RFID اطلاعات مرتبط با محصول را ارسال می کند و این اطلاعات می تواند شامل شناسه محصول، تولید کننده، تاریخ تولید و انقضاء و دیگر جزئیات مرتبط با محصول باشد.
 
راهنمای خرید دستگاه استرچ پالت شیرزاد
بسته‌ بندی و سلفون پیچی
استرچ پالت یکی از کاربردی ترین ماشین آلات صنعتی در زمینه ی بسته‌ بندی و سلفون پیچی محصولات مختلفی می باشد که قرار است بر روی پالت ها قرار بگیرند. دستگاه استرچ پالت از یک فیلم پلیمری (معمولاً از جنس پلی‌ اتیلن) استفاده می کند تا بتواند به صورت کششی این نایلون را بر روی محصولات و پالت ها قرار دهد و آن ها را به هم بچسباند و بسته بندی کند. خرید استرج پالت به عنوان یکی از روش های بسته‌ بندی دارای مزایا و موارد کاربرد زیادی است.
 
رنگدانه یا پیگمنت چیست؟ آشنایی با انواع پیگمنت و خواص آن
دنیای رنگ‌ها
دنیای رنگ‌ها بوم زنده‌ای از فام و قابلیت‌ها است که توسط یک عنصر ضروری یعنی رنگدانه‌ها (پیگمنت) جان می‌گیرد.
 
پزشکان ایرانی «سر کاملا قطع شده» را به بدن پیوند زدند/ویدئوهای تکان دهنده از لحظات جراحی
عملکرد شگفتی ساز جراحان کشورمان
پرشکان و جراحان ایرانی یک سر کاملا قطع شده را به بدن پیوند زدند.
 
جلوگیری از تصادف با ۳ آپشن هوشمند خودرو
آپشن‌های متعدد خودرو
خودروسازان در سال‌های اخیر تلاش کرده‌‌اند با فراهم کردن امکانات رفاهی و بالا بردن شرایط ایمنی خودرو، احتمال بروز تصادفات جاده‌ای را کاهش دهند؛ در این راستا، آپشن‌های متعددی را طراحی و تولید کرده‌اند. ترمز abs، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه‌کور، ۳ مورد از این آپشن‌ها هستند. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی این ۳ آپشن بپردازیم و مزایا و معایب هرکدام را بررسی نماییم.
 
درب اتوماتیک صنعتی | مرکز تخصصی خدمات نصب و فروش
انبارهای خودکار
درب اتوماتیک صنعتی یک نوع درب اتوماتیک است که به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی و تجاری به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب‌ها با استفاده از مکانیزم‌ها، سیستم‌های کنترلی، و موتورها به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند و در مکان‌هایی که تردد مرتفع افراد، کالاها، یا وسایل نقلیه دارای اهمیت است، به کار می‌روند.
 
چگونه پرسونای مخاطب را طراحی کنیم؟
تهیه و تدوین استراتژی محتوا
از جمله خدماتی که در جریان تهیه و تدوین استراتژی محتوا صورت می‌گیرد، طراحی پرسونای مخاطب یا همان مخاطب ‌شناسی بوده که امروز در این مطلب قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ بنابراین اگر می‌خواهید در کسب‌وکارتان روش تعیین پرسونا را بیاموزید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.
 
درمان خانگی جمع شدن آب در دهان (۸روش تضمینی)
بزاق دهان
اگر برای شما هم پیش آمده که آب زیادی در دهانتان جمع شده یا گاهی در خواب و حالت بیداری، مقداری بزاق از گوشه دهانتان خارج می‌شود، احتمالا غدد بزاقی در دهان شما ترشحات زیادی دارند. روزانه حداکثر تا ۱/۵ لیتر بزاق در دهان همه انسان‌ها تولید می‌شود. اما در بعضی افراد به دلایل مختلف از جمله بیماری‌های زمینه‌ای ممکن است مقدار تولید این بزاق بیش‌تر شود. شاید شما هم اولین راهکاری که برای درمان این عارضه به ذهنتان می‌رسد، مراجعه به پزشک است.
 
انفجار فضاپیمای جنجالی روسیه پس از برخورد با سطح ماه
اتفاق عجیب فضایی
فضاپیمای لونا-۲۵ روسیه پس از آن که ارتباطش با زمین قطع شد، به سطح ماه برخورد کرد و منفجر شد.
 
۵ ویژگی بهترین جت هیتر گازوئیلی
سیستم حرارتی
گروه ماشین سازی انعکاس با بیش از ۱۰ سال سابقه تولید در سیستم های حرارتی در حوضه جت هیتر گازوئیلی و گازی و برقی تمام استیل با ارسال و گارانتی سراسری در خدمت هم میهنان عزیز می باشد.
 
راهنمای خرید بهترین ادوات کشاورزی
تجهیزات کشاورزی
تجهیزات کشاورزی جزء مهم و حیاتی در صنعت کشاورزی است که می تواند عملکرد را بهبود بخشد و بهره وری را در حوزه تولید کشاورزی افزایش دهد
 
مکان‌های مناسب برای جایگذاری دریچه ­های تهویه هوا
هوای مطبوع
هوای مطبوع یکی از مهمترین ویژگی، محیطی سالم و پاک است که همیشه دغدغه­ انسان­ها بوده است. پس زمانی که در یک میحط بسته به سر می­بریم، باید هوای با کیفیت در جریان باشد و امکان توزیع هوای تازه به داخل محیط و خارج کردن هوای بی­ کیفیت از محیط فراهم باشد. در گذشته از روش طبیعی یعنی باز کردن درها و پنجره­ ها تهویه هوا انجام می­شد؛ اما با پیشرفت علم از وسیله‌های مجهز برای تهویه هوا استفاده می­ شود.
 
مناسب‌ترین دریچه‌های تنظیم هوا برای انواع سقف‌ها
دریچه فن کویل سقفی
امروزه برای تنظیم هوا در محیط‌های مختلف از دریچه‌های خاصی استفاده می‌کنند که به آن‌ها دریچه‌های سقفی می‌گویند. این دریچه‌ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند، به همین علت می‌توان برای محیط‌های مختلف از جمله منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و غیره مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کرد.
 
معرفی مخزن آب آریستا ۱۰۰۰ لیتر
وسیله مناسب نگهداری آب
در این مقاله از شرکت رادمان پلاست به بررسی خرید مخزن آب آریستا ۱۰۰۰ لیتر می پردازیم. همچنین در این مقاله چیستی, کاربرد, مزایا و معایب و نوع نصب این نوع مخازن نیز ذکر می‌شود.
 
راهنما کامل برای خرید چراغ های نورپردازی باغ ویلا
روشنایی فضای باز
خرید چراغ‌ باغ و محوطه بیرونی به عنوان یکی از لوازم ضروری برای باغ و فضای باز به دلایلی همچون فراهم‌کردن روشنایی، امنیت، زیبایی و کاربرد برای افراد اهمیت دارد. انتخاب و خرید چراغ‌ باغ و محوطه بیرونی مناسب باید بر اساس نیازها و محیط انجام شود.
 
قلب شما این گونه از کار می افتد!
ایده هایی برای سلامتی و طول عمر
قلب عضو بسیار حیاتی بدن انسان است و هر فردی باید بداند که چگونه با قلب خود رفتار کند.
 
تفاوت مدل های DL و ML و BL در سرور HPE
سرورهای پیشرفته
در دنیای امروزی پر از فناوری و اطلاعات، نقش سرورها به عنوان ایجادکننده‌های محیط‌های محاسباتی و پایدار از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت HPE با سال ها تجربه در زمینه طراحی و توسعه سرورهای پیشرفته، به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت به شمار می‌آید. در این راستا، خط محصولات ProLiant از HPE به عنوان یکی از پرفروش ترین و مورد توجه ترین خطوط تولید، با مدل‌های متنوعی ارائه می‌شود که هر کدام از آنها برای نیازهای خاص و متنوع کسب , کارها طراحی شده‌اند.
 
زیست فناوری در ایران
بیوتکنولوژی کشاورزی
بررسی آینده زیست فناوری ایران با دکتر محمد خیاط تهرانچی مدیر دانشنامه بیوتکنولوژی کشاورزی اگرینت
 
بهترین برند دستگاه آب شیرین کن صنعتی کدام است؟
دستگاه تصفیه آب صنعتی
با توجه به اینکه اغلب محیط های صنعتی خارج از محدوده شهری قرار دارند، لذا دسترسی به آب تصفیه شده در آنها با چالش مواجه است. به همین دلیل دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی استفاده میشود. این دستگاه ها بر اساس نوع و مقدار املاح موجود در آب، کیفیت خروجی مورد نظر و دبی آب ورودی طراحی و تولید میشوند. به همین دلیل ساخت آنها را باید به برندهای فعال در این حوزه سفارش دهید و محصول آماده در این زمینه در بازار موجود نیست.
 
خرید مفتول آرماتوربندی و مفتول گالوانیزه
صنایع مفتولی
در دنیای ساخت و ساز، مفتول آرماتوربندی و مفتول گالوانیزه نقشی حیاتی و غیرقابل انکار دارند. این عناصر فلزی، با وجود اندازه نسبتاً کوچک خود، توانایی ایجاد تاثیر عظیمی در پایداری و مقاومت ساختمان ها را دارند. در این مقاله، ما به بررسی عمیق موضوع خرید مفتول آرماتوربندی و مفتول گالوانیزه خواهیم پرداخت، از اهمیت آن در پروژه های ساخت و ساز گرفته تا نکاتی که باید در نظر گرفته شود هنگام خرید آن.
 
سرطان سینه بدخیم قابل درمان است؟
تشخیص و درمان سرطان سینه
هم اکنون افرادی بسیار زیادی در جهان هستند که به سرطان سینه مبتلا شده اند، اما هنوز از وجود این بیماری در بدن خود آگاه نشده اند و نمی دانند که تشخیص به موقع این بیماری چه کمک بزرگی می تواند به آن ها بکند. در ادامه قصد داریم به منظور آگاهی هر چه بیشتر راجع به این بیماری، ابتدا راجع به روش های تشخیص آن پرداخته و سپس در مورد روش های درمانی که در حال حاضر برای سرطان سینه وجود دارند صحبت کنیم.
 
کوپلینگ چیست؟ معرفی انواع کوپلینگ و کاربردهای آن
کوپلینگ صنعتی
کوپلینگ، یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای انتقال قدرت و گشتاور است که در صنایع مختلف کاربرد دارد؛ این وسیله می‌تواند به حذف ناهمراستایی محوری و زاویه ای در شفت‌ها کمک کند.
 
راهنمای کامل طراحی ویلا از لوکس تا سنتی و مدرن
ساخت ویلا
طراحی و ساخت ویلا به عنوان یکی از چالش‌های جذاب و هیجان‌انگیز در صنعت معماری و ساختمانی، همواره توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
 
آیا در ایران می‌توان از نتفلیکس استفاده کرد؟
نتفلیکس در ایران
نتفلیکس یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال در دنیاست که مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به دنبال خود جذب کرده است. این پلتفرم بیشتر به دلیل محتوای فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد و سادگی استفاده‌ از آن برای بسیاری از کاربران جذابیت دارد. اما سؤالی که ممکن است برای بسیاری از کاربران در ایران پیش بیاید این است که آیا در ایران می‌توان از نتفلیکس استفاده کرد؟ در این مطلب به بررسی جواب این سؤال پرداخته‌ایم.
 
در مورد فیلتر هپا چه می دانید؟
تصفیه هوا
فیلترهای هپا یکی از تجهیزات بسیار مهم در دستگاه های تصفیه هوا هستند که توانایی جذب آلاینده های بسیار ریز را دارند. از این فیلترها به دلیل کارایی بالا در ساخت انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می شود. اکیاس فیلتر، یکی از معتبرترین مراجع ساخت و ارائه انواع فیلترها با کیفیت عالی و قیمت مناسب است. شما عزیزان می توانید فیلترهای هپا را در اندازه دلخواه خود به متخصصان ما سفارش دهید.
 
همه چیز درباره جراحی بسته دیسک گردن
گردن درد
دیسک گردن یکی از بیماری‌های بسیار عذاب آور است که زندگی فرد مبتلا به آن را به شدت مختل می‌کند. هنگامی که گردن درد غیر قابل تحمل شده و زندگی روزمره فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، باید به دنبال بهترین روش درمان باشید. جراحی بسته دیسک گردن هر چقدر هم که سخت باشد، باز هم بهترین راه حل برای درمان می‌باشد.
 
چاپ عکس
چاپ عکس از گوشی
در این مقاله، به بررسی ضرورت چاپ عکس، روش‌های چاپ عکس و همچنین قیمت‌ چاپ عکس از گوشی و هزینه چاپ عکس خواهیم پرداخت.
 
تفاوت رزین آنیونی، کاتیونی و میکس بد
انواع رزین
همه ما با آب با فرمول شیمیایی که ساخته شده از هیدروژن و اکسیژن است، آشنا هستیم. حال سوال این است که آیا در داخل این ماده مواد دیگری نیز به‌جز این دو عنصر وجود دارد؟ قطعا پاسخ مثبت است اما کدام ترکیب‌ها را شما می‌توانید نام ببرید.
 
خدمات چاپ و بسته بندی همچاپ
از طراحی تا چاپ
همچاپ با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت، طیف وسیعی از خدمات بسته بندی محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ را برای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. هدف از چاپ و بسته بندی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت برای رفع نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می باشد. مفتخریم اعلام کنیم که در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، الکترونیک و ... در زمینه بسته بندی و چاپ فعالیت داریم.
 
گرمای بی سابقه در تهران شروع شد. بهترین راه مقابله با گرمای تابستان چیست؟
چگونه درمقابل گرما طاقت بیاوریم؟
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد که دمای هوا در این هفته ی تهران به ۴۰ الی ۴۵ درجه میرسد. با شنیدن این خبر برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که چگونه میتوانیم با وجود این دما درمقابل گرما طاقت بیاوریم؟
 
با مراجعه به دکتر دست از درد کتف دست جلوگیری کنید
درمان درد دست
مهم است که در صورت بروز هرگونه درد شانه و بازوی راست یا چپ، به دکتر دست مراجعه کنید تا تشخیص دقیق و درمان مناسب انجام شود. همچنین، از فعالیت‌هایی که ممکن است علت درد شما باشند، خودداری کنید تا از وضعیت بدتر شدن مشکل جلوگیری شود.
 
خرید بدون واسطه لوازم یدکی تیگو ۷ و تیگو ۵ از واردکننده اصلی
لوازم یدکی ام وی ام
خرید قطعات و لوازم تیگو ۵ از واردکننده اصلی
 
بهترین لوله و اتصالات ساختمانی را از کجا بخریم؟
آبرودپایپ
آیا تا بحال مسئول خرید لوله برای سیستم لوله کشی منزل یا پروژه ساختمانی خود بوده اید؟ آیا می دانید انواع مختلف لوله چه کاربرد هایی دارند؟ انواع برند های معروف تولید لوله های فاضلابی، آشامیدنی و آبیاری را می شناسید؟
 
هنگام خرید نهال میوه آلبالو و گیلاس چه سوالاتی باید از فروشنده بپرسیم؟
موفقیت در باغداری
یکی از نکات مهمی که می­تواند به ما در موفقیت در باغداری کمک کند دریافت مشاوره و راهنمایی در این زمینه است، دریافت مشاوره و راهنمایی باید از ابتدای کاشت نهال صورت بگیرد و در تمام ساله­ای باغداری ادامه داشته باشد، این موضوع حتی برای کسانی که قصد کاشت یک نهال درخت میوه در حیاط منزل خود دارند نیز صادق است و اتفاقا اهمیت بیشتری نیز دارد.
 
تایید وجود فرازمینی ها از سوی دانشمندان/چرا مردم زندگی یوفاها را پی گیری می کنند؟
دلایل باور مردم به ناشناسان فضایی
در حالی که اغلب مردم به فرازمینی ها باور دارند،دانشمندان می گویند موجودات فضایی وجود دارند؛ ولی درباره موضوع بازدید آنها از کره زمین اختلاف نظر مطرح است.
 
افشای خبر جنجالی درباره فرازمینی ها/دولت آمریکا بشقاب پرنده دارد/ سرنشینان بشقاب‌پرنده‌ها انسان نیستند!
افسران ایالات متحده امروز در کنگره شهادت دادند
در نشست جنجالی شهادت افسران آمریکایی در کنگره آمریکا درباره وجود پدیده فرازمینی ها، گفته شد که دولت آمریکا بشقاب‌پرنده دارد و سرنشینان آنها انسان نیستند و سرعت مافوق صوت دارند.
 
شرکت سئو چیست؟ از شرکت سئو حرفه ای چه انتظاراتی داشته باشیم؟
سئو سایت
دقت کرده اید بعضی چیزها علامت یک چیز دیگر شده اند؟ برای مثال ساعت ۱۰:۱۰ را در اکثر ساعت فروشی ها دیده اید اما دلیل آن را می‌دانید؟ عده ای اعتقاد دارند از لحاظ روانشناسی ساعت ده و ده دقیقه شبیه یک لبخند است و حتی تحقیقی در این زمینه نیز انجام گرفته است که در آن، افرادی که در معرض ساعتی که روی ۱۰:۱۰ تنظیم شده است قرار می‌گیرند، میل بیشتری به خرید ساعت نسبت به زمانی که ساعت روی ۸:۲۰ تنظیم شده نشان می‌دهند.
 
درایو v20 همه کاره و جمع و جور
درایو v20 زیمنس
این درایو علاوه بر کنترل راه اندازی و توقف ایمن موتورها، امکان کنترل سرعت و گشتاور موتور را نیز فراهم می کند. به کمک این درایو می توانید کنترل کاملی روی عملکرد موتور داشته باشید. در ادامه توضیحات بیشتری در این باره بیان خواهم کرد.
 
آشنایی با راهکارهای ایجاد محتوای جذاب و مفید برای مخاطبان
استراتژی محتوا
ایجاد محتوای جذاب و مفید برای مخاطبان سایت و یا شبکه‌های اجتماعی متعلق به برند امری بسیار مهم است که می‌تواند باعث بهبود تجربه کاربری، افزایش ترافیک و جذب مخاطبان جدید شود. در ادامه، چند راهکار موثر برای ایجاد محتوای جذاب و مفید برای مخاطبان و همچنین نیازهای شما برای حفظ این جذابیت محتوایی را شرح داده‌ایم.
 
پی ال سی ۱۲۰۰ زیمنس، همه کاره و کارآمد
SIEMENS PLC
این plc برای استفاده در پروژه های کوچک تا متوسط طراحی شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این کنترل کننده صنعتی می پردازیم.
 
قطب نما چیست و چگونه کار میکند؟
ابزاری برای کشف!
قطب نما ابزاری جذاب است که از زمان های قدیم برای جهت یابی استفاده می شده است. این ابزاری است که جهت را نسبت به جهت های اصلی جغرافیایی یا نقاط قطب نما به شما نشان می دهد. این نقاط اصلی شمال، جنوب، شرق و غرب هستند. اما قطب نما چگونه کار می کند؟ چرا به نظر می رسد که سوزن همیشه به سمت شمال است؟ این مقاله به کارکرد درونی قطب نما، تاریخچه آن و کاربردهای مدرن آن امروز می پردازد.
 
ساخت پولی کش دستی در ۱۰ دقیقه
پولی کش دست ساز
پولی کش دست ساز وسیله ای است که در ساخت قطعات فلزی و صنعت فلزکاری کاربرد دارد که برای تولید پیچ‌های دستی یا روکش ها با قدرت زیاد استفاده می گردد. این ابزار با استفاده از قدرت ماشینی و انسانی، امکان تولید پیچ‌های فلزی با رزومه‌های گوناگون را فراهم می‌کند.
 
چرا مردان چاق بیشتر از زنان چاق در معرض مرگ هستند؟
خطرات اختلال پیچیده ای با نام چاقی
چاقی، یک اختلال پیچیده و عاملی برای افزایش خطر بسیاری از بیماری‌های مزمن و مرگ‌ومیر است؛ ولی چرا مردان بیش از زنان در معرض خطر بستری شدن و مرگ قرار دارند؟
 
۵ نکته جالب در مقایسه بنز و بی ام و
تعمیر Mercedes-Benz و BMW
هر دو بنز و بی‌ام‌و از فناوری‌های پیشرفته مانند صفحه‌نمایش لمسی، سیستم‌های هوش مصنوعی، کنترل‌های صوتی و دیگر امکانات را به خودروهایشان اضافه کرده‌اند. هر دو کمپانی اهمیت بالایی به ایمنی خودروهای خود می‌دهند و از فناوری‌های پیشرفته ایمنی مثل سیستم‌های تشخیص تصادف، کنترل پایداری و هوش مصنوعی برای افزایش ایمنی استفاده می‌کنند.
 
بهترین کود برای گلدهی گیاهان آپارتمانی
کود مناسب
بسیار مهم است که از کود مناسب برای گلدهی گیاهان آپارتمانی استفاده نمود تا بتوان پس از توقف رشد گیاه یا نیاز آن به افزایش میزان جوانه های گیاه نیز با بهره گیری از این کود به این امر پرداخت.چه بسا قصد داریم در ادامه نیز به بهترین کود برای گلدهی گیاهان آپارتمانی اشاره کنیم.
 
پنهان کاری درباره فرازمینی ها تمام شد
کنگره آمریکا اعلام کرد
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد پنهان کاری از مردم درباره وجود پدیده فرازمین و بشقاب پرنده را خاتمه می دهند و بر این اساس یک نشست عمومی درباره یوفوها(UFO) برگزار خواهد شد.
 
اینورتر اشنایدر بهتر است یا اینورتر LS ؟
کدام برند انتخاب بهتری برای خرید محسوب می شود؟
اینورتر دارای مدل های تکفاز و سه فاز است و برندهای مختلفی دارد. خرید این دستگاه با توجه به نیاز مصرف کننده ها انجام می شود و انتخاب بهترین برند اهمیت بالایی دارد. اشنایدر و LS دو مورد از بهترین برندهای سازنده انواع اینورتر هستند و با هم رقابت می کنند. البته این اینورتر اشنایدر است که در حال پیشتازی است و بخش زیادی از فروش بازار را در دست دارد. در این مقاله با بررسی مشخصات هر کدام از این دستگاه ها به شما می گوییم که اینورتر اشنایدر بهتر است یا LS و کدام برند انتخاب بهتری برای خرید محسوب می شود.
 
خبر تلخ دیگر از هوش مصنوعی/ربات جنسی جای همسرانتان را می گیرد!
تبعات نابودی زندگی انسانی به وسیله هوش مصنوعی
یک مدیر ارشد گوگل گفت ربات‌های جنسی هوش مصنوعی انسان را از شریک در رختخواب بی‌نیاز و عشق و رابطه را از نو طراحی و محرک‌های عاطفی را همراه با رابطه جنسی بازآفرینی می کنند!
 
۶ تفاوت اکسیژن طبی و صنعتی که باید بدانید!
کپسول اکسیژن
در این مطلب به اختصار تفاوت اکسیژن طبی و صنعتی را بیان خواهیم کرد.
 
معرفی انواع دستکش کار + کاربرد و ویژگی‌ها
دستکش ایمنی
در این مقاله انواع دستکش ایمنی از نظر کاربرد و ویژگی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
 
۶ ترفند شناسایی افراد با هوش هیجانی بالا، این افراد را سریعا شناسایی کنید!
توسعه هوش هیجانی
در ابتدا برای درک بهتر این مطلب و آشنایی با هوش هیجانی به تعریف آن می پردازیم. هوش هیجانی توانایی هدایت کردن وکنترل کردن احساسات تیره و منفی برای گرفتن نتایج مثبت است. این ویژگی یک توانایی و مهارت در محل کار است و به شما قدرت می دهد تا زندگی متعادل و بهتری داشته باشید. از طریق این مقاله می توانید ۶ ترفند شناسایی افراد با هوش هیجانی بالا را بخوانید و علاوه بر آن از طریق مطالعه آن، هوش هیجانی خود را توسعه دهید.
 
دوربین لامپی چیست و چه کاربردی دارد؟ (راهنمای خرید دوربین لامپی)
دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ که همان برق شهری ۲۲۰ ولت است تامین می کنند. اتصال دوربین های لامپی به صورت بی سیم و وایفای است و می توانند همانند یک دوربین مداربسته آی پی یا تحت شبکه عمل کنند. نحوه عملکرد دوربین لامپی به این صورت است که از طریق موبایل و با استفاده از نرم افزار مربوطه می توانید به آن وصل شوید.
 
خدمات درمانگاه تخصصی داخلی ظفرآریا
مرکز درمانی
در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را درمورد مراکز درمانی و خدماتی که ارائه می‌دهند در اختیار شما قرار دهیم.
 
اپلیکیشن های کاربردی برای انیمیشن سازی با گوشی
ساخت انیمیشن
در این مقاله به معرفی چند برنامه حرفه ای برای ساخت یا طراحی انیمیشن در گوشی های اندروید و آیفون خواهیم پرداخت.
 
آشنایی کامل با انواع قفل درب آپارتمان + معرفی بهترین آن
قفل هوشمند درب
اگر شما هم به دنبال شناخت انواع قفل درب آپارتمان و در نهایت پیداکردن بهترین قفل درب آپارتمان می‌باشید با ما در این مقاله هرماه باشید تا شما را با این دسته از محصولات بیشتر آشنا کنیم.
 
انواع درب اتوماتیک شیشه ‌ای بدون فریم
درب‌های اتوماتیک فریم‌لس
در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم ضمن آشنایی کامل شما با درب‌های اتوماتیک فریم‌لس، اطلاعاتی جزئی درمورد درب‌های اتوماتیک فریم‌دار هم در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!
 
عوارض عمل جراحی فیستول مقعدی چیست؟
جراحی مقعد
فیستول مقعدی یک تونل کوچک است که بین پوست اطراف مقعد در انتهای کانال آن که رکتوم بوده ایجاد می شود. بیماران معمولاً برای درمان فیستول مقعدی نیاز به جراحی دارند. عوارض عمل جراحی فیستول مقعدی می تواند شامل بی اختیاری در دفع و خونریزی یا حتی بازگشت بیماری باشد.
 
همه چیز در مورد گوگل دیسکاور
معرفی کامل گوگل دیسکاور
ما در این مقاله قصد داریم که ابتدا به معرفی کامل گوگل دیسکاور بپردازیم و بعد از آن سراغ راه‌های ورود به گوگل دیسکاور و اندازه‌گیری میزان ترافیک ورودی از آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.
 
فروش کولینگ تاور
برج خنک کننده
فروش کولینگ تاور
 
سایبان برقی و چتری
سایه خنک
سایبان، در واقع سقفی است که جلوی مغازه یا کافه رستوران شما نصب می شود و هم زیبایی بیشتری به محل کارتان می دهد و هم سایه خنک ایجاد شده توسط سایبان ، گوشه دنج و راحتی برای مشتریانتان خواهد بود.
 
انجام معاینه و چکاپ قلب در کلینیک قلب دکتر هومان
ضربان قلب طبیعی
قلب، عضوی عضلانی است که به منظور ارسال خون غنی از اکسیژن و مواد مغذی به بافت‌های بدن عمل می‌کند. با انقباض و انبساط عضلات قلب، خون از طریق رگ‌های خونی عبور می‌یابد. نبض، حس خونداری از حرکت خون از طریق رگ‌های خونی است و تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را نشان می‌دهد. در یک دوره ۷۰ ساله، قلب یک فرد به طور تقریبی بیش از ۲.۵ میلیارد بار ضربان دارد.
 
ویلچر برقی تاشو چه ویژگی هایی دارد؟
انواع ویلچر
ویلچرهای برقی تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند موردتوجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. جمع و جور بودن این ویلچرها و قابلیت تاشوندگی آنها باعث شده است تا گزینه ی مناسبی برای افرادی باشند که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. این افراد به راحتی می توانند بعد از استفاده از ویلچر، آن را جمع کنند و در گوشه ای از منزل قرار دهند. ویلچرهای برقی تاشو، وزن کمی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد.
 
مشاوره طراحی وب سایت در اصفهان
راه اندازی سایت
اگر یک کسب و کار راه اندازی کرده باشید، قطعا به اولین چیزی که برای موفقیت نیاز دارید، یک وب سایت است. وب سایت باعث دیده شدن بهتر کسب و کار شما خواهد شد، به همین خاطر طراحی وب سایت در اصفهان، تقاضای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در اصفهان است، اما باید در نظر داشت که برای شروع هر کاری نیاز به کمک گرفتن از مشاور است.
 
فواید کار با چرتکه چیست؟
یادگیری چرتکه
در این مقاله شما را با چرتکه، تاریخچه آن و روش های یادگیری این مهارت آشنا خواهیم کرد.
 
کاربردهای پارتیشن ثابت در تفکیک فضاها
یک دیوار جدا کننده
امروزه یکی از مواردی که در بسیاری از طراحی‌‌های داخلی مشاهده می‌شود، پارتیشن‌ها به خصوص پارتیشن‌های ثابت است. پارتیشن‌ها به مانند یک دیوار جدا کننده عمل می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی به وسیله آن یک فضا را به چندین قسمت دلخواه تبدیل کنید. در واقع با وجود پارتیشن‌های ثابت می‌توانید در مکان‌هایی مانند ادارات، خانه‌ها، واحدهایی مانند هتل‌ها، سالن‌ها و بسیاری از موارد دیگر در کنار زیبایی بخشی به دیزاین محیط، فضاهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید.
 
رابطه مصرف قهوه و استامینوفن با سلامتی
ایده های برای رهایی از بیماری ها
برخی مواد غذایی و داروها سبب بهبود سلامت می‌شوند و در مقابل برخی به آن آسیب می‌رسانند.
 
علت و درمان خونریزی زیاد در پریودی چیست؟
درد پریودی
خون ریزی زیاد در پریودی یکی از معضلات بزرگ خانم‌ها است که باعث آشفتگی آنها می‌شود. در زمان پریودی معمولا اکثر افراد مقداری خونریزی دارند که طبیعی است اما برخی افراد، خون بسیار زیادی از دست می‌دهند که باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا در مورد علت این خونریزی بیش‌ازحد، راه‌های درمان آن و همچنین معرفی بهترین دکتر‌های متخصص در این زمینه، صحبت کنیم.
 
شش مواد غذایی شگفت انگیز که برای کاهش وزن مناسب است
رژیم غذایی
وقتی افراد برای کاهش وزن تصمیم می‌گیرند ممکن است در ابتدا تعداد زیادی از مواد غذایی را از رژیم خود حذف کنند. با این حال، از آنجایی که بدن به انواع مواد مغذی احتیاج دارد این نوع رژیم غذایی می‌تواند برای بدن آسیب‌رسان باشد. از سوی دیگر، بهتر است غذاهایی نیز در رژیم غذایی گنجانده شوند که علاوه بر کنترل اشتهای شما، نیاز بدن شما را هم تامین کنند تا هم سلامت بمانید و هم نتیجه تلاش خود را مشاهده کنید. اگر در جستجوی مواد غذایی با این ویژگی‌ها باشید در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.
 
۱۰ ماده غذایی که خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهند
رژیم غذایی ویژه
آنچه می‌خورید می‌تواند به‌شدت بر بسیاری از ابعاد سلامتی شما از جمله خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان تاثیر بگذارد. علاوه بر این، مطالعات نشان داده‌اند احتمال ابتلا به سرطان به‌ویژه می‌تواند تحت تاثیر رژیم غذایی قرار بگیرد. بسیاری از غذاها دارای ترکیبات بسیار مفیدی هستند که می‌توانند به کاهش رشد سرطان کمک کنند. در ادامه با این غذاها آشنا می‌شوید.
 
۱۱ غذا و نوشیدنی که به طرز شگفت انگیزی قند بالایی دارند
افزایش قند در بدن
مصرف بیش‌ازحد قند می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی به سلامت شما آسیب برساند و شما را در معرض ابتلا به بیماری‌هایی مانند چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی قرار دهد. در حال حاضر، بسیاری از افراد سعی می‌کنند مصرف قند خود را به حداقل برسانند اما بسیاری از آن‌ها ممکن است مصرف شکر خود را کم تخمین بزنند. مهم‌ترین دلیل این موضوع این است که بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها حاوی قند پنهان هستند و موجب افزایش قند در بدن می‌شوند. در ادامه شما را با این غذاها و نوشیدنی‌ها آشنا می‌کنیم.
 
۴ غذای کم هزینه که خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهند
غذای سالم
بیماری قلبی مسئول تقریبا یک‌سوم مرگ‌ها در سراسر جهان است. این در حالی است که رژیم غذایی سالم نقشی بسیار مهم در سلامت قلبی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی دارد. در واقع، برخی غذاها می‌توانند به کاهش عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی از جمله فشار خون، تری‌گلیسیرید، کلسترول و التهاب بدن کمک کنند. بنابراین، اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید سلامت قلب خود را به حداکثر برسانید، مهم است با این غذاها آشنا شوید. در ادامه چند غذای کم‌هزینه را در این ارتباط معرفی می‌کنیم.
 
چگونگی حضور «جن» در جهان اطراف/انتشار تصاویر واقعی «موجودات غیرارگانیک» با دوربین ها+فیلم
درباره ماموریت موجوداتی که دیده نمی شوند
گفته شده جن یا «موجودات غیرارگانیک» گروهی از موجودات زنده هستند که با وجود نامرئی بودن دارای تفکر و احساس هستند و خلقت شان به هزار سال قبل از بشر باز می گردد، ولی اما باید دید حقیقت رازآلود این موجودات چیست؟
 
معرفی کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها
سیلیکات سدیم چیست؟
برای آشنایی بیشتر با اهمیت کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها این مقاله را مطالعه کنید.
 
انواع سیم برق خانگی و ساختمانی
خرید کابل و سیم برق
در ادامه قصد داریم نگاهی مفصل به چیستی و کاربردهای سیم برق داشته باشیم و تفاوت­های میان کابل برق و سیم برق را بررسی کنیم.
 
فایر دمپر چه کاری انجام می‌دهد؟
دمپرهای ضد حریق
دمپرهای ضد حریق یا همان فایر دمپر به نحوی طراحی شده‌‌اند تا زمانی که دمای اتاق به سطح آستانه تحمل آن‌ها رسید، فعال شوند. به عبارت ساده اگر دمای اتاق نزدیک به ۷۵ درجه افزایش پیدا کند، بخشی از این دمپرها که پیوند یا جک نام دارند ذوب شده و در نتیجه دریچه بسته می‌شود‌.
 
یک قاب گوشی خوب چه ویژگی هایی دارد + ۲۰ درصد تخفیف
انواع قاب گوشی موبایل
یک قاب گوشی خوب باید دارای مقاومت در برابر ضربه، ظاهر زیبا، قابلیت دسترسی به پورت‌ها و دکمه‌ها، مقاومت در برابر خط و خش، کیفیت ساخت بالا و قابلیت نصب و جداشدن آسان باشد. همچنین برای انتخاب یک قاب گوشی خوب، می‌توانید از تجربه کاربران قبلی و نظرات آن‌ها نیز بهره بگیرید.
 
آبکاری لوله و پروفیل
مقاوم کردن لوله و پروفیل
مصرف‌کنندگان لوله و پروفیل، نیازمند راهکارهایی برای مقاوم کردن آن‌ها دربرابر زنگ‌زدگی و خوردگی هستند. اگرچه چندین راهکار برای حل این مشکل وجود دارد، اما بهترین راهکار آبکاری لوله است. به‌طورکلی آبکاری به فرآیندی می‌گویند که طی آن یک لایه فلزی و نازک را بر سطح لوله یا پروفیل می‌کشند. در برخی مواقع این لایه نازک تنها از یک نوع فلز تشکیل می‌شود و گاهی اوقات ترکیب چند فلز برای ایجاد این لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
بررسی اجزای چیلر تراکمی تهویه مطبوع و صنعتی
چیلر سفارشی
اگر شما در صنعت ساختمانی و یا صنایع دیگری که برای تولید نیاز به آب خنک دارید، فعال هستید، حتماً با مفهوم چیلر آشنا هستید. چیلرها به عنوان دستگاه‌های تهویه مطبوع و تولید آب خنک برای سیستم‌های تهویه مطبوع در ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و غیره استفاده می‌شوند و همچنین کاربرد های فراوانی در صنایع تولیدی مختلف دارند.
 
مقایسه چیلر تراکمی و جذبی | کدام یک انتخاب مناسب تری است؟
انتخاب چیلر
از مهمترین چالش ها در صنعت تهویه مطبوع و سیستم های سرمایش، انتخاب چیلر جذبی یا چیلر تراکمی است. بر همگان واضح است که هر دو نوع دستگاه خنک کننده، دارای مزایای و معایب بی شماری هستند و براساس ویژگی های پروژه می توان به این نتیجه رسید که کدامیک از این دستگاه ها، اولویت بیشتری در انتخاب نهایی را دارا است.
 
آتلیه های عکاسی در عصر دیجیتال
تصاویر زیبا و جذاب‌
استفاده از تکنولوژی در عکاسی، آتلیه‌های عکاسی را به یک سطح جدید از کیفیت، سرعت و امکانات رسانده است. این تغییرات، تجربه‌ی عکاسی را برای عکاسان و مشتریان بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود تا تصاویر زیبا و جذاب‌تری ایجاد شود.
 
با دکتر ارتوپد بهترین مشاور برای درمان تخصصی بیماری‌های زانوی خود را پیدا کنید
علت زانو درد
در جامعه مدرن امروزی، درد زانو یکی از رایج‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌ها به شمار می‌رود که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن تغییر در سبک زندگی افراد و کم تحرکی در آن‌ها می‌باشد. در این رپورتاژ، علت زانو درد و بهترین قرص برای زانو درد می‌پردازیم.
 
اصلی ترین نشانه‌های پیری زودرس
وضعیت سن بیولوژیک خود را بدانید
نشانه هایی در بدن افشاگر وضعیت سن بیولوژیک و روند پیری در اندام های شما است که با دانستن آنها آن باید سبک زندگی خود را تغییر دهید.
 
تشخیص و ریشه یابی علت درد زیریغل با کلینیک ارتوپدی دکتر دست
درد زیربغل چپ نشانه چیست؟
درد زیربغل چپ نشانه چیست؟ در ادامه با دکتر دست، برخی از علل رایج درد زیربغل سمت چپ را بررسی می‌کند;
 
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۵ ۳ ۴ ۵ بعدی »