صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۴
کد خبر: 10016
گزارشگر: 213
۶۲۲
۰
۰
۳
تیراندازی به نیروهای نظامی در دو شهر کشور

«جزییات» حمله مسلحانه به ماموران نیروی انتظامی در تهران و سیستان و بلوچستان+تصاویر

«جزییات» حمله مسلحانه به ماموران نیروی انتظامی در تهران و سیستان و بلوچستان+تصاویر
هم‌زمان با اعلام خبر کشته شدن یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان در پی حمله مسلحانه، خبر زخمی شدن دو مامور دیگر در پی تیراندازی مقابل ساختمان بنیاد شهید تهران نیز تایید شد.

به گزارش آسیانیوز، هم‌زمان با انتشار خبر کشته شدن یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان در پی یک حمله مسلحانه، رسانه‌های ایران روز شنبه، هفتم خرداد از زخمی شدن دو مامور دیگر در پی تیراندازی مقابل ساختمان بنیاد شهید در تهران خبر داده‌اند.

خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرده است که حمله روز شنبه در تهران هم‌زمان با «تجمع تعدادی از افراد» مقابل ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی تهران صورت گرفته و یک نفر با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است.

«جزییات» حمله به ماموران نیروی انتظامی در تهران و سیستان و بلوچستان+تصاویر

بر اساس این گزارش در این حادثه دو نفر از ماموران پلیس بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. برخی منابع خبری از جمله خبرگزاری برنا از زخمی شدن یک عابر نیز در پی این تیراندازی خبر داده است.

بر اساس گزارش‌ها، فردی که اقدام به تیراندازی کرده، بازداشت شده است، اما درباره تجمع امروز مقابل ساختمان بنیاد شهید و انگیزه‌های فرد ضارب تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.

در ماه‌های گذشته، مجروحان جنگ هشت ساله ایران و عراق و خانواده‌های جان‌باختگان این جنگ بارها در مقابل ساختمان بنیاد شهید در تهران تجمع اعتراضی برگزاری کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود به‌ویژه وضعیت معیشت‌شان شده‌اند.

«جزییات» حمله به ماموران نیروی انتظامی در تهران و سیستان و بلوچستان+تصاویر

در همین حال رسانه‌های ایران از کشته شدن یک مامور انتظامی در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با شلیک افراد مسلح در شامگاه جمعه، ششم خرداد خبر داده‌اند.

احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هویت مامور کشته‌شده را «عباس راه‌انجام» اعلام کرده و گفته است که خودروی او در حالی که خانواده او نیز همراهش بوده‌اند با سلاح «کلاشینکف» مورد اصابت افراد مسلح قرار گرفته و در جریان این حمله، همسر آقای راه‌انجام نیز مجروح شده است.

بر اساس اعلام طاهری، افراد مسلح پس از این حمله متواری شده‌اند.

همچنین همشهری آنلاین نوشت به گفته پلیس  در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده است که در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند./

https://www.asianews.ir/u/6sg
اخبار مرتبط
کانال ۱۳ اسرائیل: سرهنگ کشته‌شده نیروی قدس، مسئول طرح ترور کنسول اسرائیل در استانبول بود!
عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان درباره حادثه اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر گفت که در حادثه اخیر گروگانگیری رخ نداده است.
جیم ریش، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا مدعی شد: دستگیری شهروندان اروپایی در ایران، آخرین میخ بر تابوت برجام است.
برخورد شش موشک به یک پالایشگاه در شهر اربیل در جنوب عراق به آتش گرفتن یکی از مخازن اصلی این پالایشگاه منجر شد؛ این در حالی است که مصطفی الکاظمی این حمله را محکوم کرد.
وقوع دو انفجار جداگانه در شهر مزار شریف افغانستان باعث کشته شدن ۹ نفر شد.
به دنبال حمله به سه طلبه در صحن حرم رضوی، مقام‌های رسمی کشور گروه‌های «تکفیری» را عامل این حمله معرفی کردند و اظهارات محمدباقر قالیباف نیز حاکی از آن است که ضارب ملیت افغان دارد؛ همچنین هویت این ضارب را یک خبرگزاری، فردی ۲۱ ساله به نام «عبداللطیف مرادی» اعلام کرده است.
اهالی محله ناصر خسرو اهواز روایت های تکان دهنده ای درباره زندگی و قتل مونا(غزل) حیدری بیان کرده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید