صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
کد خبر: 10029
گزارشگر: 306
۴۴۲
۰
۰
۱
در نشست شورای هماهنگی‌ روابط‌ عمومی‌های استان

از رییس سابق حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تجلیل شد

از رییس سابق حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تجلیل شد
یزد - در دومین نشست شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان از سوی هیات رییسه این شورا به پاس خدمات و زحمات چندساله دکتر مسعود طوفان رییس سابق حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درعرصه روابط عمومی و ارتباطات با اهداء لوح سپاسی تقدیر شد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان، در دومین نشست شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان که صبح روز گذشته با حضور استاندار یزد و جمعی از مدیران روابط عمومی های استان در تالار شهید منتظرقائم استانداری برگزار شد، از زحمات و خدمات دکتر مسعود طوفان در حوزه روابط عمومی و ارتباطات تجلیل و قدردانی شد.
رییس اسبق حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست با تاکید بر سازمان محور بودن حوزه روابط عمومی، گفت: وظیفه خطیر روابط عمومی ها دروازبانی اطلاعات است که باید به خوبی انجام شود.
دکتر طوفان به دیدگاه جهان بینی روابط عمومی ها اشاره کرد و بیان داشت: دیدگاه جهان بینی در این عرصه به فعالان این حوزه کمک می کند تا مسیر خود را به درستی انتخاب کنند.
وی از دیدگاه مذهبی نیز درخصوص این حرفه اظهار داشت: روابط عمومی باید رو به خدا داشته باشند و آن به این معناست که نباید رو به قدرت و فرد باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید منافع واقعی جامعه و سازمان را به درستی تشخیص داده و هدایت کند، افزود: روابط عمومی ها باید امور مربوط به خود را در اسرع وقت و به درستی انجام دهند.
وی بر استفاده از تمامی پتانسیل های این حوزه تاکید کرد و اذعان داشت: روابط عمومی ها باید ملجاء و پناهگاهی برای حل مشکلات، نواقص و نارسایی هایی که در جامعه وجود دارد، باشند.
به عقیده وی، یکی از خطرهای بزرگی که روابط عمومی ها را تهدید می کند شخصیت و قدرت محوری بوده که این حوزه را از رسالت های خود دور خواهد ساخت.

سید محمد جواد عرفانفر

از رییس سابق حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تجلیل شدیزد,  دکتر مسعود طوفان

 

https://www.asianews.ir/u/6ss
اخبار مرتبط
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست بررسی مسایل و مشکلات اجرای پروژه کمک به آب رسانی شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد که ظهر روز گذشته در تالار اندیشه این سازمان برگزار شد، بر فوریت و اهمیت آب رسانی به این ناحیه تاکید کرد و خواستار مطالعه نحوه اجرا و تامین آب شرب آن محل از سوی مشاور شرکت آب و فاضلاب استان شد
یزد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جمع خبرنگاران با بیان این که این مصوبات مربوط به ۳۶ دستگاه اجرایی است، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این مصوبات را قریب به ۸۰ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این اعتبار طی سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به استان تخصیص خواهد یافت که خوشبختانه اولین مرحله آن به فاصله بسیار اندکی از سفر رئیس جمهوری به استان ابلاغ شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید