صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 10044
گزارشگر: 2
۵۳۰
۰
۰
۴
چسب کاشی و چسب سرامیک

قیمت چسب پرسلان

قیمت چسب پرسلان
چسب مناسب برای کاشی و سرامیک پرسلان را می شناسید؟ آیا می دانید می توانید انواع چسب را از مراکز معتبر در تهران خرید کنید؟ چسب پرسلان یکی از محصولات پر فروش و مورد نیاز در صنعت ساختمان است که می توانید از آن استفاده خوبی داشته باشید.

ملاتینو فروشنده انواع چسب کاشی وچسب سرامیک پرسلان و چسب سنگ اسلب میباشد.وروزانه موجودی قیمت به روز محصولات خود را به صورت لیست قیمت ارائه میدهد .
در نظر داشته باشید که کارخانه بن ملات محصولات پودری تک جزئی را تحت تکنولوژی لاهتی فنلاند تولید میکند .
این محصولات پودری در ده گروه دسته بندی می‌شوند :

۱- گروت صنعتی

۲- ملات ترمیمی سازه ای

۳- ملات آماده بنایی

۴- چسب بلوک

۵- ملات آستر و زبره

۶- نمای پلیمری رنگی

۷- مارموریت و ماستیک درزبندی پنل های سیمانی، آکواپنل، فایبرسمنت

۸- انواع چسب کاشی، سرامیک، پرسلان، استخری، اسلب

۹- پودر بندکشی آنتی باکتریال

۱۰ عایق رطوبتی پلیمری(دو جزئی) هستند .

 

قیمت چسب پودری پرسلان

 

در قیمت گذاری چسب پرسلان مشخصاتی مثل قدرت چسبندگی ، وزن بسته بندی ، رنگ پودری چسب، نیروی کششی چسب ، ضد آب بودن ، مناسب محیط بیرونی بودن ، قدرت جذب آب و مدل برند تاثیر گذار است .

 

قیمت چسب سرامیک پرسلان

 

چسب مناسب برای کاشی و سرامیک پرسلان را می دانید؟ آیا می دانید می توانید انواع چسب را از مراکز معتبر در تهران خرید کنید؟ چسب پرسلان یکی از محصولات پر فروش و مورد نیاز در صنعت ساختمان است که می توانید از آن استفاده خوبی داشته باشید.
یکی از برندهای معروف ملاتینو است که کیفیت فوق العاده خوبی دارد و قیمت مناسبی این ماده دارا است. شما می توانید به راحتی از این چسب برای نصب پرسلان استفاده نمایید و مناسب ترین چسب برای انجام این کار چسب پودری پرسلان است که کیفیت فوق العاده خوبی دارد.

 

قیمت چسب پودری پرسلان

 

چسب پرسلان که در دو مدل TL305 , TL315 تولید میشود . این دو چسب پرسلان هم از نظر کارایی و ویژگی دقیقا مثل هم هستند تنها تفاوتشان در رنگ پودری ان هاست که به رنگ سفید و خاکستری موجود میباشد .

و اما ویژگی و موارد استفاده این مدل چسب پرسلان که روی قیمت تاثیر گذار است .
این مدل از چسب کاشی پرسلان که برای چسباندن انواع سرامیک و سنگ و کاشی پرسلان تا ابعاد ۱۲۰ سانتی متر کاربرد دارد . یعنی تمام انواع کاشی ، سرامیک ، سنگ ، کاشی و سرامیک لعابدار و تا سایز ۱۲۰ سانتی متر پشتیبانی میکند . حتی نکته مهم تر این که برای سطوح گچی هم استفاده میشود . یا سطوحی مثل خود کاشی و سرامیک که آب پذیر نیستند . میتوان از این چسب استفاده کرد .

قیمت چسب پرسلان ملاتینو

چسب پرسلان

 

چسب کاشی و سرامیک پودری قدرت چسبندگی بالایی را دارا میباشد .
اجرای چسب کاشی بسیار ساده میباشد .
چسب کاشی در اقسام و ترکیبات مختلف وجود دارد و در نتیجه با هر نوع مصالح ساختمانی سازگار است .
با استفاده از چسب کاشی و سرامیک ویژه میتوان سایزهای مختلف کاشی، سرامیک، سنگ را چسباند .
چسب کاشی دوستدار محیط زیست میباشد .
اجرای چسب کاشی تنها یک مرحله دارد و آن هم مخلوط کردن آن با آب در سطل است .
سرما و یخ زدگی از محکم بودن و میزان چسبندگی چسب کاشی کم نمیکند .
مقاوت بالای چسب کاشی در مقابله با رطوبت بسیار بالا است . و به همین دلیل برای استفاده در مناطق بارانی و قسمت هایی از ساختمان که همیشه در تماس با رطوبت هستند، بهترین گزینه می باشد.
چسب کاشی از ترک خوردگی مصون میباشد و باعث بالا رفتن استحکام سازه میشود . که این موضوع باعث شده که انعطاف پذیری چسب کاشی افزایش پیدا کند .
چسب کاشی گاز سمی یا مواد شیمیایی تولید نمی کند.

چسب ضد آب

چسب پرسلان پلاس

 

مواد تشکیل دهنده چسب پرسلان پلاس ملاتینو عبارت است از : سیمان پرتلند خاکستری یا سفید ،سنگدانه آهک دانه بندی شده با بزرگترین اندازه ۰/۶ میلیمتر و همچنین مواد افزودنی جهت حفظ آب ، افزایش چسبندگی ، بهبود خواص و کاهش لغزندگی همچنین نحوه استفاده این چسب به این شکل است که میتوانید محتویات پاکت چسب را به تدریج با ۵/۵ الی ۶/۵ لیترآب در یک مخلوط کن به هم زده تا خمیر یکنواخت به دست آید . ۱۰ دقیقه صبر کنید ودوباره به مدت کوتاهی ۱۵ ثانیه به هم بزنید . زمان استفاده از چسب تولید شده ۲ الی ۴ ساعت با توجه به درجه حرارت محیط است .یک ماله لایه ای از چسب آماده شده را روی سطح زیر کار تمیز و عاری از گرد و خاک و مواد روغنی اجرا کنید . وسپس با ماله کنگره دار ضخامت لایه را یکسان و شیار دار نمایید . سپس کاشی را با فشار کم و حرکت دورانی روی لایه چسب نصب نمایید . برای کاشی های با ابعاد بزرگتر از ۴۰ سانتی متر علاوه بر اجرای لایه زیر کار بایستی قبل از نصب پشت کاشی به یک لایه نازک چسب (در حدود ۲ میلی متر) اندود گردد .
حداکثر زمان نصب کاشی پس از اجرای لایه ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است . اجرای بندکشی یک روز بعد از کاشی کاری دیوار و ۲ الی ۳ روز پس از کاشی کاری کف صورت پذیرد.

چسب استخری

چسب پرسلان قیمت

 

چسب پرسلان نوعی چسب مخصوص کاشی و سرامیک است که جایگزین مناسبی برای ملات های سنتی می باشد، پرسلان از قدرت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده که بر پایه سیمان- سنگدانه های خاص و دیگر مواد افزودنی و رزین ها ساخته و تولید می شود که همین موضوع از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این چسب است.
هنگام مراجعه به مراکز آنلاین یا فیزیکی فروش چسب پرسلان، فراموش نکنید که از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالای آن در برابر رسوب و فرسودگی اشاره کرد و در ترکیبات آن از نوعی مواد با کیفیت استفاده شده که برای کاشی کاری و نماکاری فضای بیرون نیز کاربرد دارد.
همانطور که می دانید، این ماده برای موارد متعددی در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد که از این رو توصیه می کنیم در صورتی که قصد بازسازی و یا ساخت و ساز ساختمان را دارید، حتما با خرید این چسب نوین و کاربردی آن را جایگزین روش های سنتی و قدیمی کنید و از مزایای بارز آن بهره مند شوید.
لازم است بدانید چسب خارجی نیز به ایران وارد می شود و از نظر کیفیت و میزان گیرش تفاوت چندانی با برندهای استاندارد ایرانی ندارد؛ در واقع شما بایستی در زمان خرید این محصول شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید را در نظر گرفته و براساس آن محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و ما به عنوان تولید کننده، مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
قیمت چسب پرسلان خارجی نیز براساس درجه کیفی آن تعیین می شود و همانند برندهای ایرانی قابل استفاده برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. همچنین مهم ترین مزایای آن به شرح ذیل است:
برخورداری از انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی بالا برای مدت زمان های طولانی
مناسب برای نصب انواع کاشی و سرامیک در دکوراسیون های داخلی و نمای خارجی ساختمان
برخورداری از خاصیت ضد آب بودن
عدم نیاز به مرطوب سازی بستر در زمان استفاده و قابلیت نگهداری رطوبت
استحکام بسیار بالا و درصد لغزش در آن بسیار کم اعلام شده است
گزینه ای مناسب برای سرامیک هایی که قدرت جذب آب در آن ها بسیار پایین است.

 

خرید چسب بلوک هبلکس

 

کاربران ملاتینو توجه کنید که ملاتینو علاوه بر فروش چسب پرسلان و چسب سنگ اسلب ، چسب بلوک aac هم به فروش میرساند . از ویژگی های این چسب میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

۱- مفاصل نازک:
فقط ۳-۴ میلی متر چسب برای اتصال بلوک های AAC در مقایسه با ملات ماسه سیمان که اتصالات ملات ۸-۱۲ میلی متر را می گیرد، کافی است. از این رو مواد اتصال ۷۵٪ کاهش می یابد.

۲- مواد کمتر مورد نیاز:
در مقایسه با ملات سیمان، حجم کمتری از چسب مصرفی برای همان دیوار وجود دارد. بنابراین، مواد کمتری برای اتصال بلوک های AAC مورد نیاز است. همچنین اتصالات در مورد چسب بلوک AAC نازک هستند. این امر منجر به کاهش فضای ذخیره سازی مواد، کاهش نیروی کار و همچنین کاهش هزینه حمل و نقل می شود.

۳- ساخت و ساز سریع:
چسب بلوک AAC یک ماده مخلوط آماده است و برای استفاده فقط باید آب به آن اضافه شود. در حالی که در مورد ملات ماسه سیمان، مواد اولیه باید به درستی تناسب داشته باشند و سپس با دقت مخلوط شوند تا خمیر به دست آید که زمان بر است.

۴- صرفه جویی در مصرف آب:
چسب ها به گونه ای فرموله شده اند که خود به خود خشک شوند. برای پخت چسب نیازی به آب نیست و از این رو به صرفه جویی در مصرف آب و همچنين هزینه کمک می کنند.

۵- تمیزی در ساخت:
در مورد ملات معمولی به دلیل اختلاط در محل و عمل آوری، تمیزی محل حفظ نمی شود. در حالی که چسب بلوک AAC به صورت پیش مخلوط می آید و فقط باید با آب مخلوط شود. به همین دلیل و ماهیت خود درمان شوندگی آن، تمیزی ساخت حفظ می شود.

۶- حداقل زمان فرآیند:
از آنجایی که قرار نیست عمل آوری انجام شود، دیوار بنایی تنها در ۲۴ ساعت آماده می شود. در حالی که در مورد ملات ماسه سیمان عمل آوری به مدت ۷ روز انجام می شود.

۷- مواد خشک در طول سال در دسترس است:
چسب بلوک AAC به صورت خشک در طول سال موجود است که ممکن است در مورد ملات نباشد. گاهی اوقات ماسه مرطوب موجود است که باید خشک شود و سپس استفاده شود. این امر منجر به افزایش هزینه ملات می شود.

۸- اتلاف کمتر:
ملات سیمان ۲۰ تا ۳۰ درصد ضایعات در طول استفاده را به خود اختصاص می دهد. در حالی که ضایعات ناچیز چسب بلوک AAC وجود دارد یا وجود ندارد.

۹- عایق حرارتی:
چسب بلوک AAC به طور ویژه برای مطابقت با خاصیت عایق حرارتی بلوک های AAC فرموله شده است. از این رو، کل بنایی به عنوان یک مانع حرارتی عمل می کند که در مورد ملات سیمان نیست.

۱۰- کنترل کیفیت:
از آنجایی که چسب ها در کارخانه ها تحت شرایط کنترل شده تولید می شوند، اقدامات کنترل کیفیت را می توان به طور موثر رعایت کرد و محصول نهایی کیفیت برتری دارد. ملات سیمان در محل تهیه می شود و گاهی اوقات حفظ کیفیت ملات با توجه به اینکه در محل آماده می شود دشوار است. هنگامی که ملات در محل آماده می شود، مواد اولیه را نمی توان از نظر کیفیت بررسی کرد. سازندگان مواد اولیه را آزمایش کرده و سپس از آنها در ساخت چسب ها استفاده می کنند.

https://www.asianews.ir/u/6ua
اخبار مرتبط
یکی از اصلی‌ترین تغییرات در فضای داخلی منزل که می‌تواند روی حال و هوای کلیِ دکوراسیون خانه نیز اثر زیادی داشته باشد عوض کردن پوشش کف است. پوشش کف اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند هماهنگی خاصی با مبلمان و نورپردازی خانه پیدا کند و محیطی گرم و دوست‌داشتنی را برایتان به ارمغان بیاورد. اما مانند سایر موارد برای انتخاب نوع کف‌پوش گزینه‌های متفاوتی پیش روی شماست. اگر کف‌پوش مناسب خودتان را انتخاب نکنید ممکن است خیلی زود از تغییر دکوراسیونتان سرخورده شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید