صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۸
کد خبر: 10045
گزارشگر: 213
۷۹۷
۱
۰
۲
بنا به گفته شاهدان محلی

رئیس بنیاد شهید با «داس» به زن کلاردشتی حمله کرد!

رئیس بنیاد شهید با «داس» به زن کلاردشتی حمله کرد!
بنا به گفته شاهدان محلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت به یک زن با داس حمله کرده است.

به گزارش آسیانیوز، بنا به گفته شاهدان محلی محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت و از اهالی روستای پیمبور کلاردشت در روزهای تعطیل اقدام به مسافرکشی در جاده جنگلی محلی که مورد توجه گردشگران است می‌کند که با ورود یکی از افراد برای مسافرکشی، این موضوع سبب درگیری و ضرب و جرح می‌شود.

بنا به گفته شاهدان محلی محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت و از اهالی روستای پیمبور کلاردشت در روزهای تعطیل اقدام به مسافرکشی در جاده جنگلی محلی که مورد توجه گردشگران است می‌کند که با ورود یکی از افراد برای مسافرکشی، این موضوع سبب درگیری و ضرب و جرح می‌شود.

به گفته شاهدان محلی یک زن و شوهر نیز در این مسیر اقدام به مسافرکشی می‌کنند که این مسئله با واکنش ضارب آقای محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت روبرو می‌شود.

در این درگیری خانمی که با داس مصدوم شده بود برای درمان به بیمارستان اعزام می شود. تحقیقات نشان می‌دهد درگیری فامیلی در روستای پیمبور کلاردشت رخ داد که باعث ضرب و شتم و مجروح شدن یک زن و شوهر شد.

در این دعوا شخص ضارب و پسرش با داس سر و دست این زن و شوهر را مجروح و آنها را راهی بیمارستان کرده بودند که شخص ضارب با حضور نیروی انتظامی بازداشت و به کلانتری تحویل شد.

بنا به اظهارات شخص ضارب این درگیری در اثر اختلافات قدیمی بر سر ساخت مسجد این روستا بود که خانواده مضروب با تشکیل پرونده‌های مختلف و همچنین ورود به زمین شخصی وی در صدد بدنامی طهماسبی رییس بنیاد شهید کلاردشت هستند که این امر باعث عصبانیت وی شده و این درگیری انجام پذیرفته است.


در این روستا ۱۴ خانوار زندگی می‌کنند که به علت اختلافات محلی و فامیلی اقدام به ساخت دو مسجد بزرگ کردند که درگیری‌های لفظی زیادی بر سر ساخت این بناها انجام گرفت، اما همچنان این اختلافات ادامه دارد. با وقوع رویداد این مدیرکل بنیاد شهید مازندران نیز به منطقه مراجعه کرده است./

رکنا
https://www.asianews.ir/u/6t7
اخبار مرتبط
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان درباره حادثه اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر گفت که در حادثه اخیر گروگانگیری رخ نداده است.
دومین روحانی که در صحن حرم رضوی چاقو خورده بود، امروز درگذشت؛ این در حالی است که سخنگوی طالبان گفت این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
0

۱. محمد طهماسبی فقط در روزهای تعطیل مسافرکشی نمیکرد! بلکه در روزها و ساعات اداری هم این کار را میکرد!! ۲. او با وجود مخالفت منابع طبیعی، به گرداندن مسافر با خودرو در مناطق ممنوعه، اقدام کرده و بارها مورد بازخواست این اداره قرار گرفته بود ۳. زیور مهدیان از تورگردان با سابقه و مورد اعتماد گردشگران است و محمد طهماسبی با ورود به عرصه ای که در آن تجربه و تخصصی ندارد باعث اخلال در جذب گردشگر در این روستا شده است ۴. فحاشی رکیک و توهین به ناموس و تهدید به قتل از عباراتی است که محمد طهماسبی در خلال درگیری به زیور مهدیان و رضا دلفانی در حضور فرزندشان گفته و عفت عمومی فضای این روستای شهید پرور را زیر سوال میبرد! ۵.علت جرات محمد طهماسبی به توهین و تهدید و تهمت و افترا به مضروبان(زیور و رضا) اتکاء او به دو قاضی در خانواده اش میباشد و این مسئله را صراحتا به زبان میاورد! (برادرش صادق و دامادش -امینی) ۶. محمد طهماسبی پیش از درگیری با زیور و رضا نیز از قبل جلوی مسجد بصیرت با عده ای دیگر درگیر شده بود و پس از آن هم در جنگل با عده ای دیگر(!!!) و درگیری او با زیور و رضا درگیری سوم او در آن روز بوده ا


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید