صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۵
کد خبر: 10060
گزارشگر: 306
۳۸۲
۰
۰
۱

رویکرد برنامه های هفته قوه قضاییه،مردمی و امید آفرین باشد

رویکرد برنامه های هفته قوه قضاییه،مردمی و امید آفرین باشد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت:‌ هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای ارتباط بیشتر با مردم است و باید از آن برای امید آفرینی استفاده شود
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان یزد، اظهار داشت:‌ رسالت امروز همه مدیران و مسئولان، حضور فعالانه و اثر بخش در جهاد تبیین است که باید با استفاده از  ظرفیت روابط عمومی و ابزار رسانه، محقق گردد.
وی تصریح کرد: هفته قوه قضاییه که فرصتی برای ادای دین به شهید بهشتی، به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی است باید خدمات دستگاه های مرتبط و اقدامات مهم و اثر گذار یک سال گذشته به سمع و نظر مردم برسد.
این مقام قضایی، بر اجتناب از پمپاژ مسائل منفی تأکید کرد و بیان داشت:‌در زمانی که دشمن با اخبار واهی و جهت دهی برخی مسائل به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در مردم است نباید انتشار آمار و  اقدامات مجموعه بدون تحلیل و به گونه ای صورت گیرد که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.
وی به افزایش امید و اعتماد مردم به قوه قضاییه اشاره کرد و ابراز داشت: با اقدامات خوب قوه قضاییه در سنوات اخیر، اعتماد و بارقه امید مردم به این قوه افزایش یافته است که این موضوع باعث افتخار همه کارگزاران در این مجموعه است.
رئیس کل دادگستری استان یزد، حضور در میدان عمل و اثر گذاری قوه قضاییه در تحقق شعار سال را مایه مباهات ذکر کرد و گفت: در سالهایی که عناوین سال با موضوعات اقتصادی، اشتغال آفرینی و  تولید، گره خورده است، قوه قضاییه با تشکیل مستمر جلسات ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بازدید از کارخانه ها و ارتباط مضاعف با صاحبان حِرف و صنایع، تا آنجا که امکان داشته در میدان عمل بوده و  سعی در گره گشایی و کمک به سرداران جبهه جنگ اقتصادی را داشته است.
وی با اشاره به جراحی اقتصادی صورت گرفته در دولت سیزدهم، گفت:‌ یک جراحی ضروری در اقتصاد این کشور با توجه به شرایط روز و جهان نیاز بوده که دولت سیزدهم آن را انجام داده است و حال همه باید در اجرای سیاست های در نظر گرفته شده متحد و منسجم انجام وظیفه نمایند.
دهشیری، دشمن شناسی را ضرورت امروز جامعه دانست و اظهار داشت: در جنگ سخت، هر منطقه ای را که دشمن بیشتر زیر آتش حملات خود قرار می داد، نشان از اهمیت و استراتژیک بودن آن داشت و حال این موضوع در جنگ نرم ادارکی و ترکیبی نیز صدق می کند، چراکه دشمنان و بدخواهان این کشور و کفتارهای رسانه ای که فهمیدند این جراحی اقتصادی به نفع این مردم و نظام است با موج سواری بر روی برخی حواشی به دنبال مقاصد شوم خویش و نا امید کردن مردم می باشند.
شایان ذکر است در این نشست، مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی به تبیین برنامه های مد نظر خویش در هفته قوه قضاییه پرداختند.

سید محمد جواد عرفانفر

رویکرد برنامه های هفته قوه قضاییه،مردمی و امید آفرین باشد , غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان

 

https://www.asianews.ir/u/6tk
اخبار مرتبط
یزد - مهران فاطمی استاندار مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمداهدا نمود
یزد - با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور از برگزیدگان پویش نفس تازه تقدیر شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید