صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۲
کد خبر: 10070
گزارشگر: 213
۶۲۸
۰
۰
۳
امروز 9 خرداد

افشاگری در انتشار اسامی ساختمان های پرخطر تهران/عدم اعلام بناهای غیرمجاز در زمان شهردار وقت

افشاگری در انتشار اسامی ساختمان های پرخطر تهران/عدم اعلام بناهای غیرمجاز در زمان شهردار وقت
لیست ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، صبح شنبه لیست ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران منتشر شده است که آن را در زیر می‌بینید:

افشاگری در انتشار اسامی ساختمان های پرخطر تهران

 

افشاگری در انتشار اسامی ساختمان های پرخطر تهران

 

افشاگری در انتشار اسامی ساختمان های پرخطر تهران

 

این گزارشی است که شورای شهر پنجم از آتش نشانی می‌گیرد و شهرداری وقت را ملزم می‌کند که آن را در سامانه‌ی شفافیت منتشر کند و با مالکانش به نوعی برخورد شود. اما پیروز حناچی، شهردار وقت تهران، به خواست برخی نهادها که انتشار آن را مصلحت نمی‌دانستند تمکین می‌کند.

به نقل از انصاف نیوز، تمکین او در حالی بود که لیست این ساختمان‌ها نه طبقه بندی خاصی دارد و از سوی دیگر انتشار آن، مصوبه‌ی شورای شهر را هم داشت./

https://www.asianews.ir/u/6tw
اخبار مرتبط
وزیر کشور امروز با اذعان به تخلفات صورت‌گرفته در ساخت برج متروپل آبادان گفت به گزارش‌های مبنی بر تخلف توجهی نشده است؛ همچنین برخی گزارش ها حاکی از زد و بند حسین عبدالباقی با مقامات در ساخت و ساز بنای غیر مجاز ساختمان متروپل هستند.
براساس برخی گزارش های تایید نشده گروهی از قبایل عرب خوزستان با در دست داشتن پرچم‌های خود وارد این شهر شده و نسبت به ادامه تیراندازی برخی نیروهای نظامی به سوی مردم هشدار دادند؛ این در حالی است که شمار اجساد پیدا شده از زیر آوار ساختمان متروپل نیز به ۳۱ نفر رسیده است.
حرف های اخیر علی دایی، ستاره فوتبال، در خصوص جامعه امروز ایران، آن‌ قدر ضرب داشت که نمی توان به‌سادگی از کنارش عبور کرد؛ در حالی که گفت و گوی عادل فردوسی پور نیز با وی نکات قابل تاملی در دل خود دارد.
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
بر اثر انفجار در ساختمان ۱۰ طبقه متروپل که ظهر روز دوم خردادماه در آبادان، فرو ریخت؛ هنوز عملیات آواربرداری پایان نیافته و تاکنون جان باختن بیش از ۲۸ شهروند تایید شده است؛ این درحالی است که تاکنون وضعیت کاملی از مدفون شدگان نیز ارایه نشده است.
همچنانکه شمار کشته شدگان قربانیان متروپل در آبادان با ادامه آوار بداری به «۱۴ نفر»؛ رسیده است برخی اخبار ضد و نقیض از جان باختن مالک ساختمان در حادثه حکایت دارند.
یزد - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ابراز تاسف از ریزش ساختمان متروپل در آبادان، این اتفاق ناگوار را زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیر اصولی در یزد دانست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید