صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 10078
گزارشگر: 213
۲۳۱۹
۰
۱
۲
در ادامه آواربرداری بنای فروریخته آبادان

افشای«فاجعه جنایی» در متروپل/ویدیوی «هولناک» از اجساد شناور در زیرزمین ساختمان

افشای«فاجعه جنایی» در متروپل/ویدیوی «هولناک» از اجساد شناور در زیرزمین ساختمان
براساس گزارش ها در ادامه آوار برداری چند ساعت پیش و دستیابی به طبقات منفی متروپل؛ امدادگران با اجسادی در روی آب های رها شده در زیرزمین این ساختمان که دچار خفگی شده بودند مواجه شدند.

به گزارش آسیانیوز، ورود امدادگران به طبقات منفی متروپل سبب مشاهده فاجعه دیگر شده است.

امدادگران چند ساعت پیش به طبقات منفی متروپل دسترسی پیدا کردند و با اجساد شناور و خفه شده در آب مواجه شدند.

ویدیوی این واقعه را در ادامه ببینید:

 

به گفته کارشناسان فرد یا افرادی که مجوز احداث این طبقات را داده اند قطعا مسئولیت جنایی دارند. چون واضحا با کوچکترین حادثه‌ای آب به تمام این طبقات نفوذ خواهد کرد و کسی را زنده نخواهد گذاشت.(چند ثانیه)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


https://www.asianews.ir/u/6u3
اخبار مرتبط
وزیر کشور امروز با اذعان به تخلفات صورت‌گرفته در ساخت برج متروپل آبادان گفت به گزارش‌های مبنی بر تخلف توجهی نشده است؛ همچنین برخی گزارش ها حاکی از زد و بند حسین عبدالباقی با مقامات در ساخت و ساز بنای غیر مجاز ساختمان متروپل هستند.
براساس برخی گزارش های تایید نشده گروهی از قبایل عرب خوزستان با در دست داشتن پرچم‌های خود وارد این شهر شده و نسبت به ادامه تیراندازی برخی نیروهای نظامی به سوی مردم هشدار دادند؛ این در حالی است که شمار اجساد پیدا شده از زیر آوار ساختمان متروپل نیز به ۳۱ نفر رسیده است.
حرف های اخیر علی دایی، ستاره فوتبال، در خصوص جامعه امروز ایران، آن‌ قدر ضرب داشت که نمی توان به‌سادگی از کنارش عبور کرد؛ در حالی که گفت و گوی عادل فردوسی پور نیز با وی نکات قابل تاملی در دل خود دارد.
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
همچنانکه شمار کشته شدگان قربانیان متروپل در آبادان با ادامه آوار بداری به «۱۴ نفر»؛ رسیده است برخی اخبار ضد و نقیض از جان باختن مالک ساختمان در حادثه حکایت دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید