صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۸
کد خبر: 10103
گزارشگر: 213
۴۴۸
۰
۰
۳
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد

جزییات ثبت نام وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد

جزییات ثبت نام وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن خبر داد.
fبه گزارش آسیانیوز، معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن خبر داد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستأجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز می‌شود.

به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستأجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوبه و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است./
https://www.asianews.ir/u/6ut
اخبار مرتبط
معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر کسی میزان اجاره‌بها را بیش از مبلغ تعیین‌شده اضافه کند، این تخلف است و برخورد تعزیراتی با متخلفان صورت می گیرد. ​
ستاد تنظیم بازار برای سال ۱۴۰۱، سقف اجاره مسکن را در سراسر کشور تعیین کرد.
امروز در سومین جلسه شورای‌عالی مسکن به‌ریاست ابراهیم رئیسی با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف وام خرید مسکن موافقت شد.
روابط عمومی بانک مرکزی گفت درباره جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه، خرید یا ساخت مسکن دستورالعملی به بانک‌ها ابلاغ شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید