صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۲
کد خبر: 10111
گزارشگر: 213
۷۵۰
۰
۰
۲
خبر دستیار وزیر اقتصاد درباره پرداخت کمک معیشتی ها و کالابرگ

توزیع کوپن به جای یارانه واقعی است؟+ فیلم

توزیع کوپن به جای یارانه واقعی است؟+ فیلم
دستیار وزیر اقتصاد گفت: دولت موظف شده بجای یارانه نقدی از ماه سوم به مردم کالابرگ بدهند، این در حالی است که براساس نظر برخی کارشناسان این روش با مشکلات زیادی برای مردم همراه خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، دستیار وزیر اقتصاد عنوان کرد: به دولت تکلیف شده، باید بجای یارانه نقدی از ماه سوم به مردم کالابرگ بدهند، این در حالی است که براساس نظر برخی کارشناسان این روش با مشکلات زیادی برای مردم همراه خواهد بود.


علی ملکی دستیار وزیر اقتصاد عنوان کرد: به دولت تکلیف شده، باید بجای یارانه نقدی از ماه سوم به مردم کالابرگ بدهند، این روش مشکلات زیادی بهمراه خواهد داشت.

گفته های او را در ادامه در این باره بشنوید:

 

 


به نقل از تجارت نیوز، وی افزود: مردم با یارانه‌ای که دولت به آن‌ها می‌دهد باید تنها بتوانند کالاهایی را خریداری کنند که بر اثر حذف ارز ترجیحی گران شده‌اند.

ملکی درخصوص مشکلات این طرح گفت: تامین کالاهای ارزان برای خرید با کالابرگ در شهرها و روستاهای دورافتاده بسیار سخت و پیچیده است./

 

 

 

 

 

 

 


https://www.asianews.ir/u/6v1
اخبار مرتبط
دولت تاکنون دو مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است؛ مرحله اول این کمک معیشتی قابل برداشت شده و مرحله دوم مورد بررسی قرار گرفته است.
روش اجرای هوشمند سازی فروش نان به این شکل است که دولت به نانوایی‌ها آرد را به قیمت آزاد می‌دهد اما در ازای فروش نان به نانوایی یارانه خواهد داد.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند، اعم از مجرد و متاهل می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت افرادی که تا فروردین‌ماه امسال یارانه دریافت می‌کردند و در اردیبهشت‌ماه یارانه کمک معیشتی به‌ حساب آنها واریز نشده است، در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به سامانه «حمایت» مراجعه کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به حذف دهک‌های پردرآمد گفت: دولت تصمیم گرفت در مدیریت جدید ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه به دهک دهم پرداخت نشود.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تعیین بازه زمانی شش روزه برای ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه، مناسب نیست؛ چراکه خیلی از افراد دسترسی به فضای مجازی یا سایر امکانات رسانه ای ندارند؛ یا ممکن است در این بازه گرفتار بیماری یا یک مشکل خاص باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید